LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Meubelhandel

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
Meubelhandelaar

Meubelhandel

Ongelezen bericht door Meubelhandelaar »

Beste lezers van dit forum,

Na een bestudering van dit forum is me één ding duidelijk geworden!

Vijfennegentig procent van het genoemde ongerief is verzonnen en opgeblazen door concurrerende meubelhandelaren. Wat is er makkelijker (lees: laffer) om zonder je naam te noemen je concurrent zwart te maken. Slechts een enkele keer staat er een geloofwaardig verhaal op van een echt gedupeerde consument.

Indien een positief verhaal opsteekt wordt deze direct de grond in geboord en wordt het een zogenaamde werknemer van de betreffende ondernemer genoemd! Geen enkele consument (hoe erg ook gedupeerd) heeft er baat bij om de zaak waar hij heeft gekocht de grond in te boren zonder zijn eigen naam te noemen, de betreffende handelaar kan immers geen contact met hem opnemen om het ongerief alsnog weg te nemen.

Er wordt alleen maar doorgezaagd op oude onderwerpen, logisch want dan staan ze weer bovenaan! Deze mensen zouden zich diep moeten schamen! :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:

Ook de redactie zou hier een les uit moeten leren en de opstelling van het forum moeten aanpassen dat alleen echte namen en/of mailadressen gebruikt kunnen worden. Of in ieder geval dat pas reactie gegeven kan worden op moment dat je een aangemaakt gebruikers profiel hebt. Dan is het een strijd met open vizier. Zoals het nu is, is het riool journalistiek!

Mensen meubelhandelaren, ga zelf je werk opnieuw doen en ga niet op kantoor uit verveling je concurrent zwart maken, dat brengt toch geen extra klanten! Het schaadt alleen ernstig het imago van de meubelbranche!

Iedereen heeft last van concurrentie, dat is een gezonde situatie, hier heeft een consument een win/win situatie! Bij het afkraken van elkaar heeft niemand baat!

En beste consumenten, als u een klacht heeft, leg deze eerst voor bij uw leverancier, stel hem in de gelegenheid het op te lossen. Indien de ondernemer u klacht niet deugdelijk oplost en het een CBW aangesloten bedrijf is, kunt u altijd naar de Stichting Geschillen Commissies in Den Haag. De meubelhandel is over het algemeen zo slecht niet. Maar als je de bagger leest die men over elkaar op dit forum schrijft, dan krijg je de indruk met één hele grote meubelmafia te maken te hebben! Dit vind ik jammer, omdat er zoveel meubelzaken serieus met hun klachten en service omgaan terwijl ze hier afgebrand worden voor zaken zie niet eens waar zijn!

Een in zijn collega’s teleurgestelde ondernemer.

Ps. Aan de inside informatie die geroepen wordt op dit forum kan ik zien dat het gaat om gefrustreerde meubelhandelaren onder elkaar!

Gast

Re: Meubelhandel

Ongelezen bericht door Gast »

begin bij jezelf en noem je naam

Nomen Nescio

Ongelezen bericht door Nomen Nescio »

Ook de redactie zou hier een les uit moeten leren en de opstelling van het forum moeten aanpassen dat alleen echte namen en/of mailadressen gebruikt kunnen worden. Of in ieder geval dat pas reactie gegeven kan worden op moment dat je een aangemaakt gebruikers profiel hebt. Dan is het een strijd met open vizier. Zoals het nu is, is het riool journalistiek
Is Meubelhandelaar echt UW naam of betreft het hier iemand die onder de 95% verzonnen en opgeblazen concurenten valt?

Gast

Mensen meubelhandelaren, ga zelf je werk opnieuw doen en ga niet op kantoor uit verveling je concurrent zwart maken, dat brengt toch geen extra klanten! Het schaadt alleen ernstig het imago van de meubelbranche
Zeker niets te doen?

Meubelhandelaar

Als u goed opgeled zou hebben, zou de strekking van het verhaal u niet voorbij zijn gegaan!

Neen, ik val niet onder die 95 %, want ik laster niemands naam!

Het enige wat ik doe is helder maken, hoe de geest van dit forum is!

Doe er uw voordeel mee!

De meubelhandelaar

Jos 1

Ongelezen bericht door Jos 1 »

Beste meubelhandelaar,

Jammer dat je je naam niet noemt, maar het verklaard wel een hoop wat je zegt!

Bedankt.

Jos

Ps. ik ben schoenmaker

Chatten?

Ongelezen bericht door Chatten? »

Schoenmakers moeten zich toch bij d'r leest houden!

De chatter.

Gast

Waarschijnlijk zullen we binnenkort ook uw bedrijf(snaam) tegenkomen op dit forum, want blijkbaar heeft u het drukker met berichtjes schrijven dan u bezig te houden met verkoop van meubels. :lol: :lol:

Annie316

Ongelezen bericht door Annie316 »

Ik ben het helemaal eens met onze meubelmaker. Maar helaas er zitten te veel mensen op dit forum die de bedoeling van dit forum nog steeds niet begrijpen. Zijn ook over het algemeen zeer domme mensen. Dat merk ik alleen al aan de vele taalfouten die gemaakt worden. Deze mensen hebben waarschijnlijk de hele dag niets anders te doen en kunnen het zich permiteren om zulk onzin uit te kramen. Ik ga weer aan het werk.

Roenie

Ongelezen bericht door Roenie »

Meubelhandelaar, ik kan me voorstellen dat er dergelijke personen zijn. Ik was echter nieuwsgierig naar de volgende zin:"...Aan de inside informatie die geroepen wordt op dit forum kan ik zien dat het gaat om gefrustreerde meubelhandelaren onder elkaar!" Kun je voorbeelden geven?

