LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] neckermann 3x niet scheepsrecht...

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
elles

neckermann 3x niet scheepsrecht...

Ongelezen bericht door elles »

ff lachen? komt ie:
28-03 jl. heb ik bij Neckermann een audiomeubel besteld in de kleur geloogd grenen 4623/299 kleur 41, 17-05 werd er een pakket gebracht en tot mijn verbazing staat er op de doos kleur NATURAL en BLANK,dit zat er ook in.Gelijk klantenservice gebeld met de klacht,briefje erbij gedaan in mijn retour pakket en 18-05 is het weer opgehaald.
07-06 kwam er weer een pakket (oude en vieze verpakking) en op de doos stond weer NATURAL en BLANK en zat ook in de doos,weer klantenservice gebeld met de klacht,per e-mail gestuurd en kopie e-mail weer in het pakket gedaan,08-06 is het weer opgehaald.

11-06 krijg ik een brief van Neckermann dat ze mij meedelen dat er per abuis een verkeerde uitvoering of een verkeerd artikel werd toegezonden en de welgemeende excuses en het artikel is opnieuw in bestelling genomen.

Vandaag 28-06 krijg ik weer een pakket (oude en vieze verpakking en heeft een adreslabel van een andere klant opgezeten)en wat schetst mijn verbazing? jaja weer kleur NATURAL en BLANK!!!!! op de doos en in de doos....de vervoerder zei al tegen mij; nou tot van de week!!!!
Gelijk weer met klantenservice gebeld,ze gaan het weer uitzoeken en ik wordt teruggebeld.

Nu kom ik zelf uit de logistiek en ik kan met 300% zekerheid zeggen dat mijn pakket niet gecontroleerd is door de loodsmedewerker of de klantenservice zit flink te falen (wat eerder mijn vermoeden is).

Bij het vorige bedrijf waar ik werkte (Amerikaans postorderbedrijf) ging het toch wel heel anders,als een klant een verkeerd artikel had ontvangen dan werd de volgende zending toch goed gecontroleerd door 2 personen voordat deze de deur uitging en de aftekenlijst ging naar klantenservice toe.

Nou de groeten en zodra ik meer weet laat ik het wel weten

Matia loves internet

Re: neckermann 3x niet scheepsrecht...

Ongelezen bericht door Matia loves internet »

Hallo, ik heb ook iets leuks bij Neckermann, ik heb 31 maart een bed voor mijn dochter besteld bij Neckermann, levertijd 4-6 weken, kreeg eerst via mail een bevestiging en daarna ook nog over de post. Sindsdien niets meer vernamoen; inmiddels al 3 maanden geleden. Ik heb al 3!!!! mailtjes gestuurd en gewoon geen antwoord; de aso's.
Ik heb nu vanavond maar weer een mailtje gestuurd met een ultimatum, ben zeer benieuwd.

Gast

Re: neckermann 3x niet scheepsrecht...

Ongelezen bericht door Gast »

heb ook iets leuks met neckermann

weiger er ook maar iets te bestellen

meubelman

Re: neckermann 3x niet scheepsrecht...

Ongelezen bericht door meubelman »

Grenen is een groot woord voor dat spul, net als de rommel van Wehkamp en Kwantum, Leen Bakker, etc. etc.. Mexicaans of Braziliaans aanmaakhout is een betere benaming. Kijk bij het kopen van een grenen meubel met name naar de afstand tussen de jaarringen, hoe dichter bij elkaar hoe beter. In een folder kan je dat niet. Langzaam gegroeid hout heeft ook een veel mooiere structuur.

malleeppie

Re: neckermann 3x niet scheepsrecht...

Ongelezen bericht door malleeppie »

De meubelhandel importeert zeer veel meubels uit bijvoorbeeld roemenie. Hierdoor worden vaak internationale benamingen op de verpakking gezet. De kreet Natural (of blank) wordt wel vaker in nederland als geloogd aangeduid.

Ik denk dat u niet de verkeerde kleur heeft ontvangen, maar dat de klantenservice - achter de telefoon - de kleur niet kan beoordelen, en gewooon een omruiling invoert.

Als u "Natural" niet mooi vindt : gewoon retour sturen.

Zoe vervolgens een winkel op waar u het artikel eerst kunt beoordelen.

Gesloten