LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] leenbakker hoekbureau max

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
Tika1972

leenbakker hoekbureau max

Ongelezen bericht door Tika1972 »

Wat ik niet snap. Ik kijk op de website van leenbakker. Ze hebben dit jaar het hoekbureau max in de aanbieding in 3 kleuren: wit, walnoot en donker grijs eiken (staat in de folder), De donker grijs-eiken kan je apart bestellen, dus per onderdeel, maar dit is lastig te vinden, niet makkelijk. Zou makkelijker zijn dat je kan kiezen tussen die 3 kleuren. Staat ook in de folder.

Echter is hij al sinds het begin van de eerste aanbieding niet leverbaar, hij heeft dus 3x in het krantje gestaan. Hoe kan dit. Als je iets wilt bestellen online, kan dit gewoon niet. En dat zou eigenlijk moeten kunnen. Hij heeft dus zeker 3x in de folder gestaan.

Een tip voor leenbakker als iets in de aanbieding is, zorg dat het artikel dan op voorraad is. Dat is net zo makkelijk.

Leo The Emperor

Re: leenbakker hoekbureau max

Ongelezen bericht door Leo The Emperor »

in de website op mijn computer staat echt alleen wit en donkerwalnoot

Tika1972

Als je verder zoekt, de rolcontainer staat wel in grijs-eiken kleur. Zo staat het ook in de folder, dus hij is te bestellen, echter niet via de site. Tevens is de grijs-eiken ook niet op voorraad. Zeer jammer. Hij is ook moeilijk te vinden online, de grijs-eiken kleur. Kan helaas geen bijlage toevoegen.

sjoegel

Ongelezen bericht door sjoegel »

Het goed bijhouden van een website is heel veel werk. Die tijd wil leen Bakker er blijkbaar niet aan besteden.

superklaver

Ongelezen bericht door superklaver »

spullen die op dit moment niet op voorraad zijn op het dc (distributiecentrum) kunnen alleen via de winkel besteld worden en niet via internet. Misschien is dat het probleem. informeer even bij een winkel in de buurt.

superklaver

hebt u al contact opgenomen met een filiaal in de buurt?

Tika1972

Ja, het niet op voorraad. Kan hem wel bestellen, maar moet dan wachten. Blijkt een wachtlijst voor te zijn. Ook nog van de eerste aanbiedingen, die in de vorige folders stonden.

superklaver

dat is vervelend dan. U kunt het dan inderdaad bestellen en dan krijgt u het zodra het binnen is. U kunt ook wachten totdat het weer gewoon aangeleverd wordt. Maar dan heeft u kans dat het weer langer duurt, door mensen die op dit moment weer een bestelling plaatsen. Klantenorders gaan namelijk voor. wat er dan over blijft is voor de voorraad.

Tika1972

Klopt. Ik sta nu op de wachtlijst. Heb een kleine aanbetaling moeten doen. Dus nu afwachten.

Alleen jammer, dat het niet op voorraad is. Ik had hem heel graag al gehad. Dus dat laatste is balen.

Het zo'n grote keten en dan verwacht je met een aanbieding, dat iets er gewoon is. Nu kan ik vermoedelijk nog 2 a 3 maanden wachten.

Gesloten