Al geruime tijd ben ik samen met mijn vriend op zoek naar een nieuwe bank.
Nu hebben we al in een aantal ((te) dure) winkels gekeken, maar geen succes.
Tot we afgelopen november onze droombank in de kringloopwinkel hier in de buurt zagen staan.
Een heerlijke grote hoekbank waar je helemaal in weg kon zakken (echt zo een plofbank) precies de goede kleur en stof: een bruine ribstof.
hij was helemaal nieuw en precies wat zochten. Maar omdat we in januari op vakantie gingen was het toch iets dat even moest wachten.
in ieder geval was die bank binnen een week weg. Nu ben ik al weken bijna elke dag op internet aan het neuzen. verschillende sites van woonwinkels, merken, etc langs. Maar nog nergens heb ik die bank weer gezien.
dus:
Suggesties, tips, links... alles is welkom. Ik wil die bank zo graag! Zal ondertussen op zoek gaan naar een foto o.i.d. hoop dat ik er één kan vinden
groetjes.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] op zoek naar ribstof hoekbank
Re: op zoek naar ribstof hoekbank
Bij bijna alle fabrikanten is de ribstof in 2009 uit collectie. Was even "in" in de jaren 2004-2008 (retro seventies) maar nu dus "uit". Was ook vaak lastig te stofferen (al die lijntjes). Had hem maar gekocht........
-
had ik inderdaad moeten doen ja. al helemaal gezien de staat van onze twee banken nu. begin toch een beetje bang te worden dat als we niet snel een nieuwe bank vinden er ééntje uit elkaar zal vallen
volgende keer ren ik er meteen mee de winkel uit.
Nu nog hopen op een volgende keer!
volgende keer ren ik er meteen mee de winkel uit.
Nu nog hopen op een volgende keer!
Wij leveren ze nog hoor en rechtstreeks van fabriek EN 100% nederlands fabrikaat,eigen produktie dus
[email protected]
Culemborg
[email protected]
Culemborg