Ik wil iedereen waarschuwen voor de slechte service van de Meubelconcurrent in Eindhoven. Normaal gesproken gebruik ik dit soort foums nooit, maar de service van dit bedrijf is zo slecht en ronduit asociaal dat ik anderen wel moet waarschuwen.
Op de site van de meubelconcurrent staat: 'klant is koning', maar niets is minder waar...
Het begon al bij het bespreken wanneer ik de meubel op zou kunnen komen halen. Er was namelijk gezegd dat dit vanaf 14:00 uur kon maar de meubels bleken er pas 15:30 te zijn. Toen ik de medewerker hierop aansprak, bleef hij volhouden dat dit niet gezegd was.
Toen de meubels er eenmaal waren, bleken 2 onderdelen verkeerd te zijn. In de winkel probeerden we tot een oplossing te komen. Vanaf het begin werd er niet echt geluisterd naar wat wij, als klant, aangaven.
Onze eerste oplossing was het omwisselen van de 2 onderdelen met het showroom model. Dit was geen optie volgens de medewerker omdat je dan kans had op kleurverschil. Ze konden wel de 2 onderdelen opnieuw bestellen. Ik gaf aan dat je dan toch ook kleurverschil krijgt... Dat klopt gaven ze aan, maar zij konden er niets aan doen dat de leverancier het verkeerde had geleverd. Erg raar vond ik dit. Het is toch hun leverancier dus ook hun verantwoordelijkheid als het mis gaat. De hele set opnieuw bestellen wilden ze eigenlijk niet omdat ze deze set niet terug konden sturen en dus extra kosten moesten maken. Waarom is dit het probleem van de klant? Zelf wilde ik ook niet weer de levertijd af moeten wachten, aangezien ik al enkele weken zonder meubels zat. Daarnaast had ik een busje gehuurd en dus kosten gemaakt, zinloze kosten. Toen het gesprek eenmaal ging over bezorgen, had ik gevraagd of ze dan (als service) de nieuw te bestellen meubels gratis zouden bezorgen. Het antwoord was: komt goed. Komt goed kan in mijn ogen van alles betekenen dus ik vroeg om een ja of nee antwoord. 5 minuten lang bleef de verkoper stug 'komt goed' zeggen. Zelfs toen ik vroeg: worden de,meubels dan gratis bezorgd: ja of nee?
Na een uur waren we er eindelijk uit. Ik zou het complete showroom model meenemen en €100 korting krijgen. Toen we halverwege waren met het inladen van de meubels had een van de medewerkers de papieren klaar. Op deze papieren stond niet €100 korting maar een kortingsbon van €100. Ik gaf aan dat ik hiermee niet akkoord ging, aangezien dat niet was wat afgesproken was. De medewerkster gaf aan dat we €100 korting af hadden gesproken. Waarop ik reageerde dat korting en kortingsbon 2 verschillende dingen zijn. Wat er toen gebeurde, verbaast me nog steeds. De medewerker gaf aan dat ik beter moest leren begrijpen wat mensen bedoelde, ze noemde mij in feite dom. Mijn reactie was dat het iemand met een universitaire studie echt wel lukt om mensen te begrijpen. De medewerkster reageerde door te zeggen dat ik dan waarschijnlijk niet zo sociaal aangelegd was. Als leerkracht zijnde was ik behoorlijk beledigd en gaf dit zo ook aan. Haar reactie (van hetzelfde asociale kaliber): misschien moet ik dan in kindertaal tegen je praten. Toen brak bij mij echt de klomp. Op allerlei manieren heb ik geprobeerd een oplossing te vinden waarbij zij niet de kosten zouden hebben voor het bestellen van een compleet nieuwe set meubels. Op dat moment was ik zo klaar met de discussie (die al meer dan anderhalf uur duurde op dat moment), dat ik eiste dat ze de set opnieuw zouden bestellen. Jammer van die extra kosten, maar een andere oplossing zouden we samen toch niet uitkomen. En ineens kon €100 korting op de showroomset wel en hiermee bedoel ik geen kortingsBON.
Ik heb nog nooit een winkel meegemaakt met zo'n slechte service!! Zij leveren de verkeerde meubels en maken dit het probleem van de klant. Daarnaast praten ze constant door je heen, luisteren niet naar wat je te zeggen hebt en noemen je vervolgens ook nog dom, niet sociaal aangelegd en een klein kind. Echt belachelijk. Ik zou daarom ook nooit iemand aanraden om in deze winkel meubels te kopen, ongeacht de prijs.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Meubelconcurrent Eindhoven (kanalendijk)
Re: Meubelconcurrent Eindhoven (kanalendijk)
Niets bijzonders bij dit soort toko's. Ja, ze schrijven en zeggen de klant is koning, maar ze denken: ik ben de keizer.Miranda89 schreef:Ik wil iedereen waarschuwen voor de slechte service van de Meubelconcurrent in Eindhoven. Normaal gesproken gebruik ik dit soort forums nooit, maar de service van dit bedrijf is zo slecht en ronduit asociaal dat ik anderen wel moet waarschuwen.
Op de site van de meubelconcurrent staat: 'klant is koning', maar niets is minder waar...