LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Koop nooit een bank bij Montel.. zeer slechte service

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
Bart1975
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 apr 2014 15:15

Koop nooit een bank bij Montel.. zeer slechte service

Ongelezen bericht door Bart1975 »

Ik heb vorig jaar december een Bank gekocht bij Montel Goes waar ik op dat moment zeer netjes ben behandeld.
Ik moest een andere bank kopen met hogere zit voor me rug omdat ik een dubbele rugoperatie heb ondergaan.
Nu werd mij bank begin maart netjes afgeleverd door Montel en ik was zeer blij met me aankoop, maar na een paar dagen kwamen er heel veel plooien in de stof (zie foto).
Dus ik gelijk gebeld met de klantenservice van Montel, waarop mij werd verteld dat ik foto's moest toesturen zo dat ze de klacht in behandeling namen.
Na een week kreeg ik bericht dat er een monteur kwam kijken dus zo gezegd zo gedaan kwam er een monteur 2 weken later langs en die kwam met mooie praatjes van dit zit in de marche wat toelaatbaar is waarop ik zeg sorry maar dit lijkt net een golfslagbad!
Toen wou de beste man mij nog een formulier laten ondertekenen dat hij geweest was en dat het opgelost was, waarop ik zeg wat is er opgelost dan als ik vragen mag!?
De monteur zij u krijgt binnen 2 weken bericht over verdere afhandeling.
Dus na 2 weken kreeg ik bericht met de mededeling dat ze niks met mij klacht deden want zit in de marche.. punt een wat zijn de marches vroeg ik en kreeg antwoord staat op internet waarop ik zij miss dat u ze mij ook even kan door mailen!
Vervolgens nog paar keer contact gehad met Montel Goes en de klantenservice en ze laten me gewoon zitten ;(
Ik heb die bank speciaal gekocht en laten behandelen omdat ze goede service , kwaliteit en garantie gaven wat op hun site staat....
Wat moet ik nu doen ik dacht schrijf jullie want ik weet het niet meer voel me zwaar bedonderd!!

eleven
Berichten: 3045
Lid geworden op: 15 okt 2013 09:23

Re: Koop nooit een bank bij Montel.. zeer slechte service

Ongelezen bericht door eleven »

Niet bellen, maar schriftelijk doen.
Volgens hun klachtenprocedure kan je hier je klacht melden, dan pas kan je verder naar de geschillencommissie.

11.2 Indien Klant een klacht heeft over een product (conform Artikel aangaande garantie en conformiteit) en/of andere aspecten van de dienstverlening van Montèl, kan hij bij Montèl telefonisch, per e-mail of per post een klacht indienen. Zie de contactgegevens onderaan de Algemene Voorwaarden.

Contactgegevens

Mocht u na het lezen van deze Algemene Voorwaarden vragen, klachten of opmerkingen hebben, neem dan gerust schriftelijk of per e-mail contact met ons op.

Montèl, Postbus 54, 5140 AB Waalwijk
E-mail: [email protected]
Tel.: +31-(0)416-673678

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Koop nooit een bank bij Montel.. zeer slechte service

Ongelezen bericht door crazyme »

U verwijst naar een onzichtbare foto

Gesloten