LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] matrasaanhuis

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
slaapkop1974
Berichten: 6
Lid geworden op: 17 jul 2011 18:35

matrasaanhuis

Ongelezen bericht door slaapkop1974 »

Ik ben hard op zoek naar een nieuw matras. Ik heb altijd op een pullman pocketveringmatras geslapen en nooit geen rugklachten gehad. 4 jaar geleden een "goedkoper matras" bij ladela gekocht en ik word elke morgen wakker met rugpijn. Ik ben mij nu aan het orienteren voor een nieuw matras maar vind het zo moeilijk. Het liefst koop ik weer een pullmanmatras maarja die zijn erg duur.
Ik kwam op internet de site van matrasaanhuis tegen en dat zijn erg goedkopen matrassen en je mag 2 maanden proefslapen, heel heel veel goede recenties maar het klinkt mij een beetje te goed om waar te zijn.

Ik hoop dat hier mensen zijn die ervaringen met dit bedrijf hebben en ze met mijn willen delen.
Andere suggesties zijn ook welkom!

Groetjes petra

harryvandalen
Berichten: 4
Lid geworden op: 05 jul 2011 13:25

Re: matrasaanhuis

Ongelezen bericht door harryvandalen »

Matrassen worden gemaakt in Bulgarije en de productspecificaties zijn nauwelijks te vinden. Wat zijn de afdeklagen? Goedkoop polyether? Qua verhaal zit het goed in elkaar, qua matras ben ik minder zeker. Een TüV-keuring is snel gehaald.

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: matrasaanhuis

Ongelezen bericht door crazyme »

Het maken van zo'n matras is een chemisch proces. Pas op met "restdampen"

Gesloten