LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] klacht zuiderster

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
J.Opdenkamp

klacht zuiderster

Ongelezen bericht door J.Opdenkamp »

Ik ben al vanaf januari bezig om mijn draaifeuteuil van 850,- in orde te krijgen,
Mijn 2 leuningen beginnen kaal te worden na een half jaar.
helaas ik heb alle medewerkers van de aftersales afdeling gehad en jawel het wordt volgende week geleverd en gemonteerd of de kleur klopt niet of ze zijn de foto's kwijt,en nog veel meer van dat soort antwoorden.
De laatste berichten zijn dat ze op vakantie zijn, het zou nu in week 29 geleverd worden en een week later wordt het ineens week 30 omdat ze op vakantie zijn.
Nu is het week 31 en jawel ze zijn alweer op vakantie.
Ik begin het nu zat te worden en geloof niemand meer.
Ik ga nu eisen dat ze de stoel op komen halen en mijn geld terug geven.
En slechtere servive kan ik mij niet meer indenken en hoop dat de nieuwe klanten van de Zuiderster eens goed nadenken over de service als de meubels al betaald zijn.
Groetjes Jaap

16again

Re: klacht zuiderster

Ongelezen bericht door 16again »

Zuiderster is aangesloten bij CBW, kom je er niet uit dan kan je laten doorschemeren dit te willen voorleggen bij de geschillencommissie, soms is dan ineens meer mogelijk.

J.Opdenkamp

Bedankt voor je reactie.
Ik heb al een aanvraag ingediend bij CBW maar daar zijn kosten aangebonden van 100,- en dat vind ik een hoop geld.

16again

Je kan eerst het bedrijf een termijn stellen om eea op te lossen, daarbij aangevend dat je na die termijn de geval aan de geschillencommissie wil voorleggen.

Die 100,- krijg je vergoed indien je in het gelijk gesteld wordt.

matthijskamp

Ongelezen bericht door matthijskamp »

Ik ben ook niet echt te spreken over de zuiderster.
Dit vanwege een aantal uiteenlopende zaken.

-De Bestelling!
Wij hebben hier een hoekbank, eettafel + 4 stoelen, salontafel, tv meubel en bijzet tafel besteld.
levertijd 12-14 weken. 12 weken nog geen bericht. Ik gebeld... De spullen zijn er nog niet, we verwachten ze volgende week. De week daarna gebeld.. sorry meneer volgende week. Prima, had geen haast, alleen 14 weken vind ik erg lang, maar nog geen probleem. Week daarna waren de spullen binnen behalve de bijzet tafel (dit was 3 weken geleden). De bijzet tafel zou nog een weekje later komen. Inmiddels dus al 16 weken op een freaking bijzet tafeltje te wachten!!!

