Op 25 maart jl liepen mijn vriend en ik in Hoorn daar zat een tijdelijke winkel met het faillisement van Hamex, op een bord buiten stond een bank wat onze smaak was, dus toch maar even naar binnen, de verkoper was vriendelijk en lag ons uit dat het uit een faillisement kwam, en dat hij daar dus ook maar tijdelijk zat. 26 maart was het koopzondag en omdat wij de bank toch wel erg mooi vonden en daar ook nog een mooie eethoek hadden zien staan gingen wij terug met mijn ouders (ouders zien andere dingen). Na een tijdje met de verkoper gesproken te hebben kwamen wij overeen met een prijs voor de bank eettafel en zes stoelen, wij konden het op afroep kopen maar moesten dan wel een richtlijn geven, aangezien wij nog bezig waren met een huis kopen was dat redelijk moeilijk wij gaven uiteindelijk plus minius juni 2006 op. in juli belde ik de winkel op dat ik het op 14 augustus geleverd wilde hebben, toen werd mij verteld dat er leveringsproblemen waren met de stoelen, we zouden tijdelijk leen stoelen krijgen nou ja akoord dan maar. 14 augustus word ik gebeld met de mededeling dat ze de bank uit het magazijn gehaald hadden en dat de kleur niet juist was het moest een zwarte zijn maar was zalm rose, je zal maar kleuren blind zijn. Dus er zou ook een leenbank komen maar of wij onze aanbetaling dan wel even wilde verhogen uiteraard gingen wij daar niet mee akoord, het zou uit een faillisement komen en dan na 5 maanden nog niet leverbaar wij vonden het te link na lang heen en weer bellen hoeften wij dus niet de aanbetaling te verhogen. de meubels werden bezorgd en zouden in elkaar gezet worden na daar een keer extra omgevraagd te hebben werd dat uiteindelijk gedaan, toen kwam er als klap op de vuurpijl bij dat 2 tafel poten te lang waren dus er moest ook nog een nieuwe tafel besteld worden, helaas had ik niet net aan de bezorger betaald. We zijn nu inmiddels 7 maanden verder en nog steeds geen bank geen stoelen en geen passende tafel. 14 augustus werd ons beloofd dat de bank en de stoelen binnen een week een tien weken binnen zou zijn. we zijn nu na 14 augustus weer 7 weken verder en werden vandaan weer gebeld dat het nog 6 tot 8 weken zou duren wie kan er hier nou niet rekenen of tellen. je kan ons van alles wijs maken maar niet dat het uit een faillisement komt en als klap op de vuurpijl staat onze bank ook nog op de zwarte markt in Beverwijk te koop. Wij voelen ons enorm ge...... Hoelang moeten wij Mamoet nou nog geven om te leveren.
zijn er mensen die met dit bedrijf ook slechte ervaringen hebben laat het ons atublieft weten.
en wat we er eventueel tegen/aan kunnen doen.
groet
Mirapat
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] mamoet wonen en slapen levering meubels
Re: mamoet wonen en slapen levering meubels
Je kunt volgens mij de koopovereenkomst laten vernietigen, je aanbetaling terug eisen en gewoon elders naar meubels zoeken.
Kijk even voor alle zekerheid of deze winkel is aangesloten bij het CBW.
Sterkte verder.
Kijk even voor alle zekerheid of deze winkel is aangesloten bij het CBW.
Sterkte verder.