LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Kramfors leren bank Ikea
-
Kramfors leren bank Ikea
wij hebben een ikea bank die buiten de garantie van 2 jaar is. Het leer is echter op een aantal plaatsen beschadigd. het lijkt alsof de laklaag afbalddert. Ik lees berichten dat er blkijkbaar meer banken zijn die dit gehad hebben en het een produktiefout zou zijn. Wie kan ons er meer over vertellen ? hoe moeten we dit aanpakken ?
Re: Kramfors leren bank Ikea
Wat dacht je ervan om eerst eens bij Ikea zelf te gaan praten? Meestal zijn ze erg klantvriendelijk en lossen het samen met je op.
Ik heb het bij een bank van ze gehad, waar we na 1 jaar gebruik doorheen zakten. De bank is kosteloos vervangen!!!!
Ik heb het bij een bank van ze gehad, waar we na 1 jaar gebruik doorheen zakten. De bank is kosteloos vervangen!!!!
-
we hebben reeds gemailed maar krijgen enkel de reactie dat er 2 jaar garantie op zit en er verder niets aan tedoen is. Bijkomend probleem is dat we de bon kwijt zijn....
Heb je de bank toevallig met pin betaald? Als je het bankafschrift kan vinden waar dat op staat, dan mag dat ook als bon gebruikt worden.
En ik zou niet mailen, maar langsgaan bij Ikea met een kussen van de bank. Je mag toch van een bank verwachten dat hij langer meegaat dan 2 jaar?!
Ze hoeven niet de hele bank te vergoeden, want je hebt er ook gebruik van gemaakt tenslotte, maar misschien willen ze je toch op een manier tegemoet komen? Nooit geschoten is altijd mis....
En ik zou niet mailen, maar langsgaan bij Ikea met een kussen van de bank. Je mag toch van een bank verwachten dat hij langer meegaat dan 2 jaar?!
Ze hoeven niet de hele bank te vergoeden, want je hebt er ook gebruik van gemaakt tenslotte, maar misschien willen ze je toch op een manier tegemoet komen? Nooit geschoten is altijd mis....
-
Is een bekend probleem bij de oudere Kramfors banken, weet ik nog uit mij Ikea tijd (2006-2007). Die kan je alvast in je zak steken. Ik raad je aan naar de vestiging te gaan met foto's en daar eens te praten met een medewerker, desnoods met de klantenservice teamleider. Er moet een oplossing mogelijk zijn want in mijn ervaring (als klant en werknemer) is er wat betreft garantie en ruilen e.d. geen coulanter bedrijf dan Ikea.
En dat bedoel ik!!!
Wij hebben het zelfde probleem met de kramfors leren bank, we hebben deze bank op 06-07-07 gekocht! wij gaan vrijdag of morgen naar de ikea met foto's van de bank en de bon. Denk niet dat we kans maken, maar het is het proberen waard.
-
Hoi Marliesje,
ben benieuwd hoe het bij jullie afloopt ! wij gaan dit weekend foto's maken en hopen binnenkort naar de ikea toe te kunnen,
groetjes Astrid
ben benieuwd hoe het bij jullie afloopt ! wij gaan dit weekend foto's maken en hopen binnenkort naar de ikea toe te kunnen,
groetjes Astrid
Hey, wij zijn naar de ikea geweest en konden een nieuwe bank krijgen! het is een bekend probleem. We hoefde geen eens foto's te laten zien, wij hebben voor een andere bank gekozen en hij wordt binnenkort geleverd. En de oude bank wordt opgehaald.
een goede service van de ikea dus! we waren erg verrast.
een goede service van de ikea dus! we waren erg verrast.
Het afgesproken leder is niet geleverd....
Dus daarom vergoeden ze dit zo makkelijk!
De fabriek die dit leverde is dus meerdere producten kwijt die nu elders wel goed gemaakt worden.
Dus niet IKEA maar de fabriek leverde matig leder wat niet was afgesproken!
Dus daarom vergoeden ze dit zo makkelijk!
De fabriek die dit leverde is dus meerdere producten kwijt die nu elders wel goed gemaakt worden.
Dus niet IKEA maar de fabriek leverde matig leder wat niet was afgesproken!