LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Kuka Home

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Kuka Home

Ongelezen bericht door crazyme »

Rustig ademhalen.

Klanten die niets te klagen hebben komen hier niet. Zo zwart wit is het allemaal niet.

martijnkrop
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 jan 2012 01:06

Re: Kuka Home

Ongelezen bericht door martijnkrop »

Wij hebben vanmiddag in Rotterdam Alexandrium een mooi bankstel gezien.

Ben benieuwd hoe de afwikkeling van jullie bestelling verloopt. Is er al een levertijd afgegeven door Kuka?

Maar, zoals ook al elders in de thread the lezen valt, Kuka klanten zonder issues met Kuka posten hier niet.


Gr
Martijn.
An_ schreef::shock: Wij hebben net twee stoelen besteld... vandaag ... en nu lees ik dit hele verhaal! Zijn er ook nog positieve berichten over Kuka of moeten wij ons nu al zorgen maken. Had dit echt niet verwacht. Blijven de stoelen of banken wel goed? Wij hebben het dikste leer gekozen, leek ons het beste ... Handtekening is al gezet, aanbetaling gedaan ...aghhh! Kunnen wij het wel postitief blijven zien zo???

Vanmiddag ben ik gebeld door Kuka en het komt helemaal goed werd er mij verteld ... super Kuka ... ik wacht nu rustig af ...

alliantie
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 jan 2012 19:20

Re: Kuka Home

Ongelezen bericht door alliantie »

Wij hebben ook een bankstel en 4 eetkamer stoelen gekocht en toen zagen wij dit bericht. Ben me ook kapot geschrokken.

Ben vandaag langs de winkel geweest en vroeg wat er van waar was?
Tuurlijk hebben ze wel eens problemen maar dat heeft toch iedereen wel eens?

Zij hebben de status van de levering nagekeken en volgens hen wordt het week 9 geleverd en dan zijn we precies 14 weken verder.
Ben benieuwd en hopen dat alles klopt!

Zodra ik wat ontvangen heb laat ik het jullie meteen weten.

marja2705
Berichten: 4
Lid geworden op: 14 okt 2011 10:34

Re: Kuka Home

Ongelezen bericht door marja2705 »

Hebben 2de kerstdag 4 eettafel stoelen gekocht en er was 3 weken levertijd. Na vier weken gebeld en toe werden het 6 weken levertijd. Ik heb gisteren gebeld of de stoelen er waren en de dame zou terugbellen. Vandaag weer niet gebeld. Ik geef ze nog 5 wettelijke weken en ontbindt dan de bestelling. Vind dat hele KUKA gebeuren verschikkelijk. Wist niet wat ik las op dit forum.

Ronaldo83
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 feb 2012 12:42

Re: Kuka Home

Ongelezen bericht door Ronaldo83 »

Laten we nou niet te dramatisch doen over Kuka. Wij kopen daar al 4 jaar lang alle meubels. Inmiddels hebben we bijna alles in huis van Kuka. Dat zegt denk ik al wel genoeg. Natuurlijk gaat er wel eens wat fout. Maar je kunt het ook overdrijven. Het duurt op het moment nou eenmaal lang qua leveringstijd van meubelen. Maar dat is niet alleen bij Kuka het geval.

Al met al; prima kwaliteit, prima prijs en een collectie die je nergens anders ziet.

HappyM
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 feb 2012 08:58

Re: Kuka Home

Ongelezen bericht door HappyM »

Ik ben het met je eens, uiteraard gaat er wel eens wat fout, maar zorg dan wel voor een correcte afhandelingsprocedure. Wanneer ik op de website van KukaHome kijk bij service, wordt je doorverwezen naar http://www.mijnmeubelisstuk.nl/. Op zich prima, maar wanneer je op deze website beter bekijkt, word ik toch wel erg droevig van het service level. Serviceformulieren die eindigen in error pages, terwijl Kuka je min of meer dwingt om hiervan gebruik te maken, aangezien de telefonische afhandeling 80 cent per minuut kost. Iedereen zal het prima vinden om het eea online te regelen, maar zorg dan wel dat de zaken goed geregeld zijn en check als organisatie (Kuka in dit geval) herhaaldelijk of de dienstverlening nog steeds op het juiste niveau is.

Wij waren gisteren bij Kuka Arena, en zijn verliefd geworden op een mooie bank, een set stoelen en een poef. Thuis gekomen wilden we het eea online bekijken, maar kwamen toen ook hier uit. Nu twijfelen we of we nog wel onze bestelling moeten gaan doen bij Kuka, na het lezen van al deze verhalen. Uiteraard moet je ervan uitgaan dat alles goed zal gaan, maar stel dat dit niet zo is, dan wil je toch wel dat alle ongemakken soepel en correct worden verholpen. Dit gevoel heb ik nu niet... en dat is jammer!

de_gedupeerde
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 feb 2012 15:09

Re: Kuka Home

Ongelezen bericht door de_gedupeerde »

...........

In Oktober 2011 hebben wij bij kuka een bankstel met een bijpassende tv en salon meubel besteld. Toen 6 februari eindelijk de bestelling thuis was geleverd bleek dat er mankementen op het bankstel/meubelen zat en tot onze verbazing was het salontafel niet geleverd.Ik geb gelijk gebeld naar Kuka home en toen werd er verteld dat ze gelijk er achter aan zouden gaan en dat het waarschijnlijk in het magezijn zou zitten en dat ze het zouden zoeken. Na een week niks gehoord te hebben zijn wij zelf gaan bellen en er werd ons verteld dat ze nog steeds aan het zoeken WAREN.

