Goed nieuws over Nano.
De nieuwe eigenaar van Nano zal alles in werking stellen om uw lopende zaken met zorg en op een correcte wijze af te handelen .Ter informatie willen wij u er op wijzen dat er geen leveringsplicht is,wij zijn echter bereid in goed overleg tot een oplossing te komen.
Richelle Hoefakker
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Nano Interieur heropent haar deuren per 28 november 2009
-
- Berichten: 5
- Lid geworden op: 27 nov 2009 15:14
Nano Interieur heropent haar deuren per 28 november 2009
- Bijlagen
-
- nano.jpg (68.47 KiB) 2047 keer gedownload | Inbreuk op auteursrecht?
Laatst gewijzigd door Nano Interieur op 28 nov 2009 09:40, 2 keer totaal gewijzigd.
Re: Nano Interieur heropent haar deuren per 28 november 2009
Beste Frank van Nano,
Dat is een goed bericht, maar hoe gaat nu het verder in zijn werk?
Moeten wij ons melden in de zaak in Amsterdam, of krijgen wij vanzelf bericht?
Wij hebben onze bank op 29 Augustus 2009 besteld met bonnummer #802559
mvgr
Familie Beukers
Beverwijk
Dat is een goed bericht, maar hoe gaat nu het verder in zijn werk?
Moeten wij ons melden in de zaak in Amsterdam, of krijgen wij vanzelf bericht?
Wij hebben onze bank op 29 Augustus 2009 besteld met bonnummer #802559
mvgr
Familie Beukers
Beverwijk
Re: Nano Interieur heropent haar deuren per 28 november 2009
Nou berg je dan maar. Frank slot is de directeur van Rofra. Rofra is zeer bekend, lees berucht op dit forum
-
- Berichten: 5
- Lid geworden op: 27 nov 2009 15:14
Re: Nano Interieur heropent haar deuren per 28 november 2009
Beste forum-leden.
Bij deze treed ik naar voren als woordvoorder van Nano Interieur.
Ik ben hier om uw problemen bespreekbaar te maken, en nodig u allen uit langs een van onze filialen te komen.
Tevens kunt u telefonisch contact opnemen, via 0578-569069.
We zullen er alles aan doen om u als klant te behouden, en waar mogelijk tot levering over te gaan.
Wellicht tot snel, in onze nieuw geopende filialen!
Richelle Hoefakker.
Bij deze treed ik naar voren als woordvoorder van Nano Interieur.
Ik ben hier om uw problemen bespreekbaar te maken, en nodig u allen uit langs een van onze filialen te komen.
Tevens kunt u telefonisch contact opnemen, via 0578-569069.
We zullen er alles aan doen om u als klant te behouden, en waar mogelijk tot levering over te gaan.
Wellicht tot snel, in onze nieuw geopende filialen!
Richelle Hoefakker.
Re: Nano Interieur heropent haar deuren per 28 november 2009
De spam van uw bedrijf is beschamend. Hetzelfde bericht 4x. Voor de klanten ziet een doorstart er onder Rofra meubelen er slecht uit. Los eerst die klachten eens op voordat jullie iets nieuws beginnen
Re: Nano Interieur heropent haar deuren per 28 november 2009
Fijn dat er een doorstart is gemaakt. Je kunt van elk nieuws wel iets negatiefs maken (sjoegel) maar voor klanten met een lopende bestelling is het gewoon goed nieuws.
Of mogen bedrijven op deze site alleen maar afgebrand worden ?
Of mogen bedrijven op deze site alleen maar afgebrand worden ?
-
- Berichten: 8
- Lid geworden op: 13 nov 2009 14:56
Re: Nano Interieur heropent haar deuren per 28 november 2009
Laatste ontwikkelingen in het faillissement van Nano Interieur
Alle gedupeerde consumenten in het faillissement van Nano Interieur hebben lang moeten wachten voordat duidelijk werd dat de curator geen leveringen zou doen of aanbetalingen zou restitueren.
Vanaf het moment dat de curator dit bekend heeft gemaakt kunnen consumenten een beroep doen op de aanbetalingsgarantieregeling.
Veel consumenten wilden weten wat er zou gebeuren met de voorraden van Nano Interieur.
Per 1 december hebben wij vernomen dat alle vestigingen van Nano Interieur weer open zijn. Wanneer dit precies gebeurd is nog niet bekend.
Wij wijzen u erop dat deze vestigingen niet CBW-erkend zijn en de algemene voorwaarden, en dus ook de garanties van de CBW, niet van toepassing zijn.
Consumenten die al een vervangende koop hebben gesloten moeten deze overeenkomst nakomen.
Consumenten die wel onder de CBW-garanties willen kopen kunnen gewoon een beroep op de aanbetalingsgarantieregeling doen.
Alle gedupeerde consumenten in het faillissement van Nano Interieur hebben lang moeten wachten voordat duidelijk werd dat de curator geen leveringen zou doen of aanbetalingen zou restitueren.
Vanaf het moment dat de curator dit bekend heeft gemaakt kunnen consumenten een beroep doen op de aanbetalingsgarantieregeling.
Veel consumenten wilden weten wat er zou gebeuren met de voorraden van Nano Interieur.
Per 1 december hebben wij vernomen dat alle vestigingen van Nano Interieur weer open zijn. Wanneer dit precies gebeurd is nog niet bekend.
Wij wijzen u erop dat deze vestigingen niet CBW-erkend zijn en de algemene voorwaarden, en dus ook de garanties van de CBW, niet van toepassing zijn.
Consumenten die al een vervangende koop hebben gesloten moeten deze overeenkomst nakomen.
Consumenten die wel onder de CBW-garanties willen kopen kunnen gewoon een beroep op de aanbetalingsgarantieregeling doen.