Nu bijna 2 weken geleden hebben wij een bestelling (online) geplaatst van 2 bureaustoelen bij Leen Bakker. Op de website werd destijds nog een melding gemaakt van hun extreme drukte, de onbereikbaarheid, de onbekende levertijden, die er nu wel op staat.
Bij bestelling werd een levertijd van 1 week opgegeven, dat was acceptabel voor ons. Echter na een week hadden we nog steeds niets gehoord en proberen we op enige wijze contact te krijgen met iemand die ons kan vertellen OF we nog iets geleverd krijgen, zo ja, wanneer we iets mogen verwachten. 2 x mail gestuurd, de telefoon wordt niet opgenomen.... betaald hadden we al wel natuurlijk, want dat moest. Detail: de stoelen staan in de winkel gewoon op voorraad en ik zou ook prima op willen halen, als dat hen zou schelen. Maar ja als je geen contact kan krijgen...
Wat kun je hier nu tegen doen? Ik heb nu het gevoel dat ik geld LEEN aan BAKKER!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Leen Bakker is nu al bijna 2 weken onbereikbaar
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 07 mei 2020 12:07
Re: Leen Bakker is nu al bijna 2 weken onbereikbaar
Bestelling annuleren en in de winkel de stoelen ophalen?