LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Piet Klerkx

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
Finkelstein
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 mei 2012 19:05

Piet Klerkx

Ongelezen bericht door Finkelstein »

Goedemiddag,

Ik heb een beetje voorbarig gepost op dit dorum te meer omdat ik erg boos. Intussen heeft PK contact met mij opgenomen en beterschap beloofd, boven het feit dat mijn stoel binnen een paar dagen retour naar mij zou gaan.

Ik wil dan ook graag dat dit topic verwijderd wordt (indien dit mogelijk is).
Laatst gewijzigd door Finkelstein op 31 mei 2012 14:47, 1 keer totaal gewijzigd.

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Piet Klerkx

Ongelezen bericht door crazyme »

Dat herstel nodig is en dat dit ongemak veroorzaakt lijkt mij onvermijdelijk. Maar het gedrag wat u beschrijft slaat werkelijk nergens op.

Monteurs die schade verzwijgen én een wel hele laconieke benadering van de klantenservice zou toch niet meer mogen anno 2012....

Je kunt er helaas niet meer aan doen dan u nu gedaan heeft.

Of.. Wellicht de fabrikant zelf benaderen. Om welke fauteuil gaat het ?

newmikey
Berichten: 4571
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: Piet Klerkx

Ongelezen bericht door newmikey »

Finkelstein schreef: -Twee uur na levering Piet Klerkx gebeld, en ik zou de volgende dag terug gebeld worden.
-Na een week nog niet gebeld te zijn, nogmaals gebeld.
-Om kwart over vier op vrijdag, waarbij mij doodleuk verteld werd dat ze om half 5 sluiten, en ze om kwart over 4 toch echt geen klanten meer gaan helpen!!
-Ik werd simpelweg uitgelachen. Het was mijn probleem dat die stoel stuk was, maar ik moest blij zijn want zij wilden die stoel wel voor me maken.
Dit vind ik buitengewoon ernstige punten waar u eigenlijk een schriftelijke klacht over zou moeten indienen. Beneden peil en absoluut onacceptabel!
-of het mogelijk was dat de stoel in de avond uren opgehaald kon worden. Absoluut onmogelijk
-Nu hebben ze vandaag de stoel opgehaald, en ben ik hem 6-8 weken kwijt
Deze puntjes wegen voor mij iets minder, dat krijg je al gauw bij bedrijven en ik kan me daar wel iets bij voorstellen. Een extra ritje van een ophaaldienst (een sprotje dus) in de avonduren kost het bedrijf al gauw het vijfvoudige van overdag. Sommige bedrijven bieden je dan de avond voor het ophalen/afleveren de kans via de website ongeveer de aflevertijd te voorspellen.
Koop dus nooit iets bij Piet Klerkx, mits je niet als oud vuil behandeld wilt worden. Maar kan ik ook zelf hier nog iets tegen doen? Of moet ik dit allemaal maar slikken?
Dit advies zie ik wel vaker en het bevalt me nooit zo erg. Aan de ene kant kan je niet uitsluiten dat er héél véél mensen juist wèl tevreden zijn en dat dit een uitschieter was, aan de andere kant is het wel erg over de top: het lijkt op een commando en het is niet aan u andere mensen te vertellen wat ze wel of niet moeten kopen en bij wie.

Slotconclusie? Schriftelijke klacht, aangetekend waarbij de wat emotionelere zaken en de zaken die niet vast staan of op uw eigen veronderstelling berusten even buiten beschouwing gelaten moeten worden. ("Verder heeft de bezorger er vilt onder geplakt, waarbij hij gevoeld MOET hebben dat de poot afgebroken was.", "doodleuk","uitgelachen","ik moest blij zijn want ...","Ik werk full time","als een idioot die zijn stoel wil laten maken","moet een vrije dag kopen").

Deze vormen vaak een gemakkelijke ingang voor een ondernemer om de zaak op details af te wijzen. Houd het zakelijk en schrijf in hoofdzaken op wat uw klacht is zoals:

-De stoel was al bij aflevering kapot en u hebt meteen gebeld
-U werd steeds maar niet teruggebeld terwijl dat wel was toegezegd
-Toen u zelf terug belde, kon of wilde men u niet helpen
-U bent de stoel wel erg lang kwