LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Klantenservice Montel

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.

Montel verkoopt design meubelen tegen een betaalbare prijs

Ja absoluut
2
67%
Ja
0
Geen stemmen
Wel betaalbaar, maar design? Nee, dat vind ik niet
0
Geen stemmen
Wel design, maar betaalbaar? Nee, dat vind ik niet
0
Geen stemmen
Nee
1
33%

Totaal aantal stemmen: 3

Klantenserviceman

Klantenservice Montel

Ongelezen bericht door Klantenserviceman »

No comment
Laatst gewijzigd door Klantenserviceman op 17 apr 2009 22:32, 1 keer totaal gewijzigd.

crazyme

Re: Klantenservice Montel

Ongelezen bericht door crazyme »

Ik weet echter via via dat de Meubelman niet meer bestaat
Wanneer dit niet klopt kunt u worden aangeklaagd wegens smaad of laster. Beseft u dit ?

Klantenserviceman

No comment
Laatst gewijzigd door Klantenserviceman op 17 apr 2009 22:31, 1 keer totaal gewijzigd.

16again

Ongelezen bericht door 16again »

Voor zover ik weet zijn meerdere bedrijven, net als in keukenland, simpelweg eigendom van een en dezelfde persoon/organisatie: Mandemakers.
(Sanders, Montel, Klerkx....)
Service en levering gaat voor aangesloten bedrijven via meubelman.
Dat dit door schaalgrootte voordeel oplevert vind ik niet zo'n punt, wel dat de winkels naast elkaar zitten op de woonboulevard, en de consument denkt keus te hebben.......

Klantenserviceman

No comment
Laatst gewijzigd door Klantenserviceman op 17 apr 2009 22:31, 1 keer totaal gewijzigd.

16again

Ongelezen bericht door 16again »

zaken die onder Mandemakers vallen wel gewoon met elkaar concurreren......als klant zeker wel de keuze hebben
Of dat allemaal zo eerlijk gaat....?
Heb al verhalen op het keukenforum gelezen, waar potentiele keukenkopers een mandemaker winkel binnengeweest waren zonder te kopen, om vervolgens persoonlijk gerichte reclame/aanbiedingen thuis te krijgen van andere keukenketens uit mandemakers stal. Daar wordt dus niet zo netjes met persoonsgegevens omgegaan!

Tevens gonst het gerucht dat tijdens een verkoopgesprek, de keukenverkoper tijdens koffie halen even in de computer checkt of je al een eerdere aanbieding hebt gekregen in een andere winkel.......

Gesloten