LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Leen Bakker Almere

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
marieke_s

Leen Bakker Almere

Ongelezen bericht door marieke_s »

Mijn vriend en ik hebben een hoekbank besteld bij Leen Bakker in Almere-Stad, deze hebben we met hulp van vrienden en hun auto met aanhanger opgehaald. Bij het in elkaar zetten kwamen we erachter dat de hoek aan de verkeerde kant zat...
Terug gegaan naar Leen Bakker waar bleek dat zij bij het kiezen van waar de hoek moet komen het bekijken vanuit het perspectief als je voor de bank staat, terwijl wij er vanuit gingen dat je op een bank zit.
Er werd een nieuwe bank besteld, deze wilde Leen bakker niet bezorgen, dit was volgens hun niet mogelijk.
De nieuwe bank konden we ongeveer 2 weken later ophalen. Bij het uitpakken thuis bleek de bank een andere kleur te hebben! Boos terug gegaan naar Leen Bakker, hoe dit voor de tweede keer fout kon gaan?
Nogmaals werd er een nieuwe bank besteld maar deze word pas over anderhalve maand geleverd. En ook al ligt deze fout (volgens ons) niet bij ons, toch wil Leen Bakker niet de moeite nemen om de bank bij ons thuis te wisselen en zullen wij weer naar de winkel toe moeten om de bank te wisselen... Het maakt hun natuurlijk niet uit dat we een bruine bank hebben in een verder zwart/wit interieur. Het is echt vervelend dat we hier zo lang mee bezig zijn. Hebben andere mensen ook dezelfde soort problemen gehad?

Groetjes Marieke

sjoegel

Re: Leen Bakker Almere

Ongelezen bericht door sjoegel »

Wat verwacht je van leen Bakker ? Je koopt bij een budget winkel dan krijg je ook budget service.

dia

Ongelezen bericht door dia »

Ik zou nog niet durven om een bank te kopen bij leen bakker,mensen zo een rommel!!

superklaver

Ongelezen bericht door superklaver »

ik werk bij de leenbakker. niet in almere, maar dat maakt niet uit. het klopt idd dat je bij ons moet kijken vanaf de voorkant van de bank waar u de hoek wilt hebben. Heeft u geen hulp gehad bij het bestellen?
Ook is het zo dat als u er in 1e instantie niet voor gekozen heeft om de bank te laten bezorgen dit met omruilen ook niet mogelijk is. Dit omdat er geen bezorgkosten zijn betaald. Dit had dus wel gekunt als de bank in 1e instantie wel bezorgd was geweest.
Over de kleur kan ik helaas niets zeggen, waar dat fout is gegaan. Ik vind het heel vervelend voor u en hoop dat u binnenkort de goede bank mag ontvangen.

Paradiso

Ongelezen bericht door Paradiso »

Boos terug gegaan naar Leen Bakker, hoe dit voor de tweede keer fout kon gaan

Was de eerste keer niet je eigen fout dan?
Bij de tweede bestelling ook niet even op je bon gekeken? Daar zou namelijk wel eens een kleur op kunnen staan...
Natuurlijk is het stom dat je 2 keer terug moet voor je bank, maar ik denk dat als je zelf ook het één en ander had gecontroleerd, je nu niet met dit probleem zat.

Gesloten