LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Meubelhandel
Re: Meubelhandel
we maken er een potje van.
het ging over de meubels die niet goed waren,(zijn)maak er geen taalles van.
iedereen schrijft zoals hij/zij het wil.
en als mensen denken dat ze kunnen gaan zeggen,dat je liegt,dan moeten ze dat waar kunnen maken.
maar het meubelmakertje laat niks meer van zich horen, jammer.
het ging over de meubels die niet goed waren,(zijn)maak er geen taalles van.
iedereen schrijft zoals hij/zij het wil.
en als mensen denken dat ze kunnen gaan zeggen,dat je liegt,dan moeten ze dat waar kunnen maken.
maar het meubelmakertje laat niks meer van zich horen, jammer.
Re: Meubelhandel
Meubelmaker heeft zijn klacht toch geplaatst, waarom moet hij dit dan nog verder gaan uitbouwen?
Ik geloof dat er best veel mensen zijn die hun klachten ietwat zullen overdrijven, maar er zijn genoeg klachten die wel gegrond zijn.
Daarom is ook het forum zodat de fabrikant een oplossing kan zoeken en het probleem naar behoren op te lossen.
Ik geloof dat er best veel mensen zijn die hun klachten ietwat zullen overdrijven, maar er zijn genoeg klachten die wel gegrond zijn.
Daarom is ook het forum zodat de fabrikant een oplossing kan zoeken en het probleem naar behoren op te lossen.
Re: Meubelhandel
We? Nee jij maakt er een potje van.Geplaatst op 16 Apr 2004 14:40 door boos,kwaad
--------------------------------------------------------------------------------
we maken er een potje van.
het ging over de meubels die niet goed waren,(zijn)
Deze topic gaat niet over meubels die niet goed waren (zijn), maar over het gegeven dat 95% van de klachten verzonnen en opgeblazen zijn door concurerende meubelhandelaren.
Re: Meubelhandel
Topic gaat over concurrerende meubelhandelaren dus heb niets meer toe te voegen aan het vorige bericht.
Re: Meubelhandel
geef niets beter dan een bankstel van 3000euro van pietje klerkx dat je naar een jaar weg kan gooien.
oplichter!!!!!!!!!!!!!!!
zonder taalfouten?
oplichter!!!!!!!!!!!!!!!
zonder taalfouten?
Re: Meubelhandel
Wat een kleine kinderen zijn jullie allemaal zeg! Blijf bij het onderwerp op ga op een andere site je gal spugen.
De winkels van Seats en sofa draaien allemaal op basis van provisie hoor meer je een klant aansmeert hoe hoger je salaris. Dus gewoon de rotzooi verkopen en de klant zit met de gebakken peren.
Via mega advertenties proberen ze klanten naar de winkel te lokken en te verkopen, maar gelijk krijg je dan de mededeling dat de stof of bekledding die er opzit slecht of niet meer leverbaar is.
Andere bekleding is vaak veel duurder dus verkopen we liever die duurdere. Bij levering / afhaaling zijn de spullen goed ingepakt dus kom je er thuis pas achter wat je nu gekocht heb. Op het eerste gezicht best goed maar naar een half jaar is het rijp voor het grof vuil. Service of garantie daar zijn ze niet van thuis.
De winkels van Seats en sofa draaien allemaal op basis van provisie hoor meer je een klant aansmeert hoe hoger je salaris. Dus gewoon de rotzooi verkopen en de klant zit met de gebakken peren.
Via mega advertenties proberen ze klanten naar de winkel te lokken en te verkopen, maar gelijk krijg je dan de mededeling dat de stof of bekledding die er opzit slecht of niet meer leverbaar is.
Andere bekleding is vaak veel duurder dus verkopen we liever die duurdere. Bij levering / afhaaling zijn de spullen goed ingepakt dus kom je er thuis pas achter wat je nu gekocht heb. Op het eerste gezicht best goed maar naar een half jaar is het rijp voor het grof vuil. Service of garantie daar zijn ze niet van thuis.
Re: Meubelhandel
Het onderwerp is dat 95% van de klachten gelogen is, dus gaat niet over Seats en Sofa's!
Er zijn inderdaad kinderachtige reacties is mij ook opgevallen maar als je zoveel icoontjes moet gebruiken om je tekst kracht bij te zetten, ga je om reacties vragen lijkt mij.
Voor alle mensen die gedupeerd zijn is het in en in triest en ik hoop dat er voor hun een goede oplossing gaat komen.
Er zijn inderdaad kinderachtige reacties is mij ook opgevallen maar als je zoveel icoontjes moet gebruiken om je tekst kracht bij te zetten, ga je om reacties vragen lijkt mij.
Voor alle mensen die gedupeerd zijn is het in en in triest en ik hoop dat er voor hun een goede oplossing gaat komen.