2/3 dagen later heb ik weer contact met ze opgenomen en er werd mij weer verteld dat ze er druk mee bezig zijn. Inmiddels 2 weken later ben ik zelf naar de winkel gegaan en om opheldering gevraagd, na heen en weer gebeld te hebbendoor kuka medewerkers werd er door de DHR. ROB door de hoofdkantoor na mijn email naar hun gestuurd te hebben eindelijk een reactie met daarin als bericht dat de kuka medewerker de verkeerde tafel code had opgeschreven.
Maar heel kort daarna werd er door een medewerker verteld dat DHR. ROB het wist dat de tafel niet eens besteld kon worden.En als oplossing werd mij aangeboden om een showmodel te nemen vol met krassen of simpel weg het tv meubel ook terug te geven en mijn geld terug krijgen

en dat na bijna 4 maanden inmiddels.

Nooit meer bestellen bij kuka.. echt jammer..!!

Mvg,

P.

marja2705
Berichten: 4
Lid geworden op: 14 okt 2011 10:34

Re: Kuka Home

Ongelezen bericht door marja2705 »

Ik geef even een update over mijn bestelling van 4 stoelen bij KUKA. Na niet zo netjes behandeld te zijn en niet terug gebeld te zijn, zijn mijn stoelen toch nog afgeleverd.

met ontzettend veel excuses en ontzettende goede service van het bedrijf welke de stoelen afleverde (ze hebben de stoelen gemonteerd als extra service) zit ik nu eindelijk lekker. Ze wiebelen niet, zijn helemaal gaaf en ondanks dat ik wat lang moest wachten (wat niet afgesproken was) ben ik door het bedrijf wat de stoelen afleverde, toch tevreden.
De mannen wie de stoelen brachten waren erg aardig en de stoelen zaten in mum van tijd in elkaar. Alle afval werd keurig meegenomen. Dus Sjappoo voor het afleverbedrijf.

kbozic
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 mar 2012 20:29

Re: Kuka Home

Ongelezen bericht door kbozic »

Wij hebben in september 2011 en november 2011 div. stoelen besteld bij Kuka in het Alexandrium te Rotterdam, en wij hebben alles keurig op tijd en in goede staat geleverd gekregen.

Karin

Estelle71
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 apr 2012 13:15

Re: Kuka Home

Ongelezen bericht door Estelle71 »

Wij hebben in januari een fauteuil besteld. Was behoorlijk geschrokken van de berichten op dit forum. Dit ook voorgelegd aan de verkoopster. Zij gaf aan dat dit niet meer speelde maar dat we wel rekening moesten houden met 16 weken levertijd. Wel lang, maar oké. Nu na precies 16 weken is de stoel geleverd, in de goede kleur, met de juiste pootjes en niet beschadigd.

Ik vind dat dit soort berichten ook op Radar thuis horen: Kuka: prima gedaan!!

r-obert
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 jun 2012 13:16

Re: Kuka Home

Ongelezen bericht door r-obert »

Wij hebben een kleine 11 weken een bank bij Kuka (Villa Arena) besteld.
Afgelopen week bericht gekregen dat deze a.s. donderdag (2 weken eerder als gezegd) bij ons thuis geleverd wordt.

Ik zal nog een update geven als deze uiteindelijk staat en hoe de service is geweest.


PS. in eerste instantie natuurlijk ook geschrokken toen wij de berichten hadden gelezen, uiteindelijk bij navraag geven zij ook toe dat er wat fouten zijn gemaakt in het begin. en dat dat nu allemaal is verholpen. dat blijkt ook uit onze levering a.s.

suuskie
Berichten: 6
Lid geworden op: 30 jun 2010 10:41

Re: Kuka Home

Ongelezen bericht door suuskie »

2 jaar na dato het drama met Kuka wil ik toch even op het forum kwijt:
We genieten elke dag van onze meubels 2 banken, eettafel, 6 stoelen, en hoeker.
Ondanks dat KUKA destijds echt grote fouten heeft gemaakt bij onze levering zijn de meubels van goede kwaliteit en hebben wij nog geen foutje kunnen ontdekken.
En dat mag ook gezegd worden!
Ik hoop dat ze inmiddels de leverings-problemen hebben opgelost en anders zou ik zeggen: houd rekening met 6 maanden levertijd dan wordt je niet teleurgesteld!

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Kuka Home

Ongelezen bericht door crazyme »

suuskie schreef:2 jaar na dato het drama met Kuka wil ik toch even op het forum kwijt:
We genieten elke dag van onze meubels 2 banken, eettafel, 6 stoelen, en hoeker.
Ondanks dat KUKA destijds echt grote fouten heeft gemaakt bij onze levering zijn de meubels van goede kwaliteit en hebben wij nog geen foutje kunnen ontdekken.
En dat mag ook gezegd worden!
Ik hoop dat ze inmiddels de leverings-problemen hebben opgelost en anders zou ik zeggen: houd rekening met 6 maanden levertijd dan wordt je niet teleurgesteld!
Fair dat je dit schrijft. De meesten spuwen terecht of onterecht hun gal om nooit meer iets van te vernemen.

sweetspeed
Berichten: 3
Lid geworden op: 03 sep 2010 16:50

Re: Kuka Home

Ongelezen bericht door sweetspeed »

Update: Na bijna 2 jaar is de ruilvoet gelukkig nog heel. Wel valt me de leerkwaliteit erg tegen, zeer krasgevoelig. DIt was de beste en duurste leerkwaliteit van Kuka. Als ik het vergelijk met de Leolux stoelen die we al 8 jaar hebben...daar is nog geen krasje op te zien.
Heb nu een bankstel nodig. En die ga ik niet bij Kuka kopen.

sjoegel
Berichten: 3081
Lid geworden op: 09 okt 2007 19:19

Re: Kuka Home

Ongelezen bericht door sjoegel »

kuka home failliet.

http://www.kukahome.nl/

Gesloten