LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Meubella.nl

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
cedric88
Berichten: 3
Lid geworden op: 12 nov 2012 19:19

Meubella.nl

Ongelezen bericht door cedric88 »

Beste,

Ik zag op de website van Meubella.nl zeer leuke bankstelsels. Maar de prijzen zijn toch wat te "goedkoop" in mijn ogen om waar te zijn. Heeft iemand hier enkele ervaring hiermee? Is het een betrouwbare website?

Zou ik met hun in zee gaan?

Groeten,
Cedric

schomakers18
Berichten: 7
Lid geworden op: 05 nov 2012 19:43

Re: Meubella.nl

Ongelezen bericht door schomakers18 »

Hallo,we hebben bij Meubella half jaar geleden een leder bed gekocht,was ook veel goedkoper dan bij andere winkels.Helemaal geen problemen mee gehad,was ook op voorraad,besteld en volgende dag thuis geleverd met een kourier van de bedijf. Bed is prima en we zijn zeer tevreden met dit bedrijf. Groetjes Nina

Fleurtjuh666
Berichten: 632
Lid geworden op: 26 mar 2010 19:57
Locatie: Nijmegen

Re: Meubella.nl

Ongelezen bericht door Fleurtjuh666 »

Bankstelsels....is dat zoiets als een zonnestelsel met planten, maar dan met stoeltjes en bijzettafeltjes die om je bank heen draaien? :lol:

sephora30
Berichten: 4072
Lid geworden op: 22 nov 2010 11:15
Locatie: hutje op de hei

Re: Meubella.nl

Ongelezen bericht door sephora30 »

Zijn wel CBW erkend.

Laat het weten als je de bank gaat kopen, ben nl op zoek naar eetstoelen en heb leuke daar gezien die de helft goedkoper zijn dan bij oa Leen Bakker en Profijt Meubel.

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Meubella.nl

Ongelezen bericht door crazyme »

Fleurtjuh666 schreef:Bankstelsels....is dat zoiets als een zonnestelsel met planten, maar dan met stoeltjes en bijzettafeltjes die om je bank heen draaien? :lol:
Bankstelsels doet mij denken aan een club bankdirecteuren in een graainetwerk.

schomakers18
Berichten: 7
Lid geworden op: 05 nov 2012 19:43

Re: Meubella.nl

Ongelezen bericht door schomakers18 »

Now,de bed was nieuw in verpakking,de matrassen hebben we wel bij andere slaapzaak gekocht en slaapt prima

Gesloten