Wij hadden in november 2010 een complete woonkamer gekocht bij leen bakker in tilburg aan de Weth.van Ierlantstraat 29
Dit was van de meubellijn Saigon.
Het was gemaakt van masief acaciahout.
We hadden een eettafel, 2 bijzettafeltjes, een grote dressior, een vitrinekast en een barkast gekocht.
Na een paar weken begon het blad vd eettafel aan de zijkant te scheuren en het blad begon krom te trekken.
We zijn hiervoor terug naar de winkel geweest, en daar werd ter plaatse een nieuw blad voor ons besteld.
Na nog een paar weken begonnen de bijzettafels ook te scheuren en krom te trekken.
Elke keer als we bij de winkel kwamen werden er nieuwe onderdelen voor ons besteld.
We hebben 4x een nieuw tafelblad gekregen, waarvan de laatste 3x de bevestigingspunten vd poten op een andere plek zaten waardoor we ook nieuwe potenset gekregen hebben.
Nu begonnen laatst alle meubels op de gekste plekken te scheuren, en de deurtjes sloten niet goed meer aan op de rest vd meubels.
We hebben toen weer contact gehad met de winkel, en dit vonden hun ook te gek voor woorden.
We kregen toen 3 mogenlijkheden:
1- alle meubels terug en iets anders uit de winkel uitkiezen
2- de meubels houden en de helft van het aankoopbedrag terug krijgen
3- alle meubels terug en volledig aankoopbedrag terug
Wij hebben alles terug laten halen en nog de zelfde dag had men het bedrag terug op onze rekening teruggestort.
Wij hebben geluk gehad dat deze leen bakker een franchisenemer is(een zelfstandige winkel) en de eigenaar zelf mag beslissen hoe een klacht af word gehandeld.
Wij zijn dus zeer goed behandeld door alle problemen met de meubels
Een kennis van ons heeft de zelfde meubels bij de leen bakker in Oosterhout gekocht en zit met de zelfde klachten.
Die heeft al contact gehad met de winkel, mails en foto's gestuurd maar krijgt maar geen reactie.
En bij onze leen bakker in tilburg hebben ze de complete lijn Saigon meubels al uit de winkel gehaald en verkopen ze hier niets meer van omdat er zoveel klachten over scheuren over binnen kwamen.
Maar in de andere winkels van leen bakker blijven ze er gewoon mee adverteren en verkopen ze deze meubels nog steeds terwijl ze weten dat er problemen mee zijn.
Dit is toch vragen om problemen?!
Heeft iemand anders met deze meubels ook problemen gehad?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Leen Bakker - acacia meubels Saigon
Re: Leen Bakker - acacia meubels Saigon
heel netjes van deze leenbakker opgelost...
jammer dan dat de rest van de ondernemers van leenbakker hier niet van leren
jammer dan dat de rest van de ondernemers van leenbakker hier niet van leren
Re: Leen Bakker - acacia meubels Saigon
Je verwacht natuurlijk niet veel van de Leen Bakker kwaliteit maar gelijk scheuren mag niet. Raar dat ze het blijven verkopen.
Re: Leen Bakker - acacia meubels Saigon
Ze moeten er toch ergens mee naar toe ? Slechte containerhandel moet ook naar consumenten. Gewoon net zo lang blijven leveren totdat er niets meer terugkomt.Jannes22 schreef:Je verwacht natuurlijk niet veel van de Leen Bakker kwaliteit maar gelijk scheuren mag niet. Raar dat ze het blijven verkopen.
Dat is ook een vorm van beleid.
Re: Leen Bakker - acacia meubels Saigon
als het niet verkoopt zakken de prijzen vanzelf. en genoeg mensen die mindere kwaliteit voor een lager e prijs wel willen kopen. voor alles is een koper.
de meeste leen bakkers zijn gewoon filialen. echt grote klachten worden opgelost onder gezag van het hoofdkantoor. en de bedrijfsleiders daar zijn gewoon in loondienst...
de meeste leen bakkers zijn gewoon filialen. echt grote klachten worden opgelost onder gezag van het hoofdkantoor. en de bedrijfsleiders daar zijn gewoon in loondienst...