LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Lederland

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
Dorothee11
Berichten: 5
Lid geworden op: 25 apr 2010 21:48

Lederland

Ongelezen bericht door Dorothee11 »

Wat een drama! 4 mei bankstel gekocht met salontafel en nog steeds hebben we niets! Dan is het weer de 1e week augustus, dan beweren ze weer dat ze dat niet gezegd hebben en nu zouden we 15 augustus wat horen! NIETS!!! Hopeloos onbetrouwbaar en dit is niet de eerste keer. Dom dat ik er weer ben ingetrapt! Niet kopen hier dus! :twisted:

snepke
Berichten: 3581
Lid geworden op: 10 nov 2007 21:18
Locatie: thuis

Re: Lederland

Ongelezen bericht door snepke »

Koop ontbinden ,en naar een ander gaan

Lederland
Berichten: 2
Lid geworden op: 19 aug 2011 12:02

Re: Lederland

Ongelezen bericht door Lederland »

Geachte heer, mevrouw,

Wat vervelend om dit bericht te lezen. Tijdens de aankoop van de meubelen is met u een levertermijn overeengekomen. Ondanks dat onze leveranciers onlangs ca 3-4 weken zomersluiting hebben gehad (en dus niet aan ons hebben uitgeleverd), is de overeengekomen levertermijn volgens mij nog niet overschreden.

Als u uw ordernummer (staat bovenaan de verkooporder) mailt naar [email protected], dan zorg ik er persoonlijk voor dat u direct op de hoogte wordt gebracht van de status. Afgelopen week zijn er weer diverse meubelen bij ons aangeleverd, dus ik hoop u goed nieuws te kunnen brengen.

Met vriendelijke groet,

Patrick Uittenbogaard
Lederland

Gesloten