LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Mammoet wonen en slapen Woerden

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
G.J Scheper
Berichten: 1
Lid geworden op: 31 aug 2011 18:44

Mammoet wonen en slapen Woerden

Ongelezen bericht door G.J Scheper »

:oops: Ook wij hebben bij mammoet besteld en wel een eettafel met 4 stoelen en een salontafel en dat zou geleverd worden in week 29 of 30 maar nu in week 35 nog niets.
Ben bij de winkel geweest maar die was dicht wegens omstandigheden en het telefoon nummer dat op de deur vermeld stond is niet in gebruik.
Ik heb het CBW gebeld maar daar kreeg ik alleen een bandtje te horen en als ik aan de lijn zou blijven werd ik doorverbonden naar een van de medewerkers maar niet dus de lijn ging over op ingesprek.
Wij hebben toch al 450 euro aanbetaald.

irmasammy
Berichten: 6
Lid geworden op: 31 aug 2011 19:24

Re: Mammoet wonen en slapen Woerden

Ongelezen bericht door irmasammy »

Wij hebben in maart j l onze meubels gekocht bij Mammoet in Woerden .
In augustus wilden we het geleverd hebben toen begon de ellende ,ze belde voor die tijd al of we een deel levering wilde hebben dit niet gedaan.
2e week augustus werd de afspraak gemaakt dat ze de meubels kwamen bezorgen ,maar de bank was er nog niet bij, door vakantie van de leverancier ,maar de poef was er wel bij zelfde als de bank .
Bij het uit pakken zagen we de beschadigingen aan de vitrinekasten en aan de t v kast ,we moesten toch wel alles betalen zou zo snel mogelijk iemand voor komen om er naar te kijken ,we moesten zo snel mogelijk foto,s er van maken en door mailen naar Anita dit zelfde dag nog gedaan.
Volgende dag gebeld of ze binnen waren gekomen ,waren binnen,binnen 3 weken krijgen we hier bericht over .
Vetrouwde het verhaal niet helemaal ,op een gegeven moment namen ze de telefoon niet meer op, mails kwamen terug, en toen we op deze site gingen kijken zijn we flink geschrokken van alle verhalen waar we nu zelf ook de dupe van zijn.

Naar de winkel geweest natuurlijk gesloten ,oplichters !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Patrick en Anita en alle andere medewerkers snap niet dat jullie met een stalen gezicht de meubels durven verkopen jullie wisten dit geval al lang als jullie ook zo met je familie om gaan lekker is dat.

Wij zitten nu met beschadigde meubels ,glasplaten wat 2e keus is ,een poef die bij een bankstel hoort maar van dat bankstel zie ik ook al klachten en wat moeten we nu met de betaalde poef, die staat niet bij een andere bank.
Wij zijn nu bezig met onze rechtbijstands verzekering ,hopen dat die nog iets kunnen doen ,

Voor de andere gedupeerden veel sterkte !we zitten allemaal in hetzelfde schuitje
we hopen dat er nog iets mee gedaan wordt maar vrees het ergste .

Groeten Fam v d Burgt
Gorinchem

willem522
Berichten: 1
Lid geworden op: 31 aug 2011 21:10

Re: Mammoet wonen en slapen Woerden

Ongelezen bericht door willem522 »

31-8-2011 Ook ik zit op mijn eetkamer stoelen te wachten sinds 18 febr 2011, vindt het echt niet kunnen dat zo veel maanden moet wachten in onzekerheid. Alle nummers die vermeld staan, ook op het pand in woerden werkt niet, als consument kan je nergens terecht. Je wilt iemand aansprakelijk stellen maar er is geen enkele communicatie lijn meer naar dit bedrijf.
Ik hoop dat tros radar aandacht kan besteden aan deze zaak, zodat er een einde komt aan de onderzekerheid en machteloosheid waar je als consument mee wordt belast.

fam verblaauw

romana77
Berichten: 1
Lid geworden op: 31 aug 2011 21:57

Re: Mammoet wonen en slapen Woerden

Ongelezen bericht door romana77 »

Goedenavond,

Hier een bericht van een medegedupeerde. Mijn verhaal is gelijk aan de meeste verhalen: Diverse meubelen besteld bij Mammoet wonen & slapen in Woerden, aanbetaald, leverdatum uitgesteld en uiteindelijk niets geleverd gekregen. Kortom: opgelicht!

