LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Kwantum
Kwantum
Vloerkleed besteld bij Kwantum, maar dit wordt niet geleverd. Uiteraard wordt het bedrag wel van je rekening afgeschreven. Eindeloos geprobeerd te bellen, maar telefoon wordt nooit aangenomen. Contactformulier wordt niet op gereageerd. Uiteindelijk Thuiswinkel ingeschakeld. Dan word ik opeens gebeld en krijg het verhaal, dat kleed bij Postnl ligt. Als doekje voor het bloeden krijg ik een kleine korting. Op eigen site van Kwantum staat order nog steeds als " in behandeling" . Dus niets Postnl of track&trace. Thuiswinkel laat zich ook met kluitje in het riet sturen en hangt hetzelfde verhaal op. Wat heeft deze organisatie op deze wijze voor zin? Kwantum levert niet, heeft een super slechte service afhandeling en de klant heeft het nakijken. Kleed wordt niet geleverd. Veel geld kwijt voor niets. Schandalig.
Re: Kwantum
Gaat het bij een zeer grote in het algemeen goed bekend staand bedrijf een keer fout, is de hele organisatie in 1 x fout.
Natuurlijk frustreert het als je geen contact kan krijgen, maar bent u ook even naar de stenen winkel gegaan om te vragen of ze wat kunnen betekenen?
Natuurlijk frustreert het als je geen contact kan krijgen, maar bent u ook even naar de stenen winkel gegaan om te vragen of ze wat kunnen betekenen?