LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Loods 5 -Slechte service

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
AnneloesVdW
Berichten: 3
Lid geworden op: 07 aug 2013 14:22

Loods 5 -Slechte service

Ongelezen bericht door AnneloesVdW »

Wij hebben laatst een tuintafel gekocht bij Loods5, althans dat dachten we. Na het ontstaan van scheuren heb ik contact met ze opgenomen om navraag te doen hoe dit kan. (we hadden de tafel nog geen week). Ik kreeg als reactie dat dit ook helemaal geen tuintafel bleek te zijn!
We zijn via allerlei pijlen in de winkel werden we naar de afdeling geleid met tuinmeubelen. Daar stond deze tafel ook met bistro stoeltjes eraan, allerlei tuin accessoires erbij en er stonden ook allemaal andere tafels en stoelen.
Nu geeft Loods 5 aan dat we zelf hadden moeten zien dat er geen label aan zat waarop stond dat die voor buiten geschikt zou zijn en het materiaal stond ook vermeld op het prijskaartje en daar hadden we dat ook uit kunnen herleiden. Als we het hadden nagevraagd bij een medewerker, hadden ze ons ook afgeraden de tafel buiten neer te zetten.

Ik ben van mening dat ik daarvanuit mag gaan als de tafel tussen andere tuintafels staan en er zelf tuinstoelen aan worden gezet als showmodellen.

Loods 5 vindt echter dat we dikke pech hebben gehad en ze willen ons op geen enkele manier tegemoet komen. Wij zitten nu met een (inmiddels beschadigde tafel) waar we helemaal niks mee kunnen.

Hier is het laatste woord nog niet over gezegd....

sjoegel
Berichten: 3081
Lid geworden op: 09 okt 2007 19:19

Re: Loods 5 -Slechte service

Ongelezen bericht door sjoegel »

Is het een houten tafel ? wat is de schade ? krimpscheuren ?

Harrie Kierie
Berichten: 614
Lid geworden op: 29 jul 2013 22:04

Re: Loods 5 -Slechte service

Ongelezen bericht door Harrie Kierie »

Als zij dingen labellen met een label geschikt voor buiten en dat zat er niet aan, dan hebben zij een punt. Ongeacht waar die tafel stond opgesteld.

AnneloesVdW
Berichten: 3
Lid geworden op: 07 aug 2013 14:22

Re: Loods 5 -Slechte service

Ongelezen bericht door AnneloesVdW »

sjoegel schreef:Is het een houten tafel ? wat is de schade ? krimpscheuren ?
Het is een gelakte tafel met daaronder MDF hout. Daar kwamen we achter toen er scheuren inkwamen inderdaad.

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Loods 5 -Slechte service

Ongelezen bericht door crazyme »

AnneloesVdW schreef:
sjoegel schreef:Is het een houten tafel ? wat is de schade ? krimpscheuren ?
Het is een gelakte tafel met daaronder MDF hout. Daar kwamen we achter toen er scheuren inkwamen inderdaad.
MDF is een vezelplaat welke is gaan uitzetten door vocht.

Wanneer u in een tuincentrum een tafel zou kopen kan ik u nog gelijk geven, maar zeker 95% van de collectie van Loods5 is bestemd voor gebruik binnenshuis. Dan mag u niet zomaar aannemen dat een tafel zomaar naar buiten kan.

Dat er dan extra eisen aan een tafel gesteld worden kunt u zelf ook wel bedenken toch ?

16again
Berichten: 16396
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:18

Re: Loods 5 -Slechte service

Ongelezen bericht door 16again »

Harrie Kierie schreef:Als zij dingen labellen met een label geschikt voor buiten en dat zat er niet aan, dan hebben zij een punt. Ongeacht waar die tafel stond opgesteld.
Juist als iets op de afdeling tuinmeubelen staat, wil ik dat omdraaien:
Geschikt voor buiten, tenzij er nadrukkelijk op staat: niet geschikt voor buiten

Harrie Kierie
Berichten: 614
Lid geworden op: 29 jul 2013 22:04

Re: Loods 5 -Slechte service

Ongelezen bericht door Harrie Kierie »

16again schreef: Juist als iets op de afdeling tuinmeubelen staat, wil ik dat omdraaien:
Geschikt voor buiten, tenzij er nadrukkelijk op staat: niet geschikt voor buiten
Labelen zij zo dan?

AnneloesVdW
Berichten: 3
Lid geworden op: 07 aug 2013 14:22

Re: Loods 5 -Slechte service

Ongelezen bericht door AnneloesVdW »

Harrie Kierie schreef:
16again schreef: Juist als iets op de afdeling tuinmeubelen staat, wil ik dat omdraaien:
Geschikt voor buiten, tenzij er nadrukkelijk op staat: niet geschikt voor buiten
Labelen zij zo dan?
Dat zeggen ze....het was ons niet opgevallen.

Pythonmaniac
Berichten: 26
Lid geworden op: 09 aug 2013 09:07

Re: Loods 5 -Slechte service

Ongelezen bericht door Pythonmaniac »

Harrie Kierie schreef:Als zij dingen labellen met een label geschikt voor buiten en dat zat er niet aan, dan hebben zij een punt. Ongeacht waar die tafel stond opgesteld.
Je moet het maar net weten dat er gelabeld is. Als het in tuinsferen wordt neergezet mag je verwachten dat het tuinsferen uitademt. Je moet je producten altijd op die manier aanprijzen zoals de klanten het willen kopen.

Als iedereen naar de labels kijkt zijn ze nog eens dief van hun eigen portemonnee. Mensen die een tuintafel willen hebben nemen die niet mee. Mensen die een binnentafel willen hebben kijken daar niet eens naar omdat ze denken dat het een tuintafel is. Zo simpel is het. De poster wist blijkbaar niks van een label af en heeft de tafel gekocht.

De gamma legt toch ook geen vuren planken bij de tuinplanken in de buurt? Mensen gaan dan ervan uit dat de vuren planken ook als tuinplanken gebruikt kunnen worden en monteren ze ongebeitst in de tuin. Ja dat verschil kan je zien maar je moet het dan maar net weten.

Gesloten