Enige tijd geleden een compleet interieur aangeschaft bij Betermeubel in Nuenen. Volgens de verkoper kon e.e.a. eind mei al geleverd worden met een maximale uitloop naar de eerste week van juni.
De laatste paar dagen proberen te bellen en vandaag is het dan uiteindelijk gelukt. In totaal 135 minuten aan de lijn gehangen. Waarvan 110 luisterend naar muziekjes of electronische dames die me vertelden dat er niemand in staat was op te nemen.
Helaas meneer, we kunnen niet leveren, de helft komt 19 juni en de rest een week later. Ah, ok, dan mag er wat mij betreft wel een beetje korting worden gegeven. Nee meneer, in onze algemene voorwaarden staat bla bla bla je hebt dus nergens recht op. We mogen rustig 4 maanden later leveren dan afgesproken, lees het maar na. (misschien moeten de winkelverkopers dit ook melden voor ze beloven het onmogelijke mogelijk te maken).
Nou ja goed, ik kan er mee leven aangezien het gaat om een relatief korte tijd. Enige probleem is dat dit nu al de tweede keer is dat het fout gaat.
Vertel meneer....... Nou, een hele tijd terug (3 jaar) kocht ik een eiken bureau van duizenden euro's met bijbehorende kast. De kast werdt met zwarte lades geleverd en het buroblad pastte niet op het onderstel (ladekastjes). Na veel trekken en duwen (meneer, U hebt toch echt een kast met zwarte lades besteld, NEE NEE NEE) kwam men de kast ophalen. Het alternatief met bruine lades heb ik bij een andere zaak moeten bestellen (weer 8 weken wachten) en voor het buro zou een monteur langs komen. We moesten werken dus oma heeft de deur opengemaakt. Inderdaad, bij thuiskomst paste het blad op het onderstel. Super. Totdat ik het buroblad op tilde. De vriendelijke monteur had met een bijtel of een zaag simpelweg een stuk van de geleiding afgekapt/gebroken om eea passend te krijgen. Goossens gebeld, tja meneer, volgens onze voorwaarden mogen we de meubels aanpassen, u heeft helaas geen poot om op te staan.
Ivm de verlate levering dit dus weer aangekaart. Tja meneer, dat zou eigenlijk niet mogen maar het is nu al 3 jaar geleden dus ik kan nu niks meer voor je doen (tja, toen ik drie jaar terug belde was ik het haasje volgens jullie "algemene hoe kom ik er onderuit voorwaarden". Nu bestel ik weer voor 11 mile meubels (waarom bij hen vraag ik me nu af) en nu was er wel een oplossing mogelijk geweest maar ben ik te laat? Dank je de koekkoek he........
Maar het geluk is aan mijn zijde, ook de lak van het bureaublad begint helemaal te brokkelen (na 2 keer zaken doen met goossens ben je vrij snel gelukkig). Nou meneer, U heeft 5 jaar garantie ipv 3 omdat het zo'n duur bureau is. We sturen een monteur langs om naar het blad te komen kijken. Laat U hem de beschadigingen aangebracht door onze "andere" monteur ook maar zien.
Anyways, 19 juni staan ze aan de deur met de helft van de bestelde goederen EN komt er een monteur. Kijken of ze e.e.a. nu wel netjes kunnen afhandelen, ik laat het hier in ieder geval weten. Zo niet breng ik het buro zelf terug naar nuenen. Door de voorruit van de etalage wel te verstaan, die 1000 euro voor een nieuwe winkelruit maakt ook geen bal meer uit na de zowat 20 mile die we er hebben uitgegeven.
Ik heb veel geduld maar dat begint wel op te raken.
Ook dit keer verwacht ik eigenlijk niet veel anders dan smoesjes, praatjes en gescherm met algemene voorwaarden..........
Laten we hopen van niet..... 19 juni meer.........
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Meer betermeubel/goossens problemen
Re: Meer betermeubel/goossens problemen
Alles voor elkaar en inmiddels ook weer internet.
Bureau is prima gemaakt (zoals het hoort) uiteindelijk en nog veel mooier alle meubels werden zoals afgesproken bezorgt.
Alles netjes geplaats en uiterst vriendelijke service mensen!
Top dus!
Bureau is prima gemaakt (zoals het hoort) uiteindelijk en nog veel mooier alle meubels werden zoals afgesproken bezorgt.
Alles netjes geplaats en uiterst vriendelijke service mensen!
Top dus!
Beste Louis,
Mooi dat alles is opgelost.
Wij staan op het punt meubelen te gaan kopen bij Goossens, ook voor meer dan 10.000euries. Maar kregen bij de eerste offerte al te horen dat ze niet aan korting doen. Ze hebben laagste prijs garantie, elders goedkoper dan krijg je het verschil dubbel terug.
Is dit echt zo of hebben jullie het nog een beetje uit kunnen onderhandelen?
Gr. Ben
Mooi dat alles is opgelost.
Wij staan op het punt meubelen te gaan kopen bij Goossens, ook voor meer dan 10.000euries. Maar kregen bij de eerste offerte al te horen dat ze niet aan korting doen. Ze hebben laagste prijs garantie, elders goedkoper dan krijg je het verschil dubbel terug.
Is dit echt zo of hebben jullie het nog een beetje uit kunnen onderhandelen?