Onze bank!
We hebben een mooie leren hoekbank gehaald voor 2000 euro. Voor dat geld verwacht ik nogal wat. In de winkel getest en prima in orde. Hij staat nu mooi in de woonkamer en zit prima. Dat is het probleem niet. Wat wel het probleem is: er zit een hap uit een poot. Dit is mooi glanzend donker hout dus als je aan komt lopen zie je een witte plek van een stuk hout dat er uit is.
Als tweede zie ik nu al in dat er stukjes wit door het leer heen komen (stof wat er onder zit). Dit op de rugleuningen waar dus niemand ooit aan heeft gezeten. Hoe kan dit nu al na 3 dagen gebeuren?
En het mooiste van alles.... de bank bestaat uit 3 delen die je aan elkaar kan "klikken". Om het makkelijk te verwoorden "aan de ene kant heb je een A en aan de andere kant een B. De A en B kan je dan in elkaar klikken. Nu hebben ze aan de linker, als de rechter kant een A gezet. En 2x een A kan je niet in elkaar klikken. Zie het als een stopcontact. Voor een stopcontact heb je een stekker nodig om te werken. Niet nog een stopcontact.
Aan de andere kant hebben ze het voor elkaar gekregen om wel een A en een B te monteren maar ongelijk! Hierdoor staat dus een stuk van de bank ongelijk aan de andere kant als je ze vast klikt... Nu snap ik wel dat de zuiderster dit niet heeft gemaakt maar een of andere leverancier (toch?) maar je moet gewoon kwaliteit afleveren. De bank is trouwens in elkaar gezet door de bezorgers die voor zover ik kan beoordelen prima hun werk deden (maakte mij attend op de problemen).
En als laatste, aan de binnenkant van de bank (de stukken die je aan elkaar klikt) zit een grote scheur in het leer. Je ziet het uiteraard niet als de banken tegen elkaar staan maar hier kan je gif op innemen dat dit gaat scheuren en dan heb je de poppen aan het dansen.
We hebben uiteraard gelijk gebeld naar de klantenservice en die sturen een monteur langs. Echter kon dit pas 12 augustus (dinsdag 21 juli geleverd). Het leuke is dat ik nu al weet dat hij niets kan doen. Die A en B stukken moeten verplaatst worden, dus losgeschroefd. Hierdoor gaat het leer kapot> Dus er moet een nieuw stuk leer op komen. Ik weet niet hoe ze dat gaan doen maar die bank blijft in mijn woonkamer staan! Dan moet er ook een nieuwe poot onder komen, wederom zit die vast aan het leer. het stuk rugleuning moet gemaakt worden, met een nieuwe stuk leer. Kortom, ik neem geen genoegen met wat lijm en stukjes leer. Ze kunnen een nieuwe bank sturen en tot die tijd blijft deze bank in mijn woonkamer staan.
(ik lees net dat de leverancier DRIE keer de mogelijkheid heeft om een product te repareren. Kan iemand dat bevestigen?)

-Bij het uitpakken van de spullen bleek dat de glasplaat van de salontafel kapot was. Gelijk gebeld en hier wordt een nieuwe van besteld. Inmiddels al weer meer dan 2 weken geleden en nog niets gehoord. Kom op zeg, het is een glasplaat :S

-de medewerkers. het kan zijn dat wij toevallig de verkeerde troffen maar er straalde een totale desinteresse uit. Wij moesten met ideeen en voorstellen komen etc. Hij stond daar maar en knikte. Nog 2 andere medewerkers gehad en totaal niet klantvriendelijk of begripvol. Helaas. De enige persoon die ons netjes heeft behandeld was de mevrouw bij de balie (capelle) die netjes ons verhaal aanhoorde en zelfs nog ging kijken of ze wat kon regelen voor ons, terwijl dit totaal niet haar taak is.

-AANBIEDING!!!!! ik zit dit expres zo neer. Je gaat uiteraard kijken als je borden ziet met TOT WEL 70% KORTING!!! Wij dus naar binnen want we moesten toch nog een dvd rek (en ja, hij was er leuk en er was geen alternatief helaas). Zien wij dit rek voor 129 euro staan met een giga gele plaat erop KORTING. Echter was dit rek 5 maanden geleden ook 129 euro! Ik vraag dus aan een medewerker hoe het zit. Nee meneer dit is echt de prijs. Dus ik vraag vol verbazing hoe dit dan kan, zo kan je toch iets niet aanprijzen. Is dat niet tegen de wet?! binnenhalen onder valse voorwendselen? Stilte van de medewerker. Naja het zal wel een foutje zijn denk je dan. Echter zien wij ook het TV meubel dat wij 5mnd geleden aangeschaf hadden. Wederom een grote gele plaat met KORTING 249 euro. Maar.... we hadden hem 5mnd geleden ook voor 249 euro gekocht?! Hoe kan je in vredesnaam al je artikelen aanprijzen of je tot wel 70 procent korting geeft terwijl je echt 0 euro tegemoet komt! Grote Schande zuiderster!

