LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Meubelstoffeerderij 't Ambacht in Biddinghuizen

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
ron-mp

Meubelstoffeerderij 't Ambacht in Biddinghuizen

Ongelezen bericht door ron-mp »

Wij zijn op zoek naar mensen die klachten hebben over renovaties die door meubelstoffeerderij 't Ambacht uit Biddinghuizen zijn uitgevoerd en - net als wij - geen enkele reactie hebben gekregen op telefoontjes of aangetekende brieven, terwijl het bedrijf schermt met 2 jaar garantie (in hun folder zelfs met 3 jaar).

Ons Natuzzi bankstel is dusdanig door deze heren onderhanden genomen, dat het waarschijnlijk zelfs geen waarde meer heeft in de kringloopwinkel.

Wij hebben de volgende klachten:
Het zitcomfort is verdwenen. De bank zit als een plank, staat bol en het leer is spekglad, waardoor je er bijna afglijdt als je gaat zitten. Het leer is op willekeurige plaatsen geverfd waardoor de structuur deels of helemaal niet meer zichtbaar is, terwijl van tevoren was gezegd dat het niet zou worden geverfd omdat dat geen goede oplossing zou zijn (Het bedrijf ging zelfs zover bedrijven die dat wel aanbieden te bekritiseren). De plekken die niet zijn geverfd zijn niet zichtbaar schoner. Afgesproken stikwerk (bekleding van een relaxgedeelte) is niet uitgevoerd. Alle drie de relaxmechanismes zijn beschadigd (lam, verbogen c.q. voorzien van verfspatten). Bovendien klappen de rugleuningen vanzelf uit als het bankstel wordt verschoven. Er zijn er nieuwe beschadigingen bijgekomen, o.a. onder aan de achterzijde van de tweezitsbank.

lappar

Re: Meubelstoffeerderij 't Ambacht in Biddinghuizen

Ongelezen bericht door lappar »

geachte heer/mevrouw
Ik wilde vandaag 'tambacht bellen voor een afspraak voor mijn stoelen te bekleden.
Wat moet ik doen?

ron-mp

Ongelezen bericht door ron-mp »

Of u met ze in zee gaat is natuurlijk uw eigen beslissing. Houd er in ieder geval rekening mee dat het bedrijf niet is aangesloten bij een geschillencommissie en de garantie is dus in feite een wassen neus.
Na het inwinnen van juridisch advies hebben wij inmiddels helaas moeten besluiten om onze schadeclaim niet voor de rechter te brengen. Volgens de jurist is er wel een grote kans dat we in het gelijk zouden worden gesteld. Maar vooruitlopend daarop moeten we eerst kosten maken voor het inschakelen van een advocaat en een onafhankelijke deskundige. Tel daarbij de tijd en energie en de kans dat je een toegewezen claim weer door een deurwaarder zult moeten incasseren omdat het bedrijf nergens op reageert...

lappar

Ongelezen bericht door lappar »

Geachte heer/Mevrouw
Ik heb een goed gesprek gehad.
Heb natuurlijk ook over u bankstel gehad.
Hij heeft gezegd dat u geld terug wilde hebben
Ja verder kan geen oordeel geven ik heb u bankstel niet gezien.
Maar ik ben gewaarschuwd.
grt dirk.

Gesloten