LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Nieuwe eetstoelen Casatrend bij aflevering al stuk
Nieuwe eetstoelen Casatrend bij aflevering al stuk
Bij aflevering zaten de stoelen in dozen. Bij uitpakken bleken er verschillende fouten te zijn. Van Casatrend moet ik foto's sturen. Gedaan foto's zijn niet goed genoeg.
Zeggen nu dat dit nodig is omdat er alleen maar fabrieksgarantie geldt. Wie kan mij op weg helpen wat te doen.
In plaats van blij te zijn is er nu alleen maar teleurstelling
Zeggen nu dat dit nodig is omdat er alleen maar fabrieksgarantie geldt. Wie kan mij op weg helpen wat te doen.
In plaats van blij te zijn is er nu alleen maar teleurstelling
Re: Nieuwe eetstoelen Casatrend bij aflevering al stuk
webshop of fysieke winkel? IN geval van webshop zou ik me beroepen op het retourrecht. Fysieke winkel zou daarnaast gewoon garantie moeten leveren, voor zover ik weet, helemaal als het over een koop tussen een winkel en een consument gaat.Nicole v schreef:Bij aflevering zaten de stoelen in dozen. Bij uitpakken bleken er verschillende fouten te zijn. Van Casatrend moet ik foto's sturen. Gedaan foto's zijn niet goed genoeg.
Zeggen nu dat dit nodig is omdat er alleen maar fabrieksgarantie geldt. Wie kan mij op weg helpen wat te doen.
In plaats van blij te zijn is er nu alleen maar teleurstelling
Waarom geven ze aan dat ze niets kunnen doen? En wat zijn de "fouten"?
Re: Nieuwe eetstoelen Casatrend bij aflevering al stuk
Ik krijg de indruk dat ts geen goede foto's kan maken van de klacht.
Dat zou iemand anders kunnen doen met bijvoorbeeld een betere telefoon, of de foto's niet verkleinen bij het verzenden.
Alleen maar fabrieksgarantie is onzin, de verkoper moet een goed product leveren, de rest moet hij met zijn leverancier regelen, daar staat de klant buiten.
Dat zou iemand anders kunnen doen met bijvoorbeeld een betere telefoon, of de foto's niet verkleinen bij het verzenden.
Alleen maar fabrieksgarantie is onzin, de verkoper moet een goed product leveren, de rest moet hij met zijn leverancier regelen, daar staat de klant buiten.
Re: Nieuwe eetstoelen Casatrend bij aflevering al stuk
Ik zou vooral een betere camera nemencrazyme schreef:Ik krijg de indruk dat ts geen goede foto's kan maken van de klacht.
Dat zou iemand anders kunnen doen met bijvoorbeeld een betere telefoon, of de foto's niet verkleinen bij het verzenden.

Re: Nieuwe eetstoelen Casatrend bij aflevering al stuk
Je hebt gelijk, maar zijn er nog telefoons zonder camera dan ?Moneyman schreef:Ik zou vooral een betere camera nemencrazyme schreef:Ik krijg de indruk dat ts geen goede foto's kan maken van de klacht.
Dat zou iemand anders kunnen doen met bijvoorbeeld een betere telefoon, of de foto's niet verkleinen bij het verzenden.

Re: Nieuwe eetstoelen Casatrend bij aflevering al stuk
De flitser is vaak niet aanwezig of erg slecht bij goedkopere budget toestellen...
Bij mooi weer voor raam is het wel vaak mogelijk maar niet in avond met lampen en/of flut ledje als flitser.
Verder per foute stoel foto dus niet groepje op 1 foto.
Bij mooi weer voor raam is het wel vaak mogelijk maar niet in avond met lampen en/of flut ledje als flitser.
Verder per foute stoel foto dus niet groepje op 1 foto.
Re: Nieuwe eetstoelen Casatrend bij aflevering al stuk
Dank voor jullie reactie. Foto maken van een achterkant van een stoel geeft vlak aan waarin je niet kunt zien dat de vulling niet goed ziet. Heb inmiddels de fabrikant gebeld en die heeft ervoor zorggedragen dat er via Casatrend toch een onafhankelijke expert komt kijken. Hoop dat het dan opgelost wordt.
Re: Nieuwe eetstoelen Casatrend bij aflevering al stuk
Ik hoop ook voor je dat het opgelost gaat worden, maar een "onafhankelijke expert"?
Re: Nieuwe eetstoelen Casatrend bij aflevering al stuk
Er is een expert geweest en die constateerde dat geen van de 6 stoelen goed was.
Bij Casatrend gaf men aan dat ik nieuwe stoelen mocht uitzoeken. Dat wilde ik niet. Na een onaangenaam gesprek waarin ik tot driemaal toe als onvolwassen werd omschreven is de afspraak gemaakt dat men de stoelen zou ophalen en ik mijn geld terugkrijg.
Zit nu te wachten totdat de stoelen worden opgehaald.
Bij Casatrend gaf men aan dat ik nieuwe stoelen mocht uitzoeken. Dat wilde ik niet. Na een onaangenaam gesprek waarin ik tot driemaal toe als onvolwassen werd omschreven is de afspraak gemaakt dat men de stoelen zou ophalen en ik mijn geld terugkrijg.
Zit nu te wachten totdat de stoelen worden opgehaald.
Re: Nieuwe eetstoelen Casatrend bij aflevering al stuk
Casatrend is fabrikant; die konden niet dezelfde stoelen maar zonder gebreken leveren?? en ging het via een webshop of een fysieke winkel??Nicole v schreef:Bij Casatrend gaf men aan dat ik nieuwe stoelen mocht uitzoeken.
Re: Nieuwe eetstoelen Casatrend bij aflevering al stuk
Waarom wilde je geen andere stoelen uitzoeken ? Dat lijkt mij toch een nette oplossing ?Nicole v schreef:Er is een expert geweest en die constateerde dat geen van de 6 stoelen goed was.
Bij Casatrend gaf men aan dat ik nieuwe stoelen mocht uitzoeken. Dat wilde ik niet. Na een onaangenaam gesprek waarin ik tot driemaal toe als onvolwassen werd omschreven is de afspraak gemaakt dat men de stoelen zou ophalen en ik mijn geld terugkrijg.
Zit nu te wachten totdat de stoelen worden opgehaald.
En wat was de reden om u onvolwassen te noemen ?
Re: Nieuwe eetstoelen Casatrend bij aflevering al stuk
Inderdaad; en waarom heeft u die persoon er niet na de eerste keer uitgezet??crazyme schreef:En wat was de reden om u onvolwassen te noemen ?