ik vroeg mij af of er ook iemand wat weet van dit bedrijf. of dat iemand hier ooit wat heeft gekocht en hoe het bevalt.
het lijkt ons goed wat hij verkoopt alleen is hij volgens ons niet ingeschreven bij de kvk wat niet echt zuiver is natuurlijk.
hopen snel wat te horen
groetjes karin
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] molema diners brunssum
Re: molema diners brunssum
Wanneer ze niet zijn ingeschreven bij de KvK koopt u dus particulier. U heeft dan geen recht op garantie en overige bescherming van het consumentenrecht. Wanneer u contact opneemt kan men dit snel genoeg kenbaar maken. (Wel even natrekken bij de KvK dan)
Off Topic: Komt u toevallig uit Dokkum ?
Off Topic: Komt u toevallig uit Dokkum ?
-
eh, hoezo. zou ik u moeten kennen dan.
dus ja kom uit dokkum.
groetjes karin
dus ja kom uit dokkum.
groetjes karin
OffTopic,
Nee wij kennen elkaar niet, ik zag alleen in de statistieken van die site dat 2 mensen met een IP-adres uit Dokkum de site hadden bezocht. En aangezien uw naam eindigt op -stra.....
Heeft u al gebeld met dat bedrijf ? Ik kan geen vermelding vinden bij de Kamer van Koophandel.
Nee wij kennen elkaar niet, ik zag alleen in de statistieken van die site dat 2 mensen met een IP-adres uit Dokkum de site hadden bezocht. En aangezien uw naam eindigt op -stra.....
Heeft u al gebeld met dat bedrijf ? Ik kan geen vermelding vinden bij de Kamer van Koophandel.