Hallo, mijn vader is een man van 81, woonachtig in een woonzorgcombinatie.
Nu is er een man van een Meubelstoffeerderij bij hem aan de deur geweest, en heeft hem overgehaald om zijn bankstel te laten reinigen. (Erg makkelijk bij die oudjes) Eerst een stoel voor 150 euro, die werd teruggebracht en mijn vader was tevreden. Dus laat hij ook de andere stoel en de bank doen. Dit voor 400 euro, samen dus 550 euro. Hij is er tevreden over, maar ik heb het idee dat hij beetgenomen is.
Ik kan op internet niets vinden over dit bedrijf. Zelf heb ik de bank nog niet gezien.
Wel denk ik dat de ouderen hiervan de dupe worden en niet znel nee zullen zeggen.
Heeft iemand hier ervaring mee?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Meubelstoffeerderij
Meubelstoffeerderij
Laatst gewijzigd door hannie70 op 27 mar 2010 21:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Meubelstoffeerderij
Wellicht moet u eerst eens kijken wat er gebeurd is voordat u een naam van een bedrijf noemt en vervolgens denkt dat dit bedrijf iemand heeft beetgenomen.hannie70 schreef:Eerst een stoel voor 150 euro, die werd teruggebracht en mijn vader was tevreden. Dus laat hij ook de andere stoel en de bank doen. Dit voor 400 euro, samen dus 550 euro. Hij is er tevreden over, maar ik heb het idee dat hij beetgenomen is.
Ik kan op internet niets vinden over dit bedrijf. Zelf heb ik de bank nog niet gezien.
Wel denk ik dat de ouderen hiervan de dupe worden en niet znel nee zullen zeggen.
1. U heeft de bank niet gezien
2. U kent het bedrijf niet
3. U weet niet wat het bedrijf aan werk heeft gehad om de meubels te reinigen.
Ik zou het nooit doen, en ik kan mij de twijfel wel voorstellen, het is veel geld voor iets eenvoudigs. Maar voordat u namen noemt moet u wel eerst een redelijk vermoeden hebben.
Mijn advies : haal de naam uit het bericht, onderzoek eerst eens wat er aan de hand is en plaats desnoods de naam weer terug. Op deze manier worden bedrijven mogelijk onterecht beschadigd, zij kunnen geen weerwoord geven en tot in lengte van dagen komt uw beschuldiging naar voren wanneer iemand op google naar het bedrijf zoekt.
Net wat mijn voorganger zegt. Mogelijk zaten er verschrikkelijke plekken in waar de man uren op heeft staan boenen.
Ik vraag alleen maar of iemand hier ervaring mee heeft. Ondertussen heb ik wel gehoord dat meerdere mensen dit hebben laten doen.
Ik beschuldig nog helemaal niemand. Hoe kan ik ander vragen of iemand hier ervaring mee heeft zonder dat ik een naam noem?
Sjoegel, dat is zeker niet het geval, er zaten geen verschrikkelijke plekken in.
Ik beschuldig nog helemaal niemand. Hoe kan ik ander vragen of iemand hier ervaring mee heeft zonder dat ik een naam noem?
Sjoegel, dat is zeker niet het geval, er zaten geen verschrikkelijke plekken in.
Hallo Hannie,
Is dit bedrijf toevallig in Groningen gevestigd??
Is dit bedrijf toevallig in Groningen gevestigd??
Hallo Hannie,
Ik las net de verhalen van iedereen en heb ook zoiets meegemaakt,.
Mijn opa is voige jaar overleden en nou is mijn oma van 85 alleen achergebeleven.
Die meneer is langs geweest en stelde voor om een 3zitter opnieuw te bekleden
voor 1400 euro. Het was een echte leren bank met een goed eiken onderstel.
Hij zette mijn oma onderdruk om de bank gelijk mee tenemen en haar geen gelegenheid gegeven om dit met haar dochter te spreken.
Ik vind dat hij misbruik heeft gemaakt van de situatie en een onzekere vrouw een beslissing heeft aangesmeerd.
Als hij een echte zakenman was geweest had hij haar een bedenk tijd gegeven.
Wij (kleindochter en vriend) hebben ook telefonisch contact gehad met die meneer en hij was niet erg vriendelijk.
(Mijn vriend heeft hem aan de telefoon gehad) en hij zei dat hij dat heeft gezegt, mijn oma onkent dit en hij heeft haar gezegt om gelijk te beslissen en te tekenen)
Hij heeft mijn vriend ook gezegt dat hij dan maar zijn gezicht moest komen laten zien en hij niet erg vriendelijk was kwa praten want mijn vriend zei is wel makkelijk om weduwe oude mensen te pushen en optelichten waarop hij antwoorde Ja tuurlijk,,. en daarna heeft hij de woorden omgedraai richting mijn vriend
Ik ben erg ! ontervreden over deze man en zijn werkwijze en ben ook zeker nog niet klaar met hem..
dus ik wil iedereen WAARSCHUWEN en ik ga nog bij anderen mijn beklacht doen. Kassa , Jonh van de Heuvel, en elke andere mogelijk heid die er is.
met kwade Groet,
een bezorgde kleindochter
Ik las net de verhalen van iedereen en heb ook zoiets meegemaakt,.
