LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Meubelfabriek De Toekomst in Beesd

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
Annemarie123
Berichten: 6
Lid geworden op: 09 dec 2010 22:52

Meubelfabriek De Toekomst in Beesd

Ongelezen bericht door Annemarie123 »

Ik heb een defecte stoel, gemaakt door meubelfabriek De Toekomst in Beesd.ik wil even melden dat ik contact heb gezocht met deze meubelfabriek in Beesd, eerst telefonisch, waarbij de vrouw aan de telefoon zei dat ze niet praatte met klanten alleen met winkeliers. Ik heb geen winkelier meer, want de winkel waar ik mijn stoel heb gekocht is opgeheven. Vervolgens mailde ik met de directiesecretaresse, ik stuurde 2 brieven aan de directeur Vermeulen, ik belde nogmaals een paar keer, mailde nogmaals over een - naar mijn mening - fabrieksfout van mijn stoel, maar NIEMAND heeft ooit gereageerd. Ik vind dit meer dan schandelijk dat een fabriek zo met mij omgaat. Ik heb de directeur geschreven dat ik contact met u zou opnemen over deze schoftige manier van doen. Vandaar deze mail, groeten Annemarie

YMSR
Berichten: 82
Lid geworden op: 11 nov 2010 22:01

Re: Meubelfabriek De Toekomst in Beesd

Ongelezen bericht door YMSR »

Tja.. De fabriek levert alleen aan winkeliers dus het is aan de winkelier om dat op te lossen!

En aangezien de winkelier falliet/opgeheven is..................
Denk ik dat je geen poot heb om op te staan.

Wat is er kapot aan trouwens?

Annemarie123
Berichten: 6
Lid geworden op: 09 dec 2010 22:52

Re: Meubelfabriek De Toekomst in Beesd

Ongelezen bericht door Annemarie123 »

er zijn 2 stukjes ijzer afgebroken, waar de veertjes aan vastzitten om de stoel uit te kunnen schuiven. Het gaat mij vooral om de manier waarop die fabriek met mensen omgaat, door GEWOON NERGENS OP TE REAGEREN. IK VIND DAT SCHANDELIJK. ZO GA JE TOCH NIET MET MENSEN OM?

YMSR
Berichten: 82
Lid geworden op: 11 nov 2010 22:01

Re: Meubelfabriek De Toekomst in Beesd

Ongelezen bericht door YMSR »

Ik zou even een bedrijf opzoeken die deze stoelen verkoopt en bellen en vragen of ze de onderdelen kunnen bestellen en eventueel monteren.

Als het onderdeel te groot is dan denk ik dat je het beste een aangetekende brief kan sturen naar de fabriek..

Annemarie123
Berichten: 6
Lid geworden op: 09 dec 2010 22:52

Re: Meubelfabriek De Toekomst in Beesd

Ongelezen bericht door Annemarie123 »

Dat heb ik inmiddels gedaan en dat gaat 150 euro kosten, terwijl ik denk dat het een fabrieksfout is. De zaak, waar ik de stoel kocht is opgeheven. Ik weiger om 7 euro te betalen voor een aangetekende brief als die meubelfabriek een emailadres heeft en een gewoon adres waar ik herhaalde malen naar heb geschreven en gemaild.

YMSR
Berichten: 82
Lid geworden op: 11 nov 2010 22:01

Re: Meubelfabriek De Toekomst in Beesd

Ongelezen bericht door YMSR »

Tja.. dan hoop ik voor je dat het goedkomt. :?
Want eigenlijk hoeven hun hier niets mee te doen.


Succes!

Toolboy

Re: Meubelfabriek De Toekomst in Beesd

Ongelezen bericht door Toolboy »

Annemarie123

Normaal gesproken heeft u wettelijke fabrieksgarantie.
Deze is over het algemeen een half jaar na aankoop.

T

box45
Berichten: 81
Lid geworden op: 05 nov 2009 17:26

Re: Meubelfabriek De Toekomst in Beesd

Ongelezen bericht door box45 »

Annemarie123, ik denk als je gewoon netjes en normaal een foto maakt van het geen kapot is ( het handeltje aan de binnenkant van de stoel waarmee het voetgedeelte kan schuiven) en je dit doormailt aan of de toekomst of aan een leverancier die meubelen van de toekomst leveren je dit tegen misschien een geringe vergoeding willen toesturen. je geeft in je melding niet aan hoe jong/oud de stoel is. dus een geringe bijdrage moet volgens mij geen bezwaar voor je kunnen zijn.

Annemarie123
Berichten: 6
Lid geworden op: 09 dec 2010 22:52

Re: Meubelfabriek De Toekomst in Beesd

Ongelezen bericht door Annemarie123 »

het is geen kwestie van iets toesturen maar iets repareren wat afgebroken is. De winkel waar ik de stoel kocht bestaat niet meer, De Toekomst antwoordt niet. Daar gaat het mij vooral om, dat die fabriek zo onbeschoft is om mij niet te antwoorden. En dat wilde ik even laten weten hoe een meubelfabriek met mensen omgaat.

Toolboy

Re: Meubelfabriek De Toekomst in Beesd

Ongelezen bericht door Toolboy »

Annemarie123
Hoe oud is het door u gekochte product??