Ik ben het zat! Ondanks waarschuwingen van vrienden en familie toch hier wat gehaald.

Het ziet er allemaal netjes en mooi uit en helaas hadden we als starters geen alternatieven gezien die net zo mooi of goed geprijsd waren.

De eettafel, stoelen en tv meubel zijn wel in orde. Dat mag dan ook wel gezegd worden. Echter is dit natuurlijk iets dat vanzelfsprekend moet zijn.
Zuiderster, erg jammer dat het zo is gegaan. Hier gaat dan ook een klachtenbrief van naar de directie, wellicht dat die inzien dat dit te ver gaat!.

J.Opdenkamp

Ik hoop dat je klachtenbrief echt helpt bij jullie,
Want bij mij is het nog steeds niets na heel veel bellen brieven en reageren.
Ik heb mij wel aangemeld bij de Geschillencommissie waar ook de Zuiderster is aangesloten, en nu maar weer afwachten of dit helpt.
Succes.

jor

Ongelezen bericht door jor »

anariar....
ene MEVR.MOND KLAUW EN NAGEL enzVOORT heeft mij gebeld en eiste op hoge toon dat ik de betreffende laminaat moet kopen waarna zij het kwamen leggen.
Daar ging ik nimmer mee akkoord. Schoenmaker blijf bij je leest zou ik denken en zou dus niet een meubelbedrijf vloeren ( vloerdelen )laten vervangen.

16again

Zuiderster levert ook laminaat, dus zullen ze ook wel de expertise hebben om te leggen/vervangen.

Wat is er mis met het kopen van 1 of meer extra verpakkingen laminaat, zodat Zuiderster dit kan vergoeden en ter plekke vervangen?

In dit soort situaties heb je zelf ook de verantwoording om verdere schade zoveel mogelijk te beperken.
Wat als het laminaat na 6 maanden helemaal niet meer leverbaar is, en je dus de hele vloer moet vervangen? Dat zal duurder uitpakken, die extra schade is dan deels door jezelf ontstaan.

J.Opdenkamp

Het vervolg van mijn klacht op 31 juli jl.
Ik heb nu weer een brief gehad van de Zuiderster dat het wat kan aanlopen en dat de leuningen nu week 35 worden geleverd.
Ook na telefonisch kontakt krijg ik wel steeds meer agressiefe antwoorden van Het staat hier zo en ik kan er ook niets aan doen goedemorgen en de verbinding wordt verbroken.
Ik hou jullie op de hoogte van de "Goede Service " van de Zuiderster.

matthijskamp

Vanmiddag komt er een monteur om de bank te controleren. Dit uiteraard niet zonder slag of stoot:

Zoals hierboven te lezen is hebben wij op 21 juli de spullen ontvangen en kan er pas 12aug een monteur langskomen (3weken later).
Ons is toen toegezegd dat deze aan het einde van de middag ingepland zou worden ivm onze werktijden en het feit dat wij hier dus vrij voor moeten nemen en het hun schuld is...
Of we een dag van te voren willen bellen want dan weten ze meer qua tijden.

Gisteren gebeld en ze wisten nog niets. Of we op de dag zelf wilde bellen want tja de monteurs maken zelf hun planning en die weten ze pas om 8 uur sochtends. Dan vraag ik me af waarom het 3 weken duurt voordat we een afspraak kunnen maken want blijkbaar kan het ook nog snel de dag van te voren aangezien ze niet ruim van te voren weten wat ze moeten doen. Of is dat een verkeerde conclusie?

Anyhow, mijn vriendin dus net gebeld krijgt ze te horen dat er iemand tussen 11 en 1 langskomt!? Dat was niet de afspraak. Maar ze konden haar niet helpen want dit heeft de monteur ingepland en ze konden niets doen.

