Van alles roepen, beweren, niet serieus nemen en ga zo maar door.
Ja Meubelhandelaartje, begin maar alvast te rekenen, want dat is blijkbaar het enige waar je goed in bent.
Meubelhandelaar, er zijn inderdaad weinig echte klachten op dit forum,maar hoe denk je zelf dat je een goede service kan geven aan je klanten. Of heb je zelf weinig klachten, want volgens mij, als een meubelzaak veel verkoopt heeft hij meer klachten dan een winkel die weinig verkoopt
P.S.gast probeer alleen te reageren als je goed geslapen hebt
Fijn zo'n plek waar een ieder zijn rommel kwijt kan! Op deze wijze zal de wereld beter worden.
Ik heb teveel rommel, en tik langzaam. Daarom kom ik hier maar niet meer...
toch vind ik dat meneer de meubelhandelaar gelijk heeft. dit forum is niet bedoeld om collega concurrenten af te zeuren en op deze manier de grond in te boren.
toevallig ben ik wel een echte klant bij een meubelbedrijf waar ik wel echte klachten over heb en geen medewerker van een meubelbedrijf.
U heeft helemaal gelijk, het Radar forum vind ik absoluut niveauloos, dat de TROS dit toestaat begrijp ik absoluut niet. Voor mij alleen maar stemmingmakerij.
Zaken die hun afspraken nakomen en een perfecte service leveren,komen heus niet op het forum terecht.Zij hebben een goede mond op mond reclame.Zij hebben een grote klanten portefeuille.Het zijn juist de klanten die slecht behandeld zijn,en op deze manier hun ongenoegen spuien.Betreffende zaak lost immers niet goed op.het forum draagt er aan bij om deze firma"s hun slechte omgang met klanten te verbeteren.Dat sommige mensen dit anoniem doen vind ik heel begrijpelijk.Ze kunnen immers met het desbetreffende bedrijf problemen krijgen.Een pluim voor Tros RADAR.
het valt mij op dat de meubelhandel graag verwijst naar het CBW. Wat er niet bij wordt gezegd dat het CBW een trage bureaucratische organisatie is en juridisch niet altijd ter zake kundig. Mijn geschil is elders te vinden op het forum, onder beter bed items. Dit geschil is ontstaan bij een aankoop op 29-12-2002. De CBW heeft in eerste aanleg de zaak, ten onrechte, niet ontvankelijk verklaard. Via het hoofd van de juridische afdeling van de geschillencommissie is de zaak opnieuw op de rol gezet. Voor de tweede zitting heeft beter bed mogen aangeven in welke periode ze niet beschikbaar waren voor een zitting. Deze mogelijkheid is mij niet gegeven. Het CBW heeft dit toegegeven en de zaak voor een derde zitting geagendeerd. Ook voor deze zitting heb ik niet kunnen aangeven of deze datum mij uitkwam. De derde zittingsdatum was ik op vakantie en heb de zitting maar laten doorgaan.
De datum van deze zitting: half januari 2005. Het is nu 24 maart en nog steeds heb ik geen uitspraak mogen ontvangen. Er zullen consumenten zijn die tevreden zijn met het CBW. Ik zeer zeker niet en wacht op de uitspraak, met een beetje mazzel ontvang ik die dit jaar nog. Als het oordeel van het CBW juridisch weer niet correct is ga ik opnieuw aan de gang om een juridisch juiste uitspraak te krijgen. Let wel ik ben nu al 2 jaar en 3 maanden bezig een klacht op de juiste wijze behandeld te krijgen