Eind vorig jaar bestelde ik een lamp bij Made.com; een meubelwebshop. Deze bestelling verliep prima, hoewel de lamp wel een soort bouwpakket bleek.
Omdat deze bestelling goed verliep, durfde ik het aan om ook 6 eetkamerstoelen bij ze te bestellen. Deze werden vrij vlot geleverd, alhoewel zowel de postbpakketbezorger als ik het raar vonden dat ze via tnt werden bezorgd; de pakketten waren zwaarder dan eigenlijk voor deze bezorgwijze mocht.
De stoelen bleken eveneens een soort bouwpakket en alles moest met veel schroeven in elkaar gezet. Ook de kwaliteit was niet geweldig; de stof aan de onderkant moest met klittenband vastgezet worden en sloot niet aan. Daarnaast lukte het niet om de voorste stoelpoten op zo'n manier te plaatsen dat de stoelpoten alle de grond raakten (stoel stond dus scheef; heb dit ook bij andere stoel getest).
Heb daarom gelijk gemeld dat ik de stoelen retour wilde sturen. Kreeg daar redelijk snel reactie op en afgesproken werd dat de spullen zouden worden opgehaald; ik zou bericht krijgen. Dat was 24 januari; nu is het 7 maart en ik heb die pakketten nog steeds. Uiteraard heb ik contact gezocht met de klantenservice (die correct reageren), maar ik wacht nog steeds op retouretiketten en bericht van de bezorgdienst.
Het geld kreeg ik overigens snel terug. Wel jammer is dat de retourkosten 40 euro zijn (prijs hangt af van gewicht pakket).
Ik ben benieuwd of er meer mensen ervaring hebben met dit bedrijf en dan met name over retourneren. Op Internet vind ik alleen reacties uit Groot Brittannië (die overigens zeer negatief zijn).
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Made.com: niet tevreden
Re: Made.com: niet tevreden
Je hebt wel veel bedenkingen in het hele proces. Weet je zeker dat je geen sluikreclame aan het maken bent?
Lijkt mij dat de reacties uit de UK...hoewel de lamp wel een soort bouwpakket bleek...alhoewel..het raar vonden dat ze via tnt werden bezorgd...De stoelen bleken eveneens een soort bouwpakket...Ook de kwaliteit was niet geweldig...Daarnaast lukte het niet om...contact gezocht met de klantenservice, maar ik wacht nog steeds...jammer is...
gerechtvaardigd zijn.die overigens zeer negatief zijn
-
Sluikreclame?! Nou, dacht het niet. Zal dan nog duidelijker zijn: ik ben niet tevreden, bestel hier nooit meer en raad anderen mensen af hier te bestellen. Zo goed?!
Nee ik kan dit ook geen sluikreclame noemen.
Als je je geld terug hebt, minus de 40 euro (jammer), zou ik me geen zorgen maken.
Tenzij ze in de weg staan, dan zou ik ze aangetekend een termijn stellen.
Vreselijk die bouwpakketten. besteed beter wat meer dan heb je die ellende niet.
Als je je geld terug hebt, minus de 40 euro (jammer), zou ik me geen zorgen maken.
Tenzij ze in de weg staan, dan zou ik ze aangetekend een termijn stellen.
Vreselijk die bouwpakketten. besteed beter wat meer dan heb je die ellende niet.
-
Ha Prem, dank voor de tip! Had bij de stoelen hooguit verwacht dat ik de poten eraan moest draaien, anders had ik ze niet besteld. Maar goed, leermoment zullen we maar zeggen...
Wel een duur leermoment. Wel vreemd dat je ruim een maand aan het wachten bent op retourstickers maar ondertussen wel je geld al terughebt.
Misschien inderdaad wat Prem al zegt, even een brief sturen met een termijn. En zet daarbij dat ze ze daarna ook kunnen terugkopen via Marktplaats ( heb je die 40 euri ook weer terug )
Dat u enigzins pissig was had ik inderdaad niet in de gaten met uw te beleefde OT. Excuses.
Misschien inderdaad wat Prem al zegt, even een brief sturen met een termijn. En zet daarbij dat ze ze daarna ook kunnen terugkopen via Marktplaats ( heb je die 40 euri ook weer terug )
Dat u enigzins pissig was had ik inderdaad niet in de gaten met uw te beleefde OT. Excuses.