T

Annemarie123
Berichten: 6
Lid geworden op: 09 dec 2010 22:52

Re: Meubelfabriek De Toekomst in Beesd

Ongelezen bericht door Annemarie123 »

3 jaar

Toolboy

Re: Meubelfabriek De Toekomst in Beesd

Ongelezen bericht door Toolboy »

Annemarie123
Na 3 jaar is er geen sprake meer van garantie en of coulanche.
Ik sluit me dan aan bij onderstaande posting.

T
box45 schreef:Annemarie123, ik denk als je gewoon netjes en normaal een foto maakt van het geen kapot is ( het handeltje aan de binnenkant van de stoel waarmee het voetgedeelte kan schuiven) en je dit doormailt aan of de toekomst of aan een leverancier die meubelen van de toekomst leveren je dit tegen misschien een geringe vergoeding willen toesturen. je geeft in je melding niet aan hoe jong/oud de stoel is. dus een geringe bijdrage moet volgens mij geen bezwaar voor je kunnen zijn.

sjoegel
Berichten: 3081
Lid geworden op: 09 okt 2007 19:19

Re: Meubelfabriek De Toekomst in Beesd

Ongelezen bericht door sjoegel »

u bewandeld de verkeerde weg. De Toekomst ken ik niet anders dan zeer servicegericht. Maaaaar... U moet bij een winkelier zijn. De Toekomst zegt dat de winkeliers er zijn voor het klantencontact. En daar hebben ze gelijk in. Dus op zoek naar een winkelier die trek heeft in deze klus.

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Meubelfabriek De Toekomst in Beesd

Ongelezen bericht door crazyme »

De fabriek loopt niet weg voor service. Dat weet ik uit ervaring. Men doet echter geen zaken met consumenten, dat is u reeds verteld door de telefoon.

Waarom vindt u het dan vreemd wanneer ze niet per mail antwoorden, u heeft immers het antwoord al ? U vraagt gewoon naar de bekende weg. Ze zijn niet gek daar in beesd.

Jolen
Berichten: 157
Lid geworden op: 31 aug 2010 14:13

Re: Meubelfabriek De Toekomst in Beesd

Ongelezen bericht door Jolen »

Helemaal mee eens. De Toekomst is een prima fabrikant en nee, het is niet schandelijk dat ze niet meer reageren, dat hebben ze immers al gedaan. U moet niet bij hen zijn, zij hebben niets te maken met de consument. Onterecht om deze fabrikant hier af te kraken

sephora30
Berichten: 4072
Lid geworden op: 22 nov 2010 11:15
Locatie: hutje op de hei

Re: Meubelfabriek De Toekomst in Beesd

Ongelezen bericht door sephora30 »

Een fabrieksfout na 3 jaar!!

Annemarie123
Berichten: 6
Lid geworden op: 09 dec 2010 22:52

Re: Meubelfabriek De Toekomst in Beesd

Ongelezen bericht door Annemarie123 »

Wat jullie vergeten in jullie antwoorden is, dat ik geen winkelier heb, want dat schreef ik al: de winkel is opgeheven en dan kom je vanzelf terecht bij de fabrikant. Het is heel makkelijk om te zeggen: we doen geen zaken met klanten, alleen met winkeliers als je geen winkelier hebt. En het is nog makkelijker om de klant te laten barsten. Ik sluit hierbij de discussie.

sjoegel
Berichten: 3081
Lid geworden op: 09 okt 2007 19:19

Re: Meubelfabriek De Toekomst in Beesd

Ongelezen bericht door sjoegel »

Als je geen winkelier hebt moet je een zoeken. Er zijn er genoeg. Als je geen geluk hebt moet je het zoeken. Als je geen man hebt moet je er een zoeken. Als je niet zoekt vind je niks. :wink:

Trasher
Berichten: 6
Lid geworden op: 10 dec 2010 16:40

Re: Meubelfabriek De Toekomst in Beesd

Ongelezen bericht door Trasher »

Annemarie123 schreef:Wat jullie vergeten in jullie antwoorden is, dat ik geen winkelier heb, want dat schreef ik al: de winkel is opgeheven en dan kom je vanzelf terecht bij de fabrikant. Het is heel makkelijk om te zeggen: we doen geen zaken met klanten, alleen met winkeliers als je geen winkelier hebt. En het is nog makkelijker om de klant te laten barsten. Ik sluit hierbij de discussie.
Je snapt het echt niet hé? die fabriek hoeft dat ook helemaal niet te doen. Dat kun je dan wel verwachten omdat je geen winkelier meer hebt, maar nogmaals, de fabriek heeft jou al antwoord gegeven.
Ik zou dus zoals anderen ook al aangeven gewoon een andere winkelier zoeken en kijken of hij/zij iets voor je kan betekenen. Overigens twijfel ik na 3 jaar gebruik bij een veelbelast onderdeel of het wel een productiefout is. Als dat onderdeel echt niet goed was/is zou het al veel eerder kapot gegaan zijn.

box45
Berichten: 81
Lid geworden op: 05 nov 2009 17:26

Re: Meubelfabriek De Toekomst in Beesd

Ongelezen bericht door box45 »

Jammer en dat na 3 jaar deze fabriek zo te benadelen als er een fabriek met "toekomst"is het deze fabriek wel, maar goed het zal wel makkelijker zijn je ongenoegen te uiten via dit forum dan in de auto te stappen en een winkel te bezoeken en vragen of er een mogelijkheid is dit op te lossen. Google eens op meubelwinkels die fauteuils van de toekomst verkopen". En nee ik werk niet bij de toekomst.

Gesloten