ten eerste kan ik helas niet anders zeggen dan ik heb goede ervaringen
dit dan misschien omdat ik in vlaardingen woon maar goed zal mijn verhaal toelichten
twee jaar terug hebben mijn mn en ik een bank gekocht met een vuilafstotende stof hihih lekker groot dir en 2 zits goed na een half jaar werd alles statische
iedereen zelf de kinderen dit heb ik toen gemeld via telefoon hun een exper toesturen mevrouw ik zie het probleem we sturen u een spuitbus toe 1 mnd later niets ik bellen met vlaardingen helaas u woont op een statische gedbied ????
ik weer bellen met hoofdkantoor en mijn beklacht doen nou mevrouw ik ga voor u hier mee bezig en jawel je mond open doen en hun hun regels onder de neus schuiven helpt echt ik mocht uit coulanse een nieuwe bank uit zoeken hoi hoi hoi mooi niet want leenbakker heeft niet anders dan banken met die stof we hebben hier door wel 2 2zitters aangeschaft en nog geld terug gehad niet veel maar toch hoop dat ik hier door mensen toch kan laten zien dat het ook anders kan als je maar goed je voet bij stuk houdt
groetjes debbie
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |