LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Meubelmarkten Zevenaar

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
Order3196Vissers
Berichten: 11
Lid geworden op: 20 jan 2011 13:17

Meubelmarkten Zevenaar

Ongelezen bericht door Order3196Vissers »

Geachte medewerker van MM,

Na enig e-mailverkeer en nalezing op dit forum maken wij ons nog steeds erge zorgen. Krijgen te horen dat er een brief aan zit te komen. Zoals ik lees zijn er ook klanten die geen brief ontvangen. Graag verneem ik wanneer onze afhaal/leverdatum staat gepland.

Jessica

003147/116649
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 jan 2011 17:40

Re: Meubelmarkten Zevenaar

Ongelezen bericht door 003147/116649 »

MM Zevenaar, Ondanks belofte op http://www.meubelmarkten.nl/ geen bericht van U ontvangen. Wat nu ? (gebruikersnaam = ordernummer)

Inmiddels brief ontvangen
Laatst gewijzigd door 003147/116649 op 29 jan 2011 19:58, 1 keer totaal gewijzigd.

Antoinetta68
Berichten: 37
Lid geworden op: 16 jan 2011 14:59

Re: Meubelmarkten Zevenaar

Ongelezen bericht door Antoinetta68 »

Hallo Jessica,

Ook wij hebben een mail gekregen dat wij een brief zouden ontvangen, maar ook niet gekregen.
Er werd wel in de mail vermeld dat onze bank in week 7 werd geleverd ik ben benieuwd.
Als ik niets hoor dan ga ik juridische stappen ondernemen.

Wij zitten met een zwaar beschadigde vloer door de leenbank die ze hebben meegegeven een aanbetaling van 500 euro en horen ook niets meer.

Order3196Vissers
Berichten: 11
Lid geworden op: 20 jan 2011 13:17

Re: Meubelmarkten Zevenaar

Ongelezen bericht door Order3196Vissers »

Hallo Antoinetta68,

Wij hebben een brief ontvangen waarin staat dat in week 7 zij zelf onze kast geleverd krijgen en wij in week 7 dus te horen krijgen wanneer wij de kast kunnen komen ophalen of word geleverd. Ophalen lijkt me niet ivm sluiting van de filialen. Dus maar weer afwachten...

duifje**
Berichten: 2
Lid geworden op: 25 jan 2011 18:21

Re: Meubelmarkten Zevenaar

Ongelezen bericht door duifje** »

hallo medewerkster mm

ik kan jullie niet meer via de mail bereiken om te vertellen dat ook ik geen brief heb ontvangen.

mijn order nr's zijn 003443 en 003454 deze stonden op voorraad in het magazijn en de stoelen op voorraad bij de leverancier.

van beiden heb ik geen bericht gehad en dat zou ik graag nu wel willen krijgen.
omdat er nieuws was vermeld op jullie site dat de meubel op de genoemde datum's in de brief geleverd zouden worden.

vandaar dat ik nu reageer dat ook ik de brief niet heb ontvangen, dus ik niks weet van de geplande lever datum.

met vriendelijke groeten

t.verhaaf

marisha
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 jan 2011 13:20

Re: Meubelmarkten Zevenaar

Ongelezen bericht door marisha »

ja ook wij zijn denk ik mooi de klos. geen brief ontvangen. en nu worden de meubels allemaal geveild. kunnen we hier nog wat mee. de meubels zouden op 4 stoelen na allemaal in het magazijn staan.

003147/116649
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 jan 2011 17:40

Re: Meubelmarkten Zevenaar

Ongelezen bericht door 003147/116649 »

Wij hebben een brief ontvangen van MM met tekst en uitleg. MM geeft aan de goederen te ontvangen in week 13 waarna uitlevering plaats gaat vinden.

goudviss
Berichten: 6
Lid geworden op: 08 feb 2011 00:18

Re: Meubelmarkten Zevenaar

Ongelezen bericht door goudviss »

hallo,

ook wij worden door MM aan het lijntje gehouden en hebben ook geen brief mogen ontvangen ,nou heb ik via via gehoord dat je na aanleiding van die brief moest aangeven of je orde nog door moest gaan ,liet je niks weten werd deze door MM geannuleerd!
Zijn er mensen die wel iets hebben vernomen van MM Zevenaar of contact hebben kunnen krijgen op welke manier dan ook laat het ons graag even weten ,ik denk dat er veel mensen zijn die graag willen weten waar ze aan toe zijn.

goudviss
Berichten: 6
Lid geworden op: 08 feb 2011 00:18

Re: Meubelmarkten Zevenaar

Ongelezen bericht door goudviss »

hallo,

heeft iemand enig idee bij welke curator deze zaak in behandeling heeft ?
ik heb namelijk van de belastingdienst vernomen dat de corator meer informatie kan geven ,nou heb ik alleen geen idee bij welke ik moet zijn!

mvg

003147/116649
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 jan 2011 17:40

Re: Meubelmarkten Zevenaar

Ongelezen bericht door 003147/116649 »


manondoris
Berichten: 1700
Lid geworden op: 02 dec 2010 17:28

Re: Meubelmarkten Zevenaar

Ongelezen bericht door manondoris »

ze zijn (nog) niet failliet dus ook geen curator.

Ewout2
Berichten: 2
Lid geworden op: 14 jan 2011 21:47

Re: Meubelmarkten Zevenaar

Ongelezen bericht door Ewout2 »

Ook wij hebben onze bank nog niet ontvangen. Hij zou geleverd moeten worden in maximaal week 4. Volgens de voorwaarden van CBW mogen ze een uiterlijke uitloop hebben van 4 weken. Dus week 8. In hun brief geven ze nu aan in week 11 te zullen gaan leveren.

Ik hoop het echt dat ze het niet gaan redden de bank te leveren voor week 8. Hierna zullen wij direct gebruik maken van ons recht de aankoop overeenkomst te ontbinden.

Ik heb geen enkele hoop op een goede afloop van dit verhaal en zie de aanbetaling maar als een klein verlies. Ik hoop dat dit bedrag ook door belastingdienst in beslag is genomen zodat het niet in de verkeerde handen valt.

Met een bedrijf die zo weinig informatie verstrekt naar zijn klanten toe wil ik niets meer te maken hebben. We hebben geen enkel idee met wie we op dit moment zaken doen. Meubelmarkten wordt geveilt en toch schijnen er nog meubelen geleverd te worden. Dit kan niet omdat er beslag ligt op de spullen van Meubelmarkten. Er is dus waarschijnlijk een ander bedrijf (die heel dubieus) de omzet overneemt van meubelmarkten.

Ook al zouden ze wel over gaan tot levering dan nog heb je na afloop geen enkele garantie. Dit is toch wel iets wat ik bij zo'n grote aankoop wil hebben.

Verder ben ik ook in het CBW teleurgesteld. Deze organisatie zou ook voor de belangen van de kopers op moeten komen. Het enige wat ze doen is dat het aankoopbedrag bij een andere leverancier in mindering wordt gebracht. Dit komt in het kort er op neer dat je minder korting zult krijgen bij deze nieuwe leverancier en praat je eigenlijk gewoon over een sigaar uit eigen doos.

Al met al een dure les waarvan wij weer veel hebben geleerd. Nooit geen aanbetaling meer en duidelijk vast laten leggen wat en wanneer er geleverd word.

Order3196Vissers
Berichten: 11
Lid geworden op: 20 jan 2011 13:17

Re: Meubelmarkten Zevenaar

Ongelezen bericht door Order3196Vissers »

Afgelopen vrijdag een telefoontje gehad van Meubelmarkten met de mededeling dat wij onze kledingkast deze week kunnen gaan ophalen. Net een email verzonden dat wij woensdag de kast komen ophalen en gelijk een reactie terug gekregen dat dit geen probleem is maar dat er contact moet worden betaald!

We wachten af...

goudviss
Berichten: 6
Lid geworden op: 08 feb 2011 00:18

Re: Meubelmarkten Zevenaar

Ongelezen bericht door goudviss »

hallo
we kregen donderdag telefoon van mm dat onze eetkamerstoelen klaarstonden maar dat de eetkamertafel niet meer geleverd kon worden.
alleen we moesten ze in Mijdrecht ophalen,vrijdag gelijk opgehaald.
vergeet niet als je tel krijgt en gelijk een mail van hun vraag dan dat ze je ook per mail het resterende bedrag hier in vermelden en de eventuele annulering scheelt een hoop werk

Gesloten