LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Lion beddenshop slechte service geen garantie topmatras

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
hannemannetje
Berichten: 10
Lid geworden op: 23 sep 2015 18:39

Re: Lion beddenshop slechte service geen garantie topmatras

Ongelezen bericht door hannemannetje »

Ook valt het me op dat mensen op dit forum hun werk er van maken gezien het aantal reacties, sommige hebben een paar duizend reacties geplaatst en vraag me daarmee af of je die dan serieus kan nemen.
Het lijkt of die personen overal verstand van lijken te hebben althans dat denken ze zelf het meeste.
Nee ik wil wel graag de reacties lezen van mensen die daadwerkelijk soortgelijke misstanden hebben.
En dat kunnen niet mensen zijn die duizenden meningen hebben op dit forum.
Daar heb je een dagtaak aan hahaha maar ja uit verveling, achter de geraniums of werkeloos moet je toch wat tijdverdrijf hebben. Wat mij betreft mogen de azijnpissers op het dak gaan zitten en zijn alleen echte reacties relevant.

mh73

Re: Lion beddenshop slechte service geen garantie topmatras

Ongelezen bericht door mh73 »

hannemannetje schreef:Ook valt het me op dat mensen op dit forum hun werk er van maken gezien het aantal reacties, sommige hebben een paar duizend reacties geplaatst en vraag me daarmee af of je die dan serieus kan nemen.
Het lijkt of die personen overal verstand van lijken te hebben althans dat denken ze zelf het meeste.
Nee ik wil wel graag de reacties lezen van mensen die daadwerkelijk soortgelijke misstanden hebben.
En dat kunnen niet mensen zijn die duizenden meningen hebben op dit forum.
Daar heb je een dagtaak aan hahaha maar ja uit verveling, achter de geraniums of werkeloos moet je toch wat tijdverdrijf hebben. Wat mij betreft mogen de azijnpissers op het dak gaan zitten en zijn alleen echte reacties relevant.
Misschien dat die mensen al jaren en jarenlang reageren? En is een reactie van iemand die gepensioneerd, ziek of werkloos is en daarom hier misschien wat meer tijd aan besteed dan minder waard?

Ik vraag me af of u die zaak niet al blazend en dreigend naar binnen bent gegaan en daarmee het personeel tegen u in heeft genomen, gezien uw eigen reacties. O nee, als ik het goed begrijp heb je alleen maar de telefoon gepakt en via het telefoongesprek allerlei dreigementen geuit.

Wat nou als je met de topmatras naar de winkel was gegaan en op een gewone manier had gevraagd of dit nou niet heel snel versleten was? Dan had je misschien wel gratis of met veel korting een nieuwe gekregen.

hannemannetje
Berichten: 10
Lid geworden op: 23 sep 2015 18:39

Re: Lion beddenshop slechte service geen garantie topmatras

Ongelezen bericht door hannemannetje »

Nee hoor,

U leest niet goed. Ik heb JUIST eerst via een normaal telefoongesprek om service, coulance gevraagd. Maar na directe afwijzing wel direct aangegeven dat ik dit op forums zal zetten om meningen te vragen. U hoeft ook mij geen gelijk te geven hoor maar men gaat er maar vanuit dat ik veel bler en alles van die winkel wil terwijl ik alleen maar mensen attendeer op slechte service/ garantie ervaring.
Ik wil beslist niets meer van de lion beddenshop. Men reageert alsof ik die winkelier een grote som afhandig wil maken maar dit is beslist niet zo.

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Lion beddenshop slechte service geen garantie topmatras

Ongelezen bericht door crazyme »

hannemannetje schreef: Nee ik wil wel graag de reacties lezen van mensen die daadwerkelijk soortgelijke misstanden hebben.
Daarvoor is de zoekfunctie. Veel leesplezier gewenst. :mrgreen:

hannemannetje
Berichten: 10
Lid geworden op: 23 sep 2015 18:39

Re: Lion beddenshop slechte service geen garantie topmatras

Ongelezen bericht door hannemannetje »

Beste Radar bezoekers,

Voor allen die hebben gereageerd,wil ik u toch het verloop van het verhaal vertellen.
In een andere bekende beddenwinkelketen heb ik de vraag voorgelegd of er wel of geen garantie op een tijk van een topmatras zit en of dit hetzelfde als een matras behandeld wordt. Volgens deze winkelketen is de baas van de Lion beddenshop eigenlijk erg dom bezig door zo een zwakke reactie af te geven, want hij had dit gewoon bij zijn leverancier vergoedt gekregen, wel had hij natuurlijk de klant kunnen vragen om even langs te komen met de tijk om met eigen ogen te zien wat het probleem is. De winkelketen waar ik nu dus gevraagd heb of het mogelijk is om een losse tijk te leveren heeft inmiddels deze geleverd en weliswaar tegen inkoopprijs [overigens maar 42 euro], uiteraard vertelde ik de verkoper dat hij hiermee meerdere nieuwe klanten erbij heeft en dat ik deze service zal rondvertellen. Kijk lion beddenshop megastores zo kan het dus ook in plaats direct weg wimpelen van een probleem, wat ik overigens niet eens de verkoopster kwalijk neem maar meer haar [GROTE] baas die haar opdracht geeft voor het afwimpelen.
Wat mij betreft sluit ik het onderwerp af want het is voor mij gewoon duidelijk dat er slechte service wordt verleent bij de lion beddenshop megastores. ook gezien het aantal reacties en priveberichten wat ik via facebook en de andere consumentensites heb ontvangen, met daarin OOK slechte ervaringen met de Lion beddenshop is het voor mij in ieder geval klaar met deze winkel.

tijger1
Berichten: 1647
Lid geworden op: 31 jan 2013 20:54

Re: Lion beddenshop slechte service geen garantie topmatras

Ongelezen bericht door tijger1 »

Mooi dat u elders terecht kon voor die tijk. Heel dom van Lion beddenshop, maar misschien hebben ze al klanten teveel. :-)

hannemannetje
Berichten: 10
Lid geworden op: 23 sep 2015 18:39

Re: Lion beddenshop slechte service geen garantie topmatras

Ongelezen bericht door hannemannetje »

Beste Tijger1,

Ik snap het ook niet hoor, waarschijnlijk heeft de lion beddenshop megastores inderdaad zoveel klanten dat ze zich dit kunnen permitteren. Maar of dit je nou echt voldoening geeft als ondernemer? Mij lijkt het ook, dat je graag service verleent om je klanten te houden maar kennelijk hebben ze teveel klanten. Uiteindelijk zal ik het nooit snappen waarschijnlijk want ik heb geen geld terug gevraagd of iets dergelijks. De enige vraag is altijd geweest of ze uit coulance de tijk voor de inkoopsprijs wilden leveren omdat ik ook wel snap dat je na 1,5 jaar niet al teveel van garantie mag verwachten. Maar goed, men was direct al tegenstrijdig en stelden zich al direct zodanig op dat ik het hier kenbaar wilde maken en dat is aardig gelukt mag ik wel zeggen. Het zal de lionshop meer aan klantenbinding kosten dan de 42 euro die ik graag heb neergetikt voor een nieuwe tijk en wat ik overigens ook graag op die manier had willen afhandelen met de lion beddenshop megastores. Een klant binnenhalen is niet moeilijk maar om hem te behouden moet je een echte ondernemer zijn, en daar gaat het mis.

Gesloten