Denk dat een gewaarschuwt mens voor twee telt. Natuurlijk gaan er ook veel zaken goed en lees je eigenlijk alleen de keren dat het fout loopt. Het niet aanbetalen voor ( lees standaard ) meubelen of andere zaken die niet speciaal voor mij dienen te worden gemaakt is ook mijn gewoonte. ik betaal niets vooruit behalve als ik bv gordijnen bestel die op maat gemaakt moeten worden of zoiets.En doet de ene winkel het niet? Op naar de volgende die wel op deze voorwaarden levert.lostlovey schreef:Wat mij wel vreemd voorkwam was dat ze bij de vrachtauto, dus voordat de boel werd uitgeladen, moest komen pinnen.
Dat heb ik niet eerder meegemaakt en ga er (als ik ooit nog meubels koop) ook naar vragen want tja, je betaalt, ze pakken uit en dan blijkt het niet kloppen, dan krijg je alsnog dat gehannes.
Overigens betaal ik nooit maar dan ook nooit een cent aan. Is dat geen optie voor de zaak in kwestie? Voor mij geen probleem, tig andere zaken waar het wel gewoon kan. En gek genoeg, als je dan ook resoluut wegloopt, dan kan het ineens wel .
Ben door het lezen op dit forum wel erg huiverig geworden maar een gewaarschuwd mens telt voor twee .
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] meubelszaak
Re: meubelszaak
-
Beste Harun en jpjp,
Wij hebben nu enkele malen gereageerd en u gevraagd om te mailen naar [email protected]. Tot op dit moment hebben wij echter geen reactie van u mogen ontvangen. Het is op deze manier niet mogelijk om op uw zaak in te gaan. Dit vinden wij jammer aangezien wij, wanneer u een klant bent en geen concurrent, uw klacht op willen lossen. Zoals in onze vorige berichten staat beschreven hebben wij een zeer laag klachtenpercentage. Toch willen wij er alles aan doen om dit percentage nog verder te doen zakken. Mocht u een klant zijn zouden wij u alsnog willen verzoeken om te mailen. Mocht u toch niet mailen rest ons niks anders dan te constateren dat u een concurrent bent die op een zeer bedenkelijk niveau klanten bij ons vandaan probeert te halen.
Wij hebben nu enkele malen gereageerd en u gevraagd om te mailen naar [email protected]. Tot op dit moment hebben wij echter geen reactie van u mogen ontvangen. Het is op deze manier niet mogelijk om op uw zaak in te gaan. Dit vinden wij jammer aangezien wij, wanneer u een klant bent en geen concurrent, uw klacht op willen lossen. Zoals in onze vorige berichten staat beschreven hebben wij een zeer laag klachtenpercentage. Toch willen wij er alles aan doen om dit percentage nog verder te doen zakken. Mocht u een klant zijn zouden wij u alsnog willen verzoeken om te mailen. Mocht u toch niet mailen rest ons niks anders dan te constateren dat u een concurrent bent die op een zeer bedenkelijk niveau klanten bij ons vandaan probeert te halen.
Vandaag heb ik een mail naar management@mammoetwonenenslapen gestuurd, maar ik had toch wel direct antwoord verwacht, gezien de inhoud.management mammoet schreef:Beste Harun en jpjp,
Vorige week dezelfde mail naar service@meubitrans gestuurd ook geen reactie.
Wel wordt nu heeeeeeeel toevallig de kapotte en beschadigde kast omgeruild.
Toevallig of niet weet ik natuurlijk ook geen antwoord op, maar als het word opgelost is het toch een stapje vooruit. Benader het liever positief, geeft veel minder kopzorgenVorige week dezelfde mail naar service@meubitrans gestuurd ook geen reactie.
Wel wordt nu heeeeeeeel toevallig de kapotte en beschadigde kast omgeruild.
Ja tuurlijk blijf ik positief, maar ik geloof het pas echt als maandagavond hier de kast staat die wij gekocht hebben zonder beschadigingen en ontbrekende delen.
Ze hebben tot nu toe niet veel gedaan om het vertrouwen te winnen.
Maar als er een goede kast staat maandag zal ik dat zeker melden hier.
Ze hebben tot nu toe niet veel gedaan om het vertrouwen te winnen.
Maar als er een goede kast staat maandag zal ik dat zeker melden hier.
Mijn kast is omgeruild en is goed.
Hoofdstuk Meubitrans afgesloten, want we hebben de koop van het matras middels een aangetekende brief ontbonden en dat kan weten we via de Centrale branche vereniging wonen.
Sterkte allemaal en mocht ik toch nog gehannes krijgen over het matras meld ik dat wel weer hier
Hoofdstuk Meubitrans afgesloten, want we hebben de koop van het matras middels een aangetekende brief ontbonden en dat kan weten we via de Centrale branche vereniging wonen.
Sterkte allemaal en mocht ik toch nog gehannes krijgen over het matras meld ik dat wel weer hier
-
Volgens mij is Mammoet niet aangesloten bij het CBW, deze waarborgt de aanbetaling van max. 25% en bemiddelt bij een geschil. Bij twijfel over hun lidmaatschap kun je dit navragen bij het cbw
http://www.cbw.org/
Grt's
http://www.cbw.org/
Grt's
Wij kunnen het hoofdstuk Meubitrans en mammoet wonen en slapen afronden.