Re: Meubelhandel
Alsjemenou.....zeg je zelf: "Blijf bij het onderwerp..." en wat doe jij?Geplaatst op 18 Apr 2004 10:28 door golve030
--------------------------------------------------------------------------------
Wat een kleine kinderen zijn jullie allemaal zeg! Blijf bij het onderwerp op ga op een andere site je gal spugen.
De winkels van Seats en sofa draaien allemaal
Ga je over Seats & Sofa's beginnen.
Net een klein kind die gauw over iets anders begint....
Re: Meubelhandel
als je zelf de dupe bent dan ben je inderdaad kwaad.
en als er dan een mafketel is die zegt,dat 95% niet waar is dan ga je helemaal boos worden.
bij ons is het nog steeds niet goed, dus mag ik aub kwaad zijn.
met of zonder iconen.
en als er dan een mafketel is die zegt,dat 95% niet waar is dan ga je helemaal boos worden.
bij ons is het nog steeds niet goed, dus mag ik aub kwaad zijn.
met of zonder iconen.
Re: Meubelhandel
Beste 'gedupeerde',
U meent te veronderstellen dat bij een genoemd percentage van 95 % geen ruimte wordt gelaten voor echt gedupeerde met hun echte verhalen. Bij 1281 reactie (per heden) op dit meubelforum, zouden er bij 5 % nog 64 overblijven!
Buiten het feit dat dit zelfs nog erg veel is, heb ik niet gesteld dat u niet zou bestaan!
Goed lezen en goed rekenen!
Tip:
Gedupeerde: leg uw klacht voor aan uw leverancier en probeer met hem het probleem op te lossen.
Con-collega: stop met zeuren en help je klanten!
Met een groet van de meubelhandelaar.
U meent te veronderstellen dat bij een genoemd percentage van 95 % geen ruimte wordt gelaten voor echt gedupeerde met hun echte verhalen. Bij 1281 reactie (per heden) op dit meubelforum, zouden er bij 5 % nog 64 overblijven!
Buiten het feit dat dit zelfs nog erg veel is, heb ik niet gesteld dat u niet zou bestaan!
Goed lezen en goed rekenen!
Tip:
Gedupeerde: leg uw klacht voor aan uw leverancier en probeer met hem het probleem op te lossen.
Con-collega: stop met zeuren en help je klanten!
Met een groet van de meubelhandelaar.
Re: Meubelhandel
Oeps een klein trapje na van de meubelhandelaar, leer rekenen.
Maar het topic ging over het aantal procenten dus "persoon boos kwaad" je/u zit hier helemaal verkeerd met of zonder icoontjes
Maar het topic ging over het aantal procenten dus "persoon boos kwaad" je/u zit hier helemaal verkeerd met of zonder icoontjes
Re: Meubelhandel
Nee, nee, nee, meubelhandelaartje, nu sla je toch een verkeerde weg in.U meent te veronderstellen dat bij een genoemd percentage van 95 % geen ruimte wordt gelaten voor echt gedupeerde met hun echte verhalen. Bij 1281 reactie (per heden) op dit meubelforum, zouden er bij 5 % nog 64 overblijven!
JIJ beweert dat 95% van de klachten die hier voorkomen is verzonnen en opgeblazen door concurerende meubelhandelaren.
Je draait de boel om. Als er hier 1281 klachten cq gedupeerde mensen zijn dan ZIJN dat er 1281.
JIJ neemt 95% niet serieus. Dat is heel wat anders.
Re: Meubelhandel
95% van dit forum is gezeik, dus geloof ik die meubelhandelaar wel.
meubelhandelaar doe je best he, in deze moeilijke tijd.
meubelhandelaar doe je best he, in deze moeilijke tijd.
Re: Meubelhandel
Wat zien we nou? Is de meubelhandelaar onder de nieuwe naam "je heb gelijk" terug???Geplaatst op 21 Apr 2004 20:32 door je heb gelijk
--------------------------------------------------------------------------------
95% van dit forum is ge****, dus geloof ik die meubelhandelaar wel.
meubelhandelaar doe je best he, in deze moeilijke tijd.
Re: Meubelhandel
zie 13-04 / 18-04 / 19-04 en 21-04Geplaatst op 21 Apr 2004 20:50 door je hebt gelijk
--------------------------------------------------------------------------------
helaas mis. Geef je mening eerst even over dit onderwerp.
Re: Meubelhandel
Dacht je dat er een mening kwam pffffffffffffff deze gast kan alleen maar zijn woorden kracht geven om het vet gedrukt te zetten en alle berichten te lezen.
Nou veel van die berichten zijn reacties op een bericht dus heeft niets met een klacht te maken.
Geef maar even een vetgedrukt antwoord dan maakt het misschien weer indruk (maar niet bij mij)
Nou veel van die berichten zijn reacties op een bericht dus heeft niets met een klacht te maken.
Geef maar even een vetgedrukt antwoord dan maakt het misschien weer indruk (maar niet bij mij)