LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Mammoet Woeren

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
bolek
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 dec 2010 12:13

Mammoet Woeren

Ongelezen bericht door bolek »

Juni 2010 heb ik een slaapkamer, bankstel, eethoek, dresoir salontafel en TV meubel besteld.
Alles zou voor 3 aug. geleverd worden.
1 aug. zijn we verhuisd en hadden op 3 aug. nog geen meubels en slaapkamer. Oorzaak waren vakanties! Kregen een noodeethoek en noodslaapkamer. Slaapkamer werd 8 weken later geleverd.
Bankstel en overige echter zonder eettafel nog 3 weken later.
Tafel was niet meer leverbaar, later toch wel.
Er werd schriftelijk door hr.xxx bevestigd, dat indien tafel binnen 2 weken niet te leveren was, alle bijbehorende meubels teruggenomen zouden worden en het geld teruggestort zou worden. We zijn inmiddels 2 maanden verder en hebben niets vernomen.
We hebben € 1000,- nog te betalen terwijl de tafel € 675,- kost.
We kopen elders een tafel en beschadigingen aan meubels werken we zelf bij. We zijn alle smoesjes en praatjes zat .
Verkoper liegt ook alles aan elkaar. Heb inmiddels een vermogen uitgegeven aan 06 bellen.
RAAD IEDEREEN OM BIJ DEZE FIRMA NIETS TE KOPEN!!!!!!!
BIJ DEELLEVERINGEN MOET VOORAF BETAALD WORDEN.
LEVERING MAG JE IN DE VRACHTAUTO BEKIJKEN!!!!
MAAR HOE ALS ALLES INGEPAKT IS????

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Mammoet Woeren

Ongelezen bericht door crazyme »

bolek schreef:LEVERING MAG JE IN DE VRACHTAUTO BEKIJKEN!!!!
MAAR HOE ALS ALLES INGEPAKT IS????
In de auto uitpakken ?

16again
Berichten: 16398
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:18

Re: Mammoet Woeren

Ongelezen bericht door 16again »

Koning klant, die in vrachtautootjes moet gaan klimmen! Waar houdt dit op??

MR. FH
Berichten: 5
Lid geworden op: 08 dec 2010 08:11

Re: Mammoet Woeren

Ongelezen bericht door MR. FH »

Bij binnenkomst een bak koffie geven en zelf snel uitpakken.

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Mammoet Woeren

Ongelezen bericht door crazyme »

16again schreef:Koning klant, die in vrachtautootjes moet gaan klimmen! Waar houdt dit op??
Dit stopt waar klanten hun hersens gaan gebruiken en dit soort tenten gewoon overslaan. Maar gelokt door (te) lage prijzen .......

MR. FH
Berichten: 5
Lid geworden op: 08 dec 2010 08:11

Re: Mammoet Woeren

Ongelezen bericht door MR. FH »

Zo zijn hollanders nou eenmaal.
En vertrouwen moet je toch kunnen hebben.
Alleen door dit soort zaken wordt het moeilijk om mensen/bedrijven te gaan vertrouwen.

sjoegel
Berichten: 3081
Lid geworden op: 09 okt 2007 19:19

Re: Mammoet Woeren

Ongelezen bericht door sjoegel »

Meubelbedrijven met slechte service zijn te herkennen aan hun schreeuwerige advertenties.

Inderdaad, het is typisch Hollands om te gaan voor de laagste prijs bij schimmige bedrijven en dan moord en brand schreeuwen als het mis gaat.

coevorden
Berichten: 3
Lid geworden op: 19 nov 2010 23:29

Re: Mammoet Woeren

Ongelezen bericht door coevorden »

Haha het zal sjoegel niet zijn die reageert :D

Mag ik u vriendelijk vragen,heeft u geen baan,of reageer je maar op elke topic van mensen.Ik persoonlijk neem u niet meer serieus na 1200 berichten.

Get A job sjoegel.

sjoegel
Berichten: 3081
Lid geworden op: 09 okt 2007 19:19

Re: Mammoet Woeren

Ongelezen bericht door sjoegel »

Ben zelfstandig ondernemer en als ik hier zit te tikken werken anderen gewoon wat harder :mrgreen:

regelmatig liggen er bossen bloemen op mijn auto van dankbare, door mij goedgeholpen forumbezoekers. Denk daar maar eens over na voordat U zulke grievende beledigingen uit.

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Mammoet Woeren

Ongelezen bericht door crazyme »

sjoegel schreef:Ben zelfstandig ondernemer en als ik hier zit te tikken werken anderen gewoon wat harder :mrgreen:

regelmatig liggen er bossen bloemen op mijn auto van dankbare, door mij goedgeholpen forumbezoekers. Denk daar maar eens over na voordat U zulke grievende beledigingen uit.
* PROEST *

Suus1987
Berichten: 12
Lid geworden op: 19 nov 2010 13:39

Re: Mammoet Woeren

Ongelezen bericht door Suus1987 »

@sjoegel

Jij maakt natuurlijk NOOIT fouten en er gebeuren jou natuurlijk ook geen dingen waar jij natuurlijk helemaal niks aan kan doen.

Onze meubeltjes zijn vandaag keurig netjes afgeleverd.

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Mammoet Woeren

Ongelezen bericht door crazyme »

Suus1987 schreef:@sjoegel

Jij maakt natuurlijk NOOIT fouten en er gebeuren jou natuurlijk ook geen dingen waar jij natuurlijk helemaal niks aan kan doen.

Onze meubeltjes zijn vandaag keurig netjes afgeleverd.
Zoek anders de betekenis van het woord ironie eens op.

Mida
Berichten: 7
Lid geworden op: 14 jan 2011 13:14

Re: Mammoet Woeren

Ongelezen bericht door Mida »

Wij hebben helaas een dressoir besteld in november. De gluiperige verkoper zei dat het dressoir voor kerst geleverd zou worden echter op de nota stond week vijf. Ben benieuwd hoe dit gaat "landen" maar ik vrees grote ellende. Toch zijn ze niet slim. Wij hebben een heel nieuw interieur nodig maar daar koop je natuurlijk niets meer dus wie het laatst lacht ...

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Mammoet Woeren

Ongelezen bericht door crazyme »

Mida schreef:Wij hebben helaas een dressoir besteld in november. De gluiperige verkoper zei dat het dressoir voor kerst geleverd zou worden echter op de nota stond week vijf.
Dat is toch ruim voor de kerst ? :mrgreen:

Gesloten