Daarna heb ik dus zelf maar een gebeld. Ik moet zeggen dat mijn geduld in lange tijd niet zo op de proef is gesteld en dat ik (spijtig genoeg) een korte tijd uit mijn slof ben geschoten. Het verhaal "sorry we kunnen er niets aan doen dat plant de monteur zo in" ben ik wel zat.
Dit is niet zoals je klanten te woord staat. Je probeert ze te helpen, Zuiderster!
Na veel aandringen en uitleggen van de afspraken en dat wij ook niet zomaar vrij kunnen en gaan nemen als het de zuiderster uitkomt is ze toch maar de monteur gaan bellen (die ze, in eerste instantie niet kon bereiken. dit was het eerste dat ze vertelde). Na een minuutje in de wacht kon ze melden dat ze monteur zijn schema heeft omgegooid (mijn dank is groot, u bent te goed) en we nu als laatste op de lijst staan, ergens na 2 uur.
Daarna ook een compliment gegeven hoe het dus wel kan. Zuiderster, geen smoesjes dat je niets kan maar neem is actie om je klanten te helpen. Ga bellen, mailen, faxen en wimpel niet de mensen af met dit soort smoesjes.

Nu afwachten wat de monteur vanmiddag te melden heeft. Ik verwacht nog een nieuwe vermakelijk post van mijn kant.... (laten we hopen met positief nieuws.....)

J.Opdenkamp

Als reactie op onze brief dat onze klacht na 8 maanden naar de Geschillen commissie in Den Haag gaat werd er wel direct gereageert en nu komen onze leuningen wel ineens en worden binnenkort geleverd en gemonteerd.
Dus dreigen helpt volgens mij wel.
Ik hoop dat ik nu van de problemen af ben, alleen ik denk er sterk over om de Zuiderster links te laten liggen en mijn meubels of wat dan ook bij een ander te kopen.
Alle nieuwe klanten van de Zuiderster veel succes.
Groeten J.Opdenkamp

matthijskamp

De details zal ik besparen maar na veel heen en weer gebeld, onbeantwoorde mails en ontwijkende en ontkennende antwoorden is de status als volgt.

4 September heeft de zuiderster een brief gestuurd dat de fabrikant tussen 6-8 weken contact met ons zal opnemen mbt ........ Juist, dat is dus verder niet bekend. De fabrikant gaat bellen tussen 6-8 weken. Of ze dan een nieuwe bank komen leveren of dat ze ons gaan informeren of wat dan ook is niet bekend. De zuiderster wil ook niet de fabrikant doorgeven zodat ik ze zelf kan bellen. Maarja, als de fabrikant mij zelf gaat bellen kom ik er toch wel achter wie het zijn...... echt hoe lomp kan je zijn!
Ik krijg helemaal niets los. Heb gemaild, ben langsgegaan, heb gebeld. het enige wat ik elke keer te horen krijg... de fabrikant neemt tussen 6-8 weken contact op. Dus ergens volgende week tot het einde van de maand moet ik wat horen. Ik ben benieuwd wat ze nu weer in petto hebben!

Het is dus ook maar de vraag of de fabrikant tussen 6-8 weken kan leveren of dat dit ook weer 4-8 weken (of langer) gaat duren + of het nu wel allemaal in 1x goed gaat.

Ik heb al besloten om er in iedergeval werk van te gaan maken. De tijd en het geld wat wij er in hebben gestoken om alles in orde te krijgen!
Ik ga in iedergeval alles in het werk zetten. Radar informeren, Consumentenbond, brief naar de directie, brief naar de service afdeling, Consuwijzer raadplegen/informeren etc.
Van dit soort zaken ben ik niet gediend. Het is dan ook de laatste keer dan ik wat bij deze verschikkelijke zaak bestel.
To be continued.

matthijskamp

Hierbij nog maar eens een update van de rampzaak die zichzelf zuiderster noemt.

