LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Levertijd Auping

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
Kev
Berichten: 2
Lid geworden op: 30 okt 2012 21:24

Levertijd Auping

Ongelezen bericht door Kev »

In de eerste week van augustus heb ik een Auping boxspring besteld. Ik ben goed geholpen in één van de Auping Plaza winkels. De levertijd bedroeg 6-8 weken. Tot zover geen vuiltje aan de lucht. Vooraf heb ik wat onderzoek gedaan op verschillende fora. [Off topic-mededeling verwijderd door de Moderator] In de 7e week gebeld naar Auping Plaza. tot onze schrik hoorden we dat 6-8 weken echt niet haalbaar was. Er kwamen 6 weken bij!! Dus 14 weken in totaal. Dit was flink balen. Tot onze verbijstering ontvingen we vorige week een brief met de mededeling dat ook deze leverdatum niet haalbaar bleek te zijn. ER KOMEN NOG EENS 3 WEKEN BIJ!! Dus inmiddels een levertijd van 17 weken. Auping Plaza kan of wil geen verklaring geven voor deze wanprestatie. Ons vertrouwen in Auping is op dit moment heel laag.

Wie heeft een vergelijkbare ervaring?

Cornelisbedding
Berichten: 1
Lid geworden op: 31 okt 2012 20:13

Re: Levertijd Auping

Ongelezen bericht door Cornelisbedding »

Beste,
Ik heb uw klacht doorgegeven aan auping. Recent is auping bezig met de verhuis van de boxspringfabriek.
Dit heeft er voor gezorgd dat de levertermijn 1 , maximum 2 weken langer is. Ondertussen moet dit wel bijna terug 6-8 weken zijn denk ik.

De levertermijnen waar u over spreekt hebben wij zelf nog nooit meegemaakt, en we hebben toch 3 auping winkels. De auping productie ligt in deventer en niet in de filipijnen zoals swisssense. Ik kan u dus zeker bevestigen dat auping niet die richting uitgaat. Ik denk dat er dus iets anders aan de hand is.

U mag mij uw gegevens doorsturen en dan geef ik de klacht direct door.

Vriendelijke groeten,

Olivier cornelis

Auping NL
Berichten: 3
Lid geworden op: 25 mar 2011 15:54

Re: Levertijd Auping

Ongelezen bericht door Auping NL »

Geachte heer/mevrouw,

Wij vinden het spijtig te vernemen dat u problemen ondervindt met betrekking tot de levertijd van uw Auping boxspringcombinatie, waarbij wij begrijpen dat dit erg vervelend voor u is. Graag willen wij tezamen met u en uw Auping dealer de mogelijkheden bespreken, zodat u binnenkort van uw Auping boxspringcombinatie kunt gaan genieten. Graag wil ik u verzoeken om met ons in contact te treden per e-mail middels [email protected] of telefonisch middels telefoonnummer 0570-681681.

Met vriendelijke groet,
Klantenservice Koninklijke Auping b.v.

Kev
Berichten: 2
Lid geworden op: 30 okt 2012 21:24

Re: Levertijd Auping

Ongelezen bericht door Kev »

We zijn samen met de leverancier en Auping tot een oplossing gekomen. Volgende week wordt het bed geleverd. Cornelisbedding en Auping bedankt voor jullie reacties.

Gesloten