Gr. Ben
Dan zou ik nog maar eens goed rondkijken veel meubelen die bij Goossens staan zijn elders goedkoper. Bij Montel, zie Topic, stelt die laagste prijsgarantie ook niets voor . In deze tijd geen korting geven is ronduit belachelijk 10 tot 20% moet zeker kunnen. 10.000 euris is heel veel geld, ook voor Goossens.
-
sjoegel
dit jaar hadden wij besloten om niet op vakantie te gaan en een nw huiskamer te nemen(man had ook nog een hele goede winstdeling)en ik we gingen naar beter meubel 10 jaar terug ook goede service gehad.
we hebben ook voor net nog geen 10.000 gekocht maar scheelt net iets...
korting doen ze gewoon niet aan...maar je krijgt wel na een jaar een kaart waarmee je na 350 besteding oh let op 5% kortng krijgt.....wat moet ik daarmee?nog een nw huiskamer???ik zeg kan ik die 5% nu niet krijgen,nee wel een lunch nou ja ook goed..
even later kwam ik er dus achter dat goosens 1 en dezelfde was,ik had dus net zo goed 20 minuten in de auto kennen zitten ipv naar baarle te rijden...wat mij ok nog eens een week napijn opleverd(maar dat doet er ff niet toe)
wij zijn heeeeeeeeel goed geholpen,de levering was alleen in tween ,maar in tijd verschil van 2 weken dus valt mee...
maar ja we hadden een eethoek met 4 stoeken,dressoir,2kasten en 2 banken..tafel huiskamer
dus alles moet maar op tijd binnen zijn...bezorgers waren super,alles netjes ingepakt...zoveel inpakmatriaal heb ik nog nooit gezien..alles spik en span...
mag ook wel voor zoveel...
ik las hier en daar ok ahhhhhhhhh maar ja weet je de goede dingen lees je hier niet...vandaar dat ik het maar neerzet...
dan stel je de mensen ook wat gerust....
en twee weken later had ik weer dezelfde lui...nou die wisten precies hoe en wta..
ze wisten dat ik een nw houten vloer had,dus dopjes eraf en netjes hun! die ze zelf hadden viltjes eronder geplakt...
ze deden alles op hun gemakkie...
ik kan niet anders zeggen ,ik ben zeer tevreden...als er wat meer mensen reageren dan worden de mensen wat rustiger...
de vrouw die ons hielp die heeft ons geholpen met de leersoorten buiten! want binnen met alle lampen ga je de mist in...goed te vergelijken,de eethoek stoelen moesten zo dichtmogelijk in de buurt van de bank komen,...andere leverancies...nou gelukt precies het zelfde tenmiste zo lijkt het,misschien als je een apparaat erop zet dat er wat afwijkingen zijn maar perfect,zelfs een lade gehaald uit het dressoir en wij hadden stalen van het hout wat nou het mooiste zou zijn..ze zei gelijk die kijk de kleur komt terug ...en idd ze had gelijk...
ja ik kan niet anders zeggen ben er blij mee....
dit jaar hadden wij besloten om niet op vakantie te gaan en een nw huiskamer te nemen(man had ook nog een hele goede winstdeling)en ik we gingen naar beter meubel 10 jaar terug ook goede service gehad.
we hebben ook voor net nog geen 10.000 gekocht maar scheelt net iets...
korting doen ze gewoon niet aan...maar je krijgt wel na een jaar een kaart waarmee je na 350 besteding oh let op 5% kortng krijgt.....wat moet ik daarmee?nog een nw huiskamer???ik zeg kan ik die 5% nu niet krijgen,nee wel een lunch nou ja ook goed..
even later kwam ik er dus achter dat goosens 1 en dezelfde was,ik had dus net zo goed 20 minuten in de auto kennen zitten ipv naar baarle te rijden...wat mij ok nog eens een week napijn opleverd(maar dat doet er ff niet toe)
wij zijn heeeeeeeeel goed geholpen,de levering was alleen in tween ,maar in tijd verschil van 2 weken dus valt mee...
maar ja we hadden een eethoek met 4 stoeken,dressoir,2kasten en 2 banken..tafel huiskamer
dus alles moet maar op tijd binnen zijn...bezorgers waren super,alles netjes ingepakt...zoveel inpakmatriaal heb ik nog nooit gezien..alles spik en span...
mag ook wel voor zoveel...
ik las hier en daar ok ahhhhhhhhh maar ja weet je de goede dingen lees je hier niet...vandaar dat ik het maar neerzet...
dan stel je de mensen ook wat gerust....
en twee weken later had ik weer dezelfde lui...nou die wisten precies hoe en wta..
ze wisten dat ik een nw houten vloer had,dus dopjes eraf en netjes hun! die ze zelf hadden viltjes eronder geplakt...
ze deden alles op hun gemakkie...
ik kan niet anders zeggen ,ik ben zeer tevreden...als er wat meer mensen reageren dan worden de mensen wat rustiger...
de vrouw die ons hielp die heeft ons geholpen met de leersoorten buiten! want binnen met alle lampen ga je de mist in...goed te vergelijken,de eethoek stoelen moesten zo dichtmogelijk in de buurt van de bank komen,...andere leverancies...nou gelukt precies het zelfde tenmiste zo lijkt het,misschien als je een apparaat erop zet dat er wat afwijkingen zijn maar perfect,zelfs een lade gehaald uit het dressoir en wij hadden stalen van het hout wat nou het mooiste zou zijn..ze zei gelijk die kijk de kleur komt terug ...en idd ze had gelijk...
ja ik kan niet anders zeggen ben er blij mee....