We hebben een mooie leren bank gezien waar we wel interesse in hebben, maar hebben ergens anders nog nooit het leer gezien dat erop zit.
Het is een leren bank met een microvezellaagje van stof, weet iemand hoe dit precies heet, en hoe dit materiaal bevalt?
Het is een vrij dure bank, vandaar dat ik er graag iets meer over wil weten, en in de winkel waren ze enthousiast over alle banken, dus ik had niet veel aan de voorlichting.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Leren bank
Re: Leren bank
Ik denk dat je het Tasan leer bedoelt. Dit is een produkt van Maxfurn (voorheen Fonkel) en wordt ook door de firma Haveco (nederlands) verwerkt.
Het is een relatief nieuw produkt. Het is zeer vuil en vocht werend. Het heeft het uiterlijk van geschuurd leer maar het gemak van een vuilwerende stof. Het is niet te zeggen hoe het zich in de toekomst gaat houden.
Het is een relatief nieuw produkt. Het is zeer vuil en vocht werend. Het heeft het uiterlijk van geschuurd leer maar het gemak van een vuilwerende stof. Het is niet te zeggen hoe het zich in de toekomst gaat houden.
Dat klopt, die naam stond er inderdaad op, maar ik dacht dat dat met de kleur te maken had. Ben in ieder geval benieuwd of er meer mensen ervaring mee hebben.
Je hebt inderdaad Tasan Leder van Maxfurn, maar Maxfurn heeft nu ook een pilotenleer/geschuurd leer, hiervan heb ik namelijk zelf een bank besteld voor bij mij in de showroom.
Dus er zit wel degelijk verschil in!
Groetjes vanaf de Woonboulevard in Breda!
Dus er zit wel degelijk verschil in!
Groetjes vanaf de Woonboulevard in Breda!