LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Mondial wonen
Mondial wonen
Hallo wij hebben in februari 2010 een bankstel geleverd gekregen van Mondial wonen, nou bleek er een scheur in het leer te zitten van de hocker in de hoekbank, Mondial wilde daarvoor een kleine vergoeding geven maar daar gingen wij niet mee akkoord omdat je niet voor niets een ''nieuw'' bankstel koopt dus moest er een nieuwe hocker besteld worden. zo gezegd zo gedaan werd er meteen een nieuwe hocker besteld met een levertijd van 2 tot 3 maanden.
Nu zijn we een half jaar verder en door veel te bellen en niet teruggebeld te worden, wilden wij graag het telefoonnummer van de fabrikant om te kijken of we daar verder mee kwamen maar dat telefoonnummer werd niet gegeven en Mondial zou zelf de fabriek bellen om te vragen hoe het met de hocker ervoor stond en wij werden dan teruggebeld, vooralsnog moeten wij nog teruggebeld worden dus hebben wij zelf maar weer gebeld en worden nu afgesnauwd dat wij maar moeten wachten? maar wij zijn al dik over de leventijd? er valt niet met hun te praten en wij zijn het wachten beu? het er veel geld voor betaald en heb geen zin meer om van het kastje naar de muur te worden gestuurd? Ik ben benieuwd wat mijn rechten nu zijn. en wat ik hier mee kan doen?
Graag hoor ik mensen die hier ervaring mee hebben
Groetjes!!!
Nu zijn we een half jaar verder en door veel te bellen en niet teruggebeld te worden, wilden wij graag het telefoonnummer van de fabrikant om te kijken of we daar verder mee kwamen maar dat telefoonnummer werd niet gegeven en Mondial zou zelf de fabriek bellen om te vragen hoe het met de hocker ervoor stond en wij werden dan teruggebeld, vooralsnog moeten wij nog teruggebeld worden dus hebben wij zelf maar weer gebeld en worden nu afgesnauwd dat wij maar moeten wachten? maar wij zijn al dik over de leventijd? er valt niet met hun te praten en wij zijn het wachten beu? het er veel geld voor betaald en heb geen zin meer om van het kastje naar de muur te worden gestuurd? Ik ben benieuwd wat mijn rechten nu zijn. en wat ik hier mee kan doen?
Graag hoor ik mensen die hier ervaring mee hebben
Groetjes!!!
Re: Mondial wonen
Her kan je jou klacht kwijt:
http://www.bedrijfskwaliteit.nl/reactie ... _Id=574614
http://www.bedrijfskwaliteit.nl/reactie ... _Id=574614
Re: Mondial wonen
Sowieso is 1e stap de winkel (met de fabrikant heb je niets te maken) dmv aangetekende brief in gebreke stellen:
-beschadigd product geleverd.
-ondanks ruime termijn voor vervanging dan wel herstel ben je nu nog geen stap verder,
-Voorgaande punten is voor je reden om koop te ontbinden: geld retour, mondial kan bankstel met scheur ophalen.
Is dit mondial in Oldenzaal?
Zij zijn aangesloten bij het CBW, je kan dan naar geschillencommissie stappen.
Alleen al aangeven naar dit bij de commissie voor te leggen kan nieuwe openingen bieden....
-beschadigd product geleverd.
-ondanks ruime termijn voor vervanging dan wel herstel ben je nu nog geen stap verder,
-Voorgaande punten is voor je reden om koop te ontbinden: geld retour, mondial kan bankstel met scheur ophalen.
Is dit mondial in Oldenzaal?
Zij zijn aangesloten bij het CBW, je kan dan naar geschillencommissie stappen.
Alleen al aangeven naar dit bij de commissie voor te leggen kan nieuwe openingen bieden....
Re: Mondial wonen
Dank je wel voor de tip!! nee het is Mondial in De Goorn NH vlakbij Hoorn NH
Ik ga er zeker wat mee doen
nogmaal bedankt groetjes!!
Ik ga er zeker wat mee doen
nogmaal bedankt groetjes!!
Re: Mondial wonen
Vandaag de aangetekende brief verstuurd, nu wachten op reactie, als dat nog gebeurd.
Re: Mondial wonen
Hallo ,
Ik heb vandaag een folder in de bus gekregen van dit filiaal in de Goorn .
Ze houden 4 dagen een stuntverkoop omdat ze het door de recessie niet gered hebben .
