LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Matrassen kopen Maxibedden ?

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
wilhelmina25

Matrassen kopen Maxibedden ?

Ongelezen bericht door wilhelmina25 »

Hallo,

Ik wil graag matrassen kopen bij Maxibedden. Dit kan in de winkel en via de webshop. Ik woon op 130km afstand dus wil niet reizen om naar het beddenspeciaalzaak te gaan. Reden dat ik bij hun wil kopen is dat ze qua prijs goedkoop zijn en mij goed advies hebben gegeven via de mail en telefoon. Ze bezorgen ook gratis, dus alles valt mee. Alleen wil ik toch weten of er iemand al ervaring mee heeft.

tenormin

Re: Matrassen kopen Maxibedden ?

Ongelezen bericht door tenormin »

wilhelmina25 schreef:Hallo,

Ik wil graag matrassen kopen bij Maxibedden. Dit kan in de winkel en via de webshop. Ik woon op 130km afstand dus wil niet reizen om naar het beddenspeciaalzaak te gaan. Reden dat ik bij hun wil kopen is dat ze qua prijs goedkoop zijn en mij goed advies hebben gegeven via de mail en telefoon. Ze bezorgen ook gratis, dus alles valt mee. Alleen wil ik toch weten of er iemand al ervaring mee heeft.
Geen idee welke merken ze verkopen. Zie alleen traagschuim. Maar als u een "merk" weet van de matrassen die u wilt kopen, is er geen zaak bij u in de buurt waar u het op kunt proberen? Zelfs al zijn ze goedkoop, je hebt er niet op gelegen en als ze achteraf niet goed zijn is een prijs vanaf €99,00 ook weggegooid (zonde) geld, toch?

ruud_a

Ongelezen bericht door ruud_a »

weet u zeker, dat u geen reclame aan het maken bent?

maar het lijkt me dat je een matras moet bekijken en op liggen, om zeker te weten dat de matras goed bevalt.
het lijkt me een heel gedoe, om die matras weer terug te sturen,als hij achteraf toch niet bevalt.
via internet bestellen lijkt me dus een heel slecht idee.
toch maar een ritje maken, of ergens anders dichter bij huis kopen?
u weet blijkbaar welke matras u wilt hebben, dus ik zou dichterbij gaan zoeken om die te kopen.

wilhelmina25

ruud_a schreef:

maar het lijkt me dat je een matras moet bekijken en op liggen, om zeker te weten dat de matras goed bevalt.
het lijkt me een heel gedoe, om die matras weer terug te sturen,als hij achteraf toch niet bevalt.
u weet blijkbaar welke matras u wilt hebben, dus ik zou dichterbij gaan zoeken om die te kopen.
Ik ben nieuw hier. Ik zie dat er op heel veel forums de bedrijfsnamen worden gegeven. Daarom heb ik Maxibedden vermeld. Om over deze winkel informatie te winnen, moet ik het wel noemen toch?

Ik heb al gelegen in een ander beddenwinkel en de specificaties opgeschreven. Bij Maxibedden komen ze overeen. Met terugsturen zeiden ze dat ze er geen probleem van maakten. Ik wil namelijk een matras waar ik geen last meer zal hebben van mijn rug.

crazyme

Ongelezen bericht door crazyme »

wilhelmina25 schreef:
Ik ben nieuw hier. Ik zie dat er op heel veel forums de bedrijfsnamen worden gegeven. Daarom heb ik Maxibedden vermeld. Om over deze winkel informatie te winnen, moet ik het wel noemen toch?

Ik heb al gelegen in een ander beddenwinkel en de specificaties opgeschreven. Bij Maxibedden komen ze overeen. Met terugsturen zeiden ze dat ze er geen probleem van maakten. Ik wil namelijk een matras waar ik geen last meer zal hebben van mijn rug.
Dus u laat zich adviseren door een winkel die geld en energie heeft gestoken in de opleiding van medewerkers en u bestelt vervolgens bij een willekeurige internet aanbieder.

Ik geloof helemaal niets van uw verhaal en ik denk dat de zaken in Dieren zo slecht gaan dat u maar via dit forum wat reclame maakt.

Beide situaties zijn verwerpelijk.

ruud_a

wilhelmina25 schreef:
ruud_a schreef:

blijft natuurlijk de vraag, waarom u hier zomaar een enorm positief bericht over een bedrijf komt posten, waar u niets van weet, omdat u er nog nooit zaken mee hebt gedaan.
blijft natuurlijk ook de vraag wat er dan mis was met de bedrijven bij u in de buurt, waar u al wel op een goed bevallende matras hebt gelegen.

tenormin

Ongelezen bericht door tenormin »

ruud_a schreef: blijft natuurlijk de vraag, waarom u hier zomaar een enorm positief bericht over een bedrijf komt posten, waar u niets van weet, omdat u er nog nooit zaken mee hebt gedaan.
blijft natuurlijk ook de vraag wat er dan mis was met de bedrijven bij u in de buurt, waar u al wel op een goed bevallende matras hebt gelegen.
Hoop niet dat het matras "bevalt" :lol: (klein matrasje?) Maar die toko in Dieren stuurt alles gratis en als het achteraf toch niet goed blijkt te zijn kunnen ze het gratis weer terugsturen (denkt 'ze'). Maar die site ziet er niet uit, zou er echt niks durven kopen, zijn ook niet aangesloten bij...enz. enz. En of je op zo'n enorm goedkoop matras nu echt de bestaande rugklachten zou kunnen verhelpen, het lijkt me niet.

ruud_a

tenormin schreef:
ruud_a schreef: blijft natuurlijk de vraag, waarom u hier zomaar een enorm positief bericht over een bedrijf komt posten, waar u niets van weet, omdat u er nog nooit zaken mee hebt gedaan.
Hoop niet dat het matras "bevalt" :lol: (klein matrasje?) Maar die toko in Dieren stuurt alles gratis en als het achteraf toch niet goed blijkt te zijn kunnen ze het gratis weer terugsturen (denkt 'ze'). Maar die site ziet er niet uit, zou er echt niks durven kopen, zijn ook niet aangesloten bij...enz. enz. En of je op zo'n enorm goedkoop matras nu echt de bestaande rugklachten zou kunnen verhelpen, het lijkt me niet.
kijk maar uit met die link met algemene voorwaarden, met al die commerciele producten er achter
ik zou u bijna van reclame maken gaan verdenken.

overigens is zo'n klein matrasje wel handig voor als er ook een klein kindje onderweg is.
dat verklaart misschien ook de rugklachten.
dan krijg je daarna een posting dat de rugklachten zijn verdwenen dankzij deze matras.

wilhelmina25

Ik heb al inmiddels mijn tweede matras aangeschaft :) Geen problemen ervaren

Gesloten