LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Klachten bundelen Meubelmarkten B.V.

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
stofzuigertje

Re: Klachten bundelen Meubelmarkten B.V.

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Wat is de klacht?

Verder is de kans groot dat ze straks onder andere naam weer verder gaan, en dan kun je alsnog, vooral op zaterdag als het druk is je klacht indienen.

Maar wat is er aan de hand? Niet geleverd of geen garantie???

stofzuigertje

Re: Klachten bundelen Meubelmarkten B.V.

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Hoe kan dit, geen failliet?
Je kunt ook die zelf aanvragen en dan moet CBW wel betalen, maar hoe kunnen ze dit verantwoorden?

Als CBW dit niet oplost en de winkel wel aangesloten was betekend dat iedereen elke aanbetaling moet weigeren en dat is voor de nog bestaande winkels ook niet leuk.
Ik vermoed dat de eigenaar nog enig geld heeft en een doorstart wilde maken en daar bent U dan het slachtoffer van.
Maar een faillissement aanvragen, de belasting gaat voor en of je dan ooit iets kreeg, alleen de CBW moet dan wel uitbetalen, dus met meerdere slachtoffers dit aanvragen en CBW moet dan wel het geld uitkeren.

manondoris
Berichten: 1700
Lid geworden op: 02 dec 2010 17:28

Re: Klachten bundelen Meubelmarkten B.V.

Ongelezen bericht door manondoris »

stofzuigertje !als je het topic over meubelmarkt leest word alles je duidelijk :cry: wij hebben nog geluk gehad :?topic over meubelmarkt montfoort,sorry ik weet niet hoe ik hem hier geknipt en geplakt krijg :lol:

HistorieMeubelen
Berichten: 9
Lid geworden op: 30 mei 2011 23:16
Locatie: Emmen, Drenthe
Contacteer:

Re: Klachten bundelen Meubelmarkten B.V.

Ongelezen bericht door HistorieMeubelen »

Beste MartijnLina,

Heel slim wat jullie doen!

Zeker mee doorgaan, jullie zouden niet de eerste zijn die gewoon in hun recht blijken te staan. Samen sta je sterker!

Heel veel succes en keep it up! :D

Historie Meubelen Emmen

mvdswaluw
Berichten: 39
Lid geworden op: 08 apr 2009 15:41

Re: Klachten bundelen Meubelmarkten B.V.

Ongelezen bericht door mvdswaluw »

Hier zijn we gedupeerd voor 500 euro. Hou ons maar op de hoogte als je wat wilt weten, ik zal de thread in de gaten houden.

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Klachten bundelen Meubelmarkten B.V.

Ongelezen bericht door crazyme »

Het aanvragen van een failissement lijkt mij de meest voordehandliggende stap. Volgens mij moet dat niet zoveel kosten en kan een deurwaarder dat regelen. Alle vorderingen samenvoegen en de kosten delen, dan praat je over max. een paar tientjes.

kokemo
Berichten: 47
Lid geworden op: 12 aug 2010 15:26

Re: Klachten bundelen Meubelmarkten B.V.

Ongelezen bericht door kokemo »

wij zijn met 750 € de boot ingegaan bij meubelmarkten Zevenaar.

Gesloten