Uiteindelijk is de vervangende bank ergens in november gekomen. Dus meer dan een maand later dan ze hadden beloofd. De bank werd geleverd en raad eens..... hij was niet goed. Het is een hoekbank en dit was meer een bochtbank. Kon dus weer terug.
Heb ikzelf weer contact moeten opnemen en moeten bellen etc. Ook een brief er achter aan gestuurd dat ik nu geld wil zien omdat het mij elke keer vrije dagen kost voor hun domme beleid. Uiteindelijk kwamen ze met een whopping 5% van de aankoopsom (99,95euro).
Uiteindelijk na veel gebel te horen gekregen dat de nieuwe bank in december binnen komt. 22 December kon hij worden afgeleverd. Uiteindelijk was het zover (weet even niet meer of dit wederom een uitstel was) en kwam de bank op 22 December. En...... precies hetzelfde als de bank die we 1.5mnd eerder ook hadden gehad. Ja meneer, we zien dit vaker. Van de 4 banken die we hebben gehad was er 1 goed.... En dat controleren jullie niet even? Nee, want dan moeten we het eerst uitpakken en dan weer inpakken......
Weer bellen en mailen... Krijg je te horen dat de fabrikant nu gesloten is dus dat ze de komende 2 weken hier niets over kunnen vertellen. Een week weer eens gebeld en ze hadden (ineens) een datum. De 3e week van januari.
Nieuwe brief gestuurd dat ik wederom vrij moest nemen + dat ik nu al een onredelijke tijd op mijn bankstel zit te wachten. 10% los weten te peuteren. Dus nu zouden ze met 199,90 aankomen (zal me niets verbazen als ze nog 10cent van 200 euro terug willen).
Na te horen hebben gekregen dat de 3e week van januari ons bankstel wederom binnen zou komen heb ik net voor deze week gebeld. Sorry meneer, het wordt week 4. In week 4 gebeld, sorry meneer het wordt toch 12 februari (week 6). Vandaag maar eens bellen of de prutsers al meer weten.

Bij de helpdesk moeten ze eens een aantal cursussen geven of competente mensen aan nemen want dat is echt een stelletje onbeleefd en lui gedoe. Je moet werkelijk alles voor ze voorkauwen en uit ze trekken om een antwoord te krijgen.

Heb inmiddels contact opgenomen met CBW maar die kunnen helemaal niets doen. Lekker dan. Ook gezocht hoe ik dit dan kan oplossen en de enige manier is een geschil indienen. Dit kost je minimaal 125 euro en krijg je alleen terug wanneer je wint. Dus dat is nog maar de vraag..... Als consument ben je gewoon de *** wat betreft dit soort zaken.

Als hij binnen komt in het magazijn gaan we zelf maar eens kijken op een zaterdag om te zien of hij nu wel goed is. Dit alleen al is een teken van grote incompetentie wanneer de klant zelf van te voren moet gaan controleren of het product wel in orde is omdat ze het zelf verdomme te doen.

Excuses voor de geirriteerde toon maar dat is precies zoals ik me nu voel. En het begint alweer te koken.

JoyM

Ongelezen bericht door JoyM »

Ook mijn advies is, koop nooit iets bij de Zuider Ster!!
Ik zal uitleggen waarom:

