BEste allemaal,
Ik heb behoorlijke nekproblemen na een zwaar auto ongeluk van 20 jaar geleden. Mline heeft een kussen speciaal voor deze klachten.
Ik heb deze afgelopen week gekocht op advies van de verkoper. Na 2 uur slapen werd ik wakker met zware migraine en zat mijn gehele nek en rug vast waarvoor ik nu al een paar keer bij de fysiotherapeut langs ben geweest.
Ik mag nu als hoge uitzondering het kussen terug brengen, maar ik moet dan maar iets anders uitzoeken. Een dekbed ofzo.
Mline zelf reageert gewoon helemaal niet, ze hebben me zelfs op Facebook geblokkeerd!! Ik kreeg hier geen fatsoenlijk antwoord op mijn vraag.
Als je als bedrijf een kussen produceert voor mensen met whiplash klachten (ze beweren zelfs dat het kussen mede ontwikkeld is met de vereniging whiplash patiënten) dan mag je toch ook wel wat service verwachten? Het gaat immers niet om een kussen van de ikea van 20 euro.
Mag een bedrijf dit zomaar zeggen en eisen? Wat vinden jullie hiervan en hoe staan jullie hier tegenover? Graag jullie advies hierin.
groetjes
Jorba
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Mline kussen drama
Re: Mline kussen drama
hoeveel kussens gebruikte je hier voor? waarom ik dit vraag, ik heb zelf regelmatig rug en nek klachten, en gebruikte altijd 2 kussens, heb toen een duur tempur kussen gekocht en daar moest ik echt wel een week aanwennen, maar ik zou nu niets anders meer willen.
ik mocht kiezen uit 7 verschillende soorten en die een 1 week proberen, was de 1 niet goed kon ik een andere ophalen, ben na de 2de kussen geslaagd
ik mocht kiezen uit 7 verschillende soorten en die een 1 week proberen, was de 1 niet goed kon ik een andere ophalen, ben na de 2de kussen geslaagd
Laatst gewijzigd door aarie25 op 28 jan 2015 18:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik denk dat mline het keurig oplost.jorb schreef:BEste allemaal,
Ik heb behoorlijke nekproblemen na een zwaar auto ongeluk van 20 jaar geleden. Mline heeft een kussen speciaal voor deze klachten.
Ik heb deze afgelopen week gekocht op advies van de verkoper. Na 2 uur slapen werd ik wakker met zware migraine en zat mijn gehele nek en rug vast waarvoor ik nu al een paar keer bij de fysiotherapeut langs ben geweest.
Ik mag nu als hoge uitzondering het kussen terug brengen, maar ik moet dan maar iets anders uitzoeken.
Het is niet de schuld van mline dat u een ernstig ongeval heeft gehad. Toch verwijt u hen dat hun product uw klachten niet wegneemt.
Dat u op Facebook wordt geweerd kan ik mij voorstellen.
Waar heeft mline u keihard gegarandeerd dat uw klachten worden weggenomen ?
Ik vind het ook netjes. Het kussen is niet meer te gebruiken, zij hebben dus een behoorlijke schadepost.
Er kan nooit één kussen zijn dat voor iedereen het juiste is bij zulke klachten. Alleen al omdat de een een hoger kussen nodig heeft dan de ander (bv. bredere schouders) en dat de een meer op de zij slaapt en de ander meer op de rug. Er zullen dan altijd in elk geval meerdere maten moeten zijn, maar ook wat het 'beste' materiaal is, is van persoon tot persoon verschillend.
Een claim dat ze een kussen hebben dat voor iedereen met zulke nekklachten goed is, kan dus nooit kloppen.
Een claim dat ze een kussen hebben dat voor iedereen met zulke nekklachten goed is, kan dus nooit kloppen.
Keurig afgehandeld dus. Wat was nu eigenlijk uw vraag?jorb schreef:Ik mag nu als hoge uitzondering het kussen terug brengen, maar ik moet dan maar iets anders uitzoeken. Een dekbed ofzo.