Ik ben trouwens geen meubelhandelaar, maar ja hoe bewijs je dat. :wink:

Meubelhandelaar

Beste Roenie,

Als ik voorbeelden ga geven -wat overigens niet moeilijk is als je enkele lange topics neemt- krijg je hier direct weer allerlei toespelingen van; 'oh, dan werk je daar of je hebt een link daarmee' of; 'je bent dan zeker dat bedrijf of familie daarvan, of heb je er soms gewerkt?'.

Neen, mijn bedrijfsnaam staat niet op dit forum en komt er niet op ook, om de eenvoudige rede, dat ik te klein en daarom niet interessant genoeg ben om in de grond geboord te worden! Dus het noemen van mijn bedrijfsnaam is niet opportuun.

Ben in ieder geval blij, dat er meer mensen zijn met het zelfde gevoel!

Groet,

De meubelhandelaar

Ps. Inderdaad heb ik niets te doen omdat ik op de klachten zit, maar zit jij in de verkoop ‘Gast’?

Chatter

Ongelezen bericht door Chatter »

Haha, das een nette 'onder de gordel' aan de 'gast'!

De chatter

Gast

Kijk Annie316, hier is nog zo'n zin met 'n taalfout van een collega van je:
Geplaatst op 09 Apr 2004 16:08 door Meubelhandelaar

--------------------------------------------------------------------------------

Als u goed opgeled zou hebben, zou de strekking van het verhaal u niet voorbij zijn gegaan!

Meubelhandelaar

Kijk er zijn mensen die denken opgelet te hebben, maar de strekking ergens van, gaat volledig aan hen voorbij!

Groet,

De meubelhandelaar

Ongeloof

Ongelezen bericht door Ongeloof »

Volgens mij is "de meubelhandelaar" gewoon een verzinsel.
Het gaat er bij mij gewoon niet in dat je als (meubel)handelaar zoveel tijd en energie kan stoppen in het schrijven van berichten en op een afleidende manier te reageren als daar reacties op komen.
DAT is pas goed opletten beste "meubelhandelaar".
De strekking van het verhaal doet er dan niet meer toe.

Als je werkelijk achter je verhaal staat en met de vingers richting concurent wijst, dan moet je ook het lef hebben je eigen (bedrijfs)naam te noemen.
Zolang je je verschuilt achter "doet er niet toe" en "het gaat om de strekking van het verhaal" blijft het een verzonnen verhaal van iemand die zich "de meubelhandelaar" noemt.

Wel aankaarten dat 95% verzonnen en opgeblazen is door concurenten, en dat weet u zogenaamd door ïnside-informatie, maar wanneer gevraagd wordt om voorbeelden te geven, verschuilt u zich opnieuw achter iets anders.
Dit komt waarschijnlijk omdat u de boel aan het verzinnen bent.

In dat licht bezien staat of komt inderdaad uw bedrijfsnaam hier niet in dit forum omdat het gewoonweg een verzonnen item is.

95%

Ongelezen bericht door 95% »

:oops: zeg meneer handelaar. 95 % gelogen, ik zou haast zeggen kom eens bij mij kijken.
want wat ons is geleverd hoort bij het afval thuis.
en is geen verzinsel. :oops: :oops: :oops: :oops:
in feite is het een schande dat u zo iets durft te schrijven.
:twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

Gast

Geplaatst op 09 Apr 2004 15:21 door Meubelhandelaar

--------------------------------------------------------------------------------

Beste lezers van dit forum,

Na een bestudering van dit forum is me één ding duidelijk geworden!

Vijfennegentig procent van het genoemde ongerief is verzonnen en opgeblazen door concurrerende meubelhandelaren. Wat is er makkelijker (lees: laffer) om zonder je naam te noemen je concurrent zwart te maken. Slechts een enkele keer staat er een geloofwaardig verhaal op van een echt gedupeerde consument.
Beste "meubelhandelaar" één ding is mij duidelijk geworden:
U kletst maar wat.

Wanner er maar slechts een enkele keer een verhaal van een (volgens uw zeggen) ECHT GEDUPEERDE consument staat:
Waarom zijn er dan zoveel van die programma's zoals Radar, Kassa, Ook dat nog en Opgelicht???

Of is dat ook voor 95% verzonnen en opgeblazen?

U zegt zelf dat u het laf vindt geen naam te noemen (zie uw eigen citaat hierboven).
Waar vinden we uw naam dan?

Gast

[/quote]Geplaatst op 09 Apr 2004 20:42 door Annie316

Ik ben het helemaal eens met onze meubelmaker. Maar helaas er zitten te veel mensen op dit forum die de bedoeling van dit forum nog steeds niet begrijpen. Zijn ook over het algemeen zeer domme mensen. Dat merk ik alleen al aan de vele taalfouten die gemaakt worden. Deze mensen hebben waarschijnlijk de hele dag niets anders te doen en kunnen het zich permiteren om zulk onzin uit te kramen. Ik ga weer aan het werk.

Nou Annie316, volgens je eigen theorie hoor jij dan ook bij die zeer domme mensen:

permiteren schrijf je namelijk met 2 t's: permitteren!! :lol: :lol:

kwaad, boos.

Ongelezen bericht door kwaad, boos. »

:oops: :twisted: ons meubelmakertje reageert helaas niet.
maar onze foto's LIEGEN niet.
dit bankstel is sloophout.

en ja ik heb echt wel meer te doen,dan achter mijn p.c te zitten.
maar andere moeten niet zeggen dat we liegen, dan ga ik over mijn rooie. :twisted: :twisted: :twisted: want ons vakantie,en spaargeld zit erin.

:oops: :oops: :oops:

Gast

Over DE balk gegooid :twisted:

Gesloten