Op 3 januari hebben wij spullen uitgezocht voor ons nieuwe huis.
We hebben onze oude meubels gedoneerd aan een goed doel, dus we
zaten echt met levertijden. We hebben ons goed laten adviseren door een
keurige dame daar. Ze heeft ons tijdens de koop onwijs goed geholpen.
Alles met een levertijd langer dan 6 weken hebben we afgeketst en ze garandeerden ons dat binnen 6 weken alles binnen zou zijn.
Wij vroegen nog of we het dan bij hun konden opslaan maar dat was geen probleem, we konden het nog 6 weken opslaan.
Nou super geregeld! Dachten we.......
We hadden ook een vloer uitgezocht bij de Zuider ster en dat zou als eerste bezorgd en gelegd worden. Ze zouden komen op dinsdag tussen 7.00 en 13.00
ruime marge maar oke. Ik zat dus om 0700 in een leeg nieuwbouw huis.
Om 1300 echter nog niemand gezien. Dus bellen naar de klantenservice, nee mevrouw loopt wat uit maar ze rijden ieder moment de straat in! Oke dacht ik, wacht ik nog even. Inmiddels 14 uur nog niemand gezien, ik wat in de stress wat ik moest om 1500 in het ziekenhuis zijn. Ik nog maar eens bellen met de klantenservice: ja mevrouw ik weet het ook niet was hun reactie.. Er zullen wat tegenslagen zijn onderweg. Oke zeg ik dat snap ik maar kunnen ze dan niet even bellen? Ja dat weet ik ook niet was hun reactie. Ik vertelde dat ik echt naar het zkh moest en dus binnen een uur weg moest en heb hun gevraagd even contact op te nemen met de chauffeur zodat ik wat wist (daar moest ik zelf om vragen!)
Dat ging ze proberen, 10 minuten later belde ze terug, Ze kreeg de bezorgers niet te pakken. Ik zei dus dat ik dan echt een probleem had. Ja zegt ze daar kan ik ook weinig aan doen. Ik raakte inmiddels licht geïrriteerd en vroeg of dit een normale service was? Haar reactie was: mw ga dan gewoon lekker weg dan bezorgen we het laminaat toch niet? Komt het over een week of 3, maakt ons niet uit hoor! Als u het geduld niet heeft om te wachten.. Geduld?? Ik zat vanaf 0700 in een leeg huis en het was inmiddels 1415!!!!! Het liefst had ik gezegd, stop het maar waar de zon niet schijnt (sorry!) maar ik had weinig keus week erop zouden mn meubels komen en dan moest er wel een vloer in liggen. Dus ik heb mn man gebeld die is vanaf zn werk naar huis gekomen om te wachten zodat ik naar het zkh kon. Ze kwamen om 15.30. Hiervoor vast bedankt!