A.s zaterdag gaat het slot erop !
mvg. Kim
Ik heb vandaag een folder in de bus gekregen van dit filiaal in de Goorn .
Ze houden 4 dagen een stuntverkoop omdat ze het door de recessie niet gered hebben .
A.s zaterdag gaat het slot erop !
mvg. Kim
Re: Mondial wonen
Hallo Kim, Ja is inderdaad Mondial in de Goorn, zij verkopen ook andere meubels want wij moesten voor onze bank 12 tot 14 weken wachten omdat hij in onze kleur gemaakt moest worden, ze zijn heel vriendelijk daarom hebben wij ook onze bank daar gekocht, alleen helaas nu met het probleem wat wij hebben staan ze nergens voor open?
Dus de keuze is aan jullie
Groetjes!!
Dus de keuze is aan jullie
Groetjes!!
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 25 sep 2010 17:52
Re: Mondial wonen
wij zijn het helemaal eens over de slechte kwaliteit!! we hebben een u bankstel gekocht toen we hem hadden neer gezet bleek dat de stiksels en de aansluitingen niet goed waren. we hebben hier meerdere keren voor proberen te bellen eerst werd er een week lang niet opgenomen maar toen we ze eenmaal te pakken hadden vertelde ze ons dat we een mail moesten sturen, dat hebben we gedaan met een aantal foto's erbij. we kregen daar steeds maar geen reactie over dus probeerde we weer te bellen maar konden ze weer niet te pakken krijgen. we zijn toen naar de winkel gegaan en daar werd verteld dat de gene die daar over gaat op vakantie was en dat die gene er eind van de week zou zijn. we hebben toen weer 2 weken afgewacht maar nog steeds geen reactie. dus maar weer bellen maar voor de verandering werd er niet opgenomen. we zijn weer heen gegaan en kregen te horen dat die gene nog een paar weken extra vakantie had opgenomen, maar hij verzekerde ons er van dat het allemaal goed zou komen en dat we half september zouden horen wat ze er aan zouden doen. ondertussen hadden we de bank al 2 maanden binnen maar waren we nog nix opgeschoten, en hoorde we nog steeds niets. we zijn dus vandaag weer heen gegaan maar toen we bij de winkel aankwamen bleek dat de winkel gesloten was. en waarschijnlijk voorgoed. ze hebben ons dus de hele tijd aan het lijntje gehouden en wij zitten hier met een dure bank die voor geen meter klopt!!!
Re: Mondial wonen
Ik heb ook een zeer slechte ervaring met de service en kwaliteit van mondial Wonen. Ik heb 4 leren eetkamer stoelen besteld. Netjes de hoofdprijs betaald, om 4 kunststof stoelen te krijgen. Deze wilde ik retourneren, want ik had leer besteld. Meneer nam ze niet terug, want ik zou hoogwaardig kunstleer hebben besteld, dat beter was dan leer. Ik mocht de stoelen wel terug komen brengen, maar mijn geld zou niet meer boven tafel komen. Dus de stoelen maar gehouden. Na 3 weken zat er in 1 stoel al een scheur. Ik terug. Wat zegt meneer: u gaat niet goed om met uw stoelen! U moet de schade maar claimen bij uw verzekering, want ik ga u niet helpen!!
Ik woon alleen, ben bijna nooit thuis, zit zelden op de stoelen. Na ruim 2 jaar is de eerste stoel al helemaal kapot. De veer is door de bodem gesprongen!
Bij Mondial Wonen is de kwaliteit ver te zoeken en de prijs onevenredig hoog. Ook de service is opmerkelijk triest te noemen.
Ik woon alleen, ben bijna nooit thuis, zit zelden op de stoelen. Na ruim 2 jaar is de eerste stoel al helemaal kapot. De veer is door de bodem gesprongen!
Bij Mondial Wonen is de kwaliteit ver te zoeken en de prijs onevenredig hoog. Ook de service is opmerkelijk triest te noemen.
Re: Mondial wonen
sporties
Op zich is het prima, dat je medeconsumenten waarschuwt voor de praktijken van dit bedrijf. Andere consumenten kunnen daar lering uittrekken en bewuster kiezen om wel of niet iets te kopen in deze winkel.
Maxiem.
Op zich is het prima, dat je medeconsumenten waarschuwt voor de praktijken van dit bedrijf. Andere consumenten kunnen daar lering uittrekken en bewuster kiezen om wel of niet iets te kopen in deze winkel.
Maxiem.