Met de Paasdagen hebben alle meubelleveranciers altijd een Paasaktie.
Veel zaken geven dan 10% korting. Sofasunlimited had iets anders bedacht. Hun aktie was eenvisite kaartje met daarop een nummer geschreven.
Na 10 dagen zouden we op de website moeten kijken want wie de gelukkige was van het nummer zou dan zijn meubels gratis krijgen.
Nou, dat is een leuke kans. Tot op heden 26 April is er nog steeds niets bekend gemaakt.
Na een aantal keer gebeld te hebben met het bedrijf zijn we nog steeds niks opgeschoten. De telefoniste van SOFASUNLIMITED weet nergens vanaf!!!!! Houd u het maar in de gaten (tot sint juttemus) denkt ze volgens mij. Hoop dat de levering wel 3 maanden wordt zoals ze afgesproken hebben!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] PAASAKTIE Sofasunlimited Lokkertje??
-
Re: PAASAKTIE Sofasunlimited Lokkertje??
Dit vind ik nu echt onzin!
De uitslag van de loterij staat al weken op de website. (nog wel op de eerste bladzijde onder "home").
De uitslag van de loterij staat al weken op de website. (nog wel op de eerste bladzijde onder "home").
Re: PAASAKTIE Sofasunlimited Lokkertje??
Klopt helemaal, die is er enkele dagen na het plaatsen van mijn bericht opgezet. Toeval?? Ik weet het niet?!?