Mijn opa is voige jaar overleden en nou is mijn oma van 85 alleen achergebeleven.
Die meneer is langs geweest en stelde voor om een 3zitter opnieuw te bekleden
voor 1400 euro. Het was een echte leren bank met een goed eiken onderstel.
Hij zette mijn oma onderdruk om de bank gelijk mee tenemen en haar geen gelegenheid gegeven om dit met haar dochter te spreken.
Ik vind dat hij misbruik heeft gemaakt van de situatie en een onzekere vrouw een beslissing heeft aangesmeerd.
Als hij een echte zakenman was geweest had hij haar een bedenk tijd gegeven.
Wij (kleindochter en vriend) hebben ook telefonisch contact gehad met die meneer en hij was niet erg vriendelijk.
(Mijn vriend heeft hem aan de telefoon gehad) en hij zei dat hij dat heeft gezegt, mijn oma onkent dit en hij heeft haar gezegt om gelijk te beslissen en te tekenen)
Hij heeft mijn vriend ook gezegt dat hij dan maar zijn gezicht moest komen laten zien en hij niet erg vriendelijk was kwa praten want mijn vriend zei is wel makkelijk om weduwe oude mensen te pushen en optelichten waarop hij antwoorde Ja tuurlijk,,. en daarna heeft hij de woorden omgedraai richting mijn vriend
Ik ben erg ! ontervreden over deze man en zijn werkwijze en ben ook zeker nog niet klaar met hem..
dus ik wil iedereen WAARSCHUWEN en ik ga nog bij anderen mijn beklacht doen. Kassa , Jonh van de Heuvel, en elke andere mogelijk heid die er is.
met kwade Groet,
een bezorgde kleindochter
-
Goed meubelen reinigen is natuurlijk niet iets eenvoudigs. Dit moet grondig gebeuren zonder dat er resten achterblijven waardoor de stof weer snel vuil wordt. M.a.w., 150,00 euro is circa 2 uur werk en materiaal, allersinds redelijk lijkt mijn. Opa en of oma kunnen het zelf ook niet meer.crazyme schreef:Wellicht moet u eerst eens kijken wat er gebeurd is voordat u een naam van een bedrijf noemt en vervolgens denkt dat dit bedrijf iemand heeft beetgenomen.hannie70 schreef:Eerst een stoel voor 150 euro, die werd teruggebracht en mijn vader was tevreden. Dus laat hij ook de andere stoel en de bank doen. Dit voor 400 euro, samen dus 550 euro. Hij is er tevreden over, maar ik heb het idee dat hij beetgenomen is.
1. U heeft de bank niet gezien
2. U kent het bedrijf niet
3. U weet niet wat het bedrijf aan werk heeft gehad om de meubels te reinigen.
Ik zou het nooit doen, en ik kan mij de twijfel wel voorstellen, het is veel geld voor iets eenvoudigs. Maar voordat u namen noemt moet u wel eerst een redelijk vermoeden hebben.
Mijn advies : haal de naam uit het bericht, onderzoek eerst eens wat er aan de hand is en plaats desnoods de naam weer terug. Op deze manier worden bedrijven mogelijk onterecht beschadigd, zij kunnen geen weerwoord geven en tot in lengte van dagen komt uw beschuldiging naar voren wanneer iemand op google naar het bedrijf zoekt.
Hai
mijn oma (jawel, ik ben in de 50 en mijn oma is nog steeds bij de pinken) heeft dit ook gehad. een meneer aan de deur die wilde reinigen.
mijn oma (die dus bij de pinken is) heeft gezegd:is leuk, stuur maar een gratis offerte. er is toen geen druk uitgeoefend, en er is keurig een offerte gestuurd. Die leek redelijk, toen is ze daar op ingegaan en alles is keurig voor de afgesproken prijs gereneingd.
Wat ik dus wil zeggen, ik krijg er ook kriebels van als iemand bij ouderen langs de deur gaat, ik heb er gewoon een naar gevoel bij,maar dit bedrijf in kwestie is heel netjes geweest en daar zat geen dwang, druk of onredelijke prijs achter.
(ik heb de naam van dit bedrijf niet paraat, maar kan het wel opzoeken als iemand het wil weten)
Isabel
mijn oma (jawel, ik ben in de 50 en mijn oma is nog steeds bij de pinken) heeft dit ook gehad. een meneer aan de deur die wilde reinigen.
mijn oma (die dus bij de pinken is) heeft gezegd:is leuk, stuur maar een gratis offerte. er is toen geen druk uitgeoefend, en er is keurig een offerte gestuurd. Die leek redelijk, toen is ze daar op ingegaan en alles is keurig voor de afgesproken prijs gereneingd.
Wat ik dus wil zeggen, ik krijg er ook kriebels van als iemand bij ouderen langs de deur gaat, ik heb er gewoon een naar gevoel bij,maar dit bedrijf in kwestie is heel netjes geweest en daar zat geen dwang, druk of onredelijke prijs achter.
(ik heb de naam van dit bedrijf niet paraat, maar kan het wel opzoeken als iemand het wil weten)
Isabel