Deel nummer 2 loopt eigenlijk door deel 1 heen. Een week nadat we onze spullen hadden besteld begon de ellende, een brief helaas de door u bestelde meubels kunnen pas in week 8 geleverd worden. Oke dacht ik ik heb ze echt in week 9 nodig dus dat kan wel. Ik zou in week 8 gebeld worden wanneer alles binnen was. Ik werd echter niet gebeld en ik kreeg een nieuwe brief het spijt ons u te moeten bla bla bla maar u meubels komen in week 12. Toen dacht ik, o nee dit gaat niet gebeuren. Dus ik belde naar de klantenservice. Ik bleef in eerste instantie rustig maar toen ze me vertelde dat het kon gebeuren en ik maar naar een andere oplossing moest zoeken omdat ze niks voor me konden doen schoot ik uit mn slof! Ik vertelde dat ik geen meubels meer had dat ik alles had gedoneerd en dus met mn 2 kleine kinderen in een verder leeg huis moest gaan zitten?? Ja zei ze dat ik niet mijn probleem.... Het was trouwens dezelfde mevrouw als de eerste keer. Toen werd ik echt kwaad en zei dat dit geen service was en dat ik de manager wilde spreken. Ze zei toen er valt niet met u te praten en gooide de hoorn erop. Ik werd toen natuurlijk wit heet!! Ik heb mn vader gevraagd te bellen en die kreeg te horen dat ze tot 4 weken na de opgegeven levertijd de tijd hebben om te leveren zonder verdere gevolgen voor hun kant.
Er werd ook nog gemeld dat dat in de kleine lettertjes staat, en dat alles wat die vriendelijk verkoopster ons vertelde niet geldig is want staat op de bon: Alle mondelinge afspraken vervallen!!!
Wat een verschrikkelijke service! We hebben voor bijna 14000 euro spullen besteld en we worden behandeld als een stel honden!! Mijn man en ik hebben alles op papier gezet en zijn s' avonds naar de zuider ster gereden om een bedrijfsleider te spreken. Dit lukte en hij verzekerde ons dat hij er werk van ging maken. De volgende dag werd ik gebeld door de bedrijfsleider van Capelle. Hij zou alles gaan regelen en uitzoeken. In week 9 zou ik leen meubels krijgen en in week 10 zouden onze "echte" meubels bezorgd worden. Prima dacht ik, mooi geregeld. Week 9 brak aan en inderdaad op ik dacht donderdag zouden ze alles bezorgen en monteren inclusief de leen meubels.
Bezorgers kwamen dit keer wel op tijd, spullen kwamen uit de auto wat blijkt.. Geen leen meubels, Bed plank van hoogslaper afgebroken, en een gebruikt matras. Geen lamp en geen linnenkast. Ik bellen, ja mevrouw foutje het wordt vandaag nog nageleverd. Spullen voor zolder lieten de bezorgers beneden staan, staat niet op de bon dat het naar de 2de verdieping moet dus dat moet je zelf maar even doen.. (een boekenkast en bureau)
De rest werd inderdaad dezelfde dag nog geleverd. Die vrijdag gingen we over. Helaas zonder onze echte spullen maar het was niet anders. Het was wel zo dat we dus niks konden ophangen, onze spullen niet konden opbergen, de tv kon niet op zn plaats staan en ga zo maar door, ach dacht ik het is voor hooguit een week. In week 10 ging ik weer eens bellen, mevrouw het komt deze week absoluut binnen!! Mooi dacht ik.. Vrijdags maar weer gebeld, nee sorry het is niet binnen gekomen maar volgende week komt het echt. Week 11 deze week moeten ze komen. Op maandag, dinsdag , woensdag, donderdag gebeld. Geen meubels. Op vrijdag vertelde ze mij dat ze er nog niet zijn en dat de directie wordt ingeschakeld maar maandag komen ze met een antwoord en dan kunnen we een plan gaan maken. Het is vandaag dus die maandag. Heel de dag niks gehoord, dus om 1600 zelf maar gaan bellen. Nee sorry die meneer is al naar huis.. Toen brak mn klomp.. Ik heb naar een andere bedrijfsleider gevraagd maar ze waren allemaal al naar huis. Daarna heeft mn man gebeld of hij iemand van de directie kon spreken maar die waren er ook niet. Toen ben ik naar Barendrecht gaan bellen om te vragen of daar iemand van de directie was maar ook daar was niemand. Waarschijnlijk hebben ze toen de bedrijfsleider op zn mobiel gebeld want tijdens het etentje kreeg ik een telefoontje. Hij was me niet vergeten maar hij wist nog niks.. Morgen komt hij hier absoluut op terug...
Ik ben het verschrikkelijk zat op het moment, we worden als stront behandeld, ze komen afspraken niet na, ze zijn onbeleefd zeker bij de klantenservice en ze blijven je in de maling nemen. Onze meubels zijn er niet en gaan waarschijnlijk niet meer komen ook. Dus het ziet er naar uit dat ik ergens anders mn meubels mag gaan bestellen en dan maar weer wachten hoe lang de levertijd is. Voorlopig zitten we hier in een akelig leeg huis met overal nog dozen omdat er geen meubels zijn om ze in op te ruimen!

Dit is met stip op 1 de slechtste service die ik ooit heb meegemaakt!!!
Fouten maken is menselijk maar los ze dan ook op een menselijke manier op en sta je klanten vriendelijk te woord, en beloof zeker geen gouden bergen als je ze niet kunt waar maken!!!!! Het erge is dat je kunt zeggen wat je wilt maar er wordt niet geluisterd, het frustreert zo verschrikkelijk en nergens kunnen we ons gram halen!

Zuider ster, bij deze: Tot nooit!!!!!!!!! En dat zelfde adviseer ik iedereen!

Gesloten