Op http://kassa.vara.nl/zoeken/q=mammoet&s ... h=c749c73j staan ook een heleboel reacties van gedupeerden.

Maandag 29 augustus KVK Woerden en rechtbank Utrecht gebeld, waar Mammoet onder valt. Het KVK nummer dat op de orderbevestiging staat, hoort niet bij Mammoet Wonen & Slapen, maar bij GM Wonen & Slapen. Dat bedrijf blijkt per 17 mei 2011 overgenomen te zijn door Mammoet Wonen en Slapen BV. Hier schuilen weer allerlei andere BV’s achter waaronder de HNB groep. Door de wirwar van BV’s hebben de eigenaren, dhr. en mw. Hoogervorst er waarschijnlijk heel slim voor gezorgd hebben dat ze persoonlijk niet aansprakelijk zijn. KVK raadde me aan om bij de rechtbank na te vragen of Mammoet inmidddels failliet is verklaard. Dit bleek maandag niet het geval en vandaag ook nog niet. (Faillisementen worden in Utrecht op dinsdag uitgesproken.) Het lijkt me verstandig om niet af te wachten, maar zelf met een aantal gedupeerden faillissement aan te vragen. Ik zit morgen toevallig voor mijn werk om tafel met twee advocaten. Zal bij hun navragen wat we precies moeten doen om dit te bewerkstelligen en vragen of ze een schatting van de kosten kunnen geven.

Ik ga zeker aangifte doen en zoals een medegedupeerde op eerder genoemd forum aangeeft laten we dit allemaal doen. Hoe groter de zaak, hoe groter de kans dat de eigenaren aangepakt worden. Ik ga er maar van uit dat ik de aanbetaling kwijt ben. Mocht ik dan toch wat terug krijgen, dan valt dat weer mee.

Laten we elkaar op de hoogte houden en houd ook de andere topics in de gaten. Er zijn er inmiddels diverse op deze website. Weet iemand misschien hoe we de topics kunnen samenvoegen? Daar ben ik niet handig in. Of is er misschien iemand die morgen tijd heeft om contact op te nemen met trosradar/varakassa om te vragen of de websitehost de topics kan samenvoegen? Is het misschien zinvol om tros radar en vara kassa te vragen of de oplichtingspraktijken interessant zijn voor een uitzending? Ik hoef niet zo nodig met mijn kop op tv, maar misschien zijn er vrijwilligers onder de gedupeerden en levert publiciteit wat op.

Groeten, Romana

irmasammy
Berichten: 6
Lid geworden op: 31 aug 2011 19:24

Re: Mammoet wonen en slapen Woerden

Ongelezen bericht door irmasammy »

Hoi
Ik heb al naar Kassa en Radar geschreven kreeg bericht terug als er genoeg klachten zijn dat er dan een keer een uitzending over wordt gemaakt ,klachten genoeg zou ik zeggen.
We wachten af.
Gr Irma v d Burgt

groot540
Berichten: 7
Lid geworden op: 17 nov 2010 22:22

Re: Mammoet wonen en slapen Woerden

Ongelezen bericht door groot540 »

Ze zijn afgelopen dinsdag 6 september failliet verklaard,

Ik ben leverancier van eetkamerstoelen die wij leverden aan hun bedrijven met de namen; Meubelmarkt, garantiemeubel, mammoetmeubelen, Hoogland Wonen en Bizon wonen.

Als u gedupeert bent kunt u met mij contact opnemen wellicht kan ik u toch nog aan u eetkamer stoelen helpen en eventueel andere meubelen of bedden die u daar gekocht had. We hebben als stoelen leverancier een stand op het Home Trade Center Symfonielaan 1 te Nieuwegein En deze is Open op Zondag 11 September voor partiqulieren. Maar u kunt ook een afspraak met mij maken op een ander tijdstip of dag. Onze firma heet Select Comfort.

U kunt met mij contact opnemen het liefst per email op [email protected]
Met vriendelijke groeten Edwin van Grootel 06 14184138

Gesloten