De kast is omgeruild en nu goed en de koop van het matras is ontbonden,
Wat hebben we gedaan:
1. Mail gestuurd met alle perikelen naar [email protected] gestuurd
werd niet op gereageerd.
2. Mail gestuurd naar [email protected] gestuurd.
werd niet op gereageerd.
3. Aangetekende brief gestuurd na overleg met rechtsbijstand met het verzoek tot ontbinding
van de koop van het matras.
Ik kwam net van het postkantoor af , gaat mijn telefoon, kast wordt omgeruild.
Ok doe maar, is toch al betaald. Dat gebeurde ook en die is nu goed.
2 dagen later wordt ik gebeld...matras kan geleverd worden.
Nou nee bedankt en na even heen en weer praten kreeg ik toegezegd dat men akkoord ging met de ontbinding wegens veel te lange levertijd en dat de aanbetaling daarvoor overgemaakt zou worden.
En ook dat is gebeurd.
Dus handel ook op deze manier dat schijnt te werken.
Het zou beter zijn als dit soort dingen niet nodig zijn.
Succes allemaal.
De kast is omgeruild en nu goed en de koop van het matras is ontbonden,
Wat hebben we gedaan:
1. Mail gestuurd met alle perikelen naar [email protected] gestuurd
werd niet op gereageerd.
2. Mail gestuurd naar [email protected] gestuurd.
werd niet op gereageerd.
3. Aangetekende brief gestuurd na overleg met rechtsbijstand met het verzoek tot ontbinding
van de koop van het matras.
Ik kwam net van het postkantoor af , gaat mijn telefoon, kast wordt omgeruild.
Ok doe maar, is toch al betaald. Dat gebeurde ook en die is nu goed.
2 dagen later wordt ik gebeld...matras kan geleverd worden.
Nou nee bedankt en na even heen en weer praten kreeg ik toegezegd dat men akkoord ging met de ontbinding wegens veel te lange levertijd en dat de aanbetaling daarvoor overgemaakt zou worden.
En ook dat is gebeurd.
Dus handel ook op deze manier dat schijnt te werken.
Het zou beter zijn als dit soort dingen niet nodig zijn.
Succes allemaal.
Zo eindelijk kunnen wij ook slapen in ons bed, ik moet zeggen het is netjes geplaatst en de kosten voor het naar boven brengen en plaatsen hoefde we niet te betalen. Mede dank zij DAS die alles netjes geregeld hebben, waarom kan het niet gewoon gaan zoals het hoort zonder al dat gedoe.
Dus moed houden eens komt het goed.
Dus moed houden eens komt het goed.
mensen kijk ook een op de site van kassa van de vara, mammoet wonen en slapen , nog veel meer ellende ,
Tjonge jonge dat dit nog steeds kan
Tjonge jonge dat dit nog steeds kan
Ik heb 6 eetkamer stoelen besteld bij MAMOET WONEN Woerden in december 2010 ik heb 200 euro aanbetaald. Geregeld gebeld en ik zou teruggebeld worden, is nooit gebeurd. Ik probeer ze nu nog te bereiken maar geen een telefoonnummer werkt.
Slecht nieuws :c.pool schreef:Ik heb 6 eetkamer stoelen besteld bij MAMOET WONEN Woerden in december 2010 ik heb 200 euro aanbetaald. Geregeld gebeld en ik zou teruggebeld worden, is nooit gebeurd. Ik probeer ze nu nog te bereiken maar geen een telefoonnummer werkt.
http://www.cbw-erkend.nl/view.cfm?page_id=28020
Wij zijn al twee jaar of langer bezig met Mamoet Wonen en Slapen. Onze bank is geleverd alleen in een goedkopere versie leder dan waar wij voor hebben betaald. Toen wij bij Mamoet wonen voor de bank kwamen werd het leersoort waar de bank nu in is geleverd sterk afgeraden. Voor 1000 euro extra werd een betere ledersoort geleverd, aldus de verkoopster. Het kost iets meer maar dan heb je ook wat vertelde de verkoopster ons. Er is van alles mee gedaan, fabriek erbij en ja ook die bevestigde het goedkope leder. Maar de fabriek had de bank goed geleverd, Mamoet wonen had deze ledersoort besteld. Op een gegeven moment kwamen we overeen dat Mamoet een nieuwe bank zo leveren in dezelfde kleur maar in de beter kwaliteit leder. Daar wachten we nog steeds op en volgens Mamoet wonen in Woerden is Mamoet verkocht en zit er een andere eigenaar in de zaak, die helaas niets voor ons kan doen. Het jammere is eigenlijk, het is best een leuke zaak met een leuke collectie betaalbare meubelen, aardige verkoopsters en de bank die geleverd is zit al meer dan twee jaar prima en het leder... ja zelfs daar zit geen krasje op. Zo slecht van kwaliteit is dit leder niet. Het vervelende is dat er 1000 euro meer is betaald dan nodig was geweest. Ja en voor mij is dat toch een hoop geld.