LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] meubels
meubels
ik heb met kerst een bank bestelt bij super meubel naar lang wachten heb ik die bank begin maart gekregen bij thuiskomst bleek dat in de 2 zits bank een schuurtje inzat dat heb ik meteen gemeld nu is het 3 septemeber en is de bank nog steeds niet gemaakt ik word daar maar steeds aan het lijntje gehouden en hebben iedereen keer een andere smoems
Re: meubels
Geachte Mevrouw, Mijnheer,
Kunt U mij aangeven bij welk supermeubel filiaal zich dit probleem heeft voorgedaan ?
Als eigenaar van Supermeubel garandeer ik U dat indien U mij aangeeft om welk bon nummer en filiaal het gaat Uw klacht binnen zeer korte termijn wordt opgelost.
Met vriendelijke groeten,
Supermeubel Nederland bv
R.J. Slijkerman
( directeur )
Kunt U mij aangeven bij welk supermeubel filiaal zich dit probleem heeft voorgedaan ?
Als eigenaar van Supermeubel garandeer ik U dat indien U mij aangeeft om welk bon nummer en filiaal het gaat Uw klacht binnen zeer korte termijn wordt opgelost.
Supermeubel Nederland bv
R.J. Slijkerman
( directeur )
Goofy1
Heer Slijkerman heeft ook het nummer op je bon nodig.
Laat hier weten hoe het afloopt!
Heer Slijkerman heeft ook het nummer op je bon nodig.
Laat hier weten hoe het afloopt!
Geachte Mevrouw, Mijnheer,
Supermeubel is gevestigd in Koog aan de Zaan, Heerhugowaard, Beverwijk en Bovenkarspel.
Ik heb bij de kamer van koophandel ook zojuist on line gecheckt of er een supermeuebel is gevestigd in Son en Breugel en het gaat hier om Meubel Super, ik heb tevens voor U gekeken wie de eigenaar is van Meubelsuper en volgens het on line systeem van de Kamer van koophandel zijn de volgende gegevens van toepassing:
MeubelSuper Ekkersrijt BV
Ekkersrijt 4005
5692 DB Son
Enig aandeelhouder en bestuurder van MeubelSuper is Ricma bv te Udenhout.
Enig aandeelhouder van Ricma is Stichting Administratiekantoor Ricma
en van de beide Ricma bedrijven is de heer EPJM Klerkx, Sportlaan 17 te Udenhout de bestuurder.
Ik kan U dus niet verder helpen en zou het plezierig vinden als U in het vervolg de juiste tenaamstelling hanteerd omdat U indien U dat niet doet andere grote schade kunt toebrengen hetgeen niet Uw bedoeling kan zijn.
Supermeubel Nederland bv
Rob Slijkerman
Supermeubel is gevestigd in Koog aan de Zaan, Heerhugowaard, Beverwijk en Bovenkarspel.
Ik heb bij de kamer van koophandel ook zojuist on line gecheckt of er een supermeuebel is gevestigd in Son en Breugel en het gaat hier om Meubel Super, ik heb tevens voor U gekeken wie de eigenaar is van Meubelsuper en volgens het on line systeem van de Kamer van koophandel zijn de volgende gegevens van toepassing:
MeubelSuper Ekkersrijt BV
Ekkersrijt 4005
5692 DB Son
Enig aandeelhouder en bestuurder van MeubelSuper is Ricma bv te Udenhout.
Enig aandeelhouder van Ricma is Stichting Administratiekantoor Ricma
en van de beide Ricma bedrijven is de heer EPJM Klerkx, Sportlaan 17 te Udenhout de bestuurder.
Ik kan U dus niet verder helpen en zou het plezierig vinden als U in het vervolg de juiste tenaamstelling hanteerd omdat U indien U dat niet doet andere grote schade kunt toebrengen hetgeen niet Uw bedoeling kan zijn.
Supermeubel Nederland bv
Rob Slijkerman
Welkom in de strijd van de onmacht!
Dit is een meubelhandelaarsforum!
Dit is een meubelhandelaarsforum!
Onzin deze meneer reageert zeer correct en houdt zijn naam hoog. Het'1 of andere licht hier geeft verkeerde info en de manier waarop deze meneer antwoord getuigd van een zeer prettige persoonlijkheid.
De heer Slijkerman heeft zeker netjes gereageerd!
Dit ondanks een randdebiel die niet kan typen, ook niet meer precies weet bij welke winkel hij geweest is en ook nog eens commentaar heeft als hij bij een bankje van een paar honderd een schuurtje gratis krijgt.
Goofy?
Dit ondanks een randdebiel die niet kan typen, ook niet meer precies weet bij welke winkel hij geweest is en ook nog eens commentaar heeft als hij bij een bankje van een paar honderd een schuurtje gratis krijgt.
Goofy?
Whahahahahahaha, toch altijd leuk wanneer er iemand over een taalfout gaat klagen, terwijl het licht zelf nog nooit een begrijpelijke volzin op het forum heeft geplaatst.....Fop-Nel
Gast
Geplaatst op 05 Sep 2004 00:24 door Fop-Nel
--------------------------------------------------------------------------------
Toch makkelijk....een gratis schuurtje. Wat ben je aan het klagen dan?
Knap hoor, nel.....
Je zal je nu wel heel stoer voelen.....
Mijne Dames, Heren
Toevalligerwijs ben ik op deze site terecht gekomen en kwam dit tegen.
Bij navraag bij onze servicedienst, met de gegevens die hier op de site staan, is de klacht onbekend bij ons.
Graag willen wij weten wat er aan de hand is.
MeubelSuper lost zijn klachten op en laat de klant niet aan zijn lot over.
Met vriendelijke groet
MeubelSuper Ekkersrijt B.V.
Eric Klerkx
Toevalligerwijs ben ik op deze site terecht gekomen en kwam dit tegen.
Bij navraag bij onze servicedienst, met de gegevens die hier op de site staan, is de klacht onbekend bij ons.
Graag willen wij weten wat er aan de hand is.
MeubelSuper lost zijn klachten op en laat de klant niet aan zijn lot over.
Met vriendelijke groet
MeubelSuper Ekkersrijt B.V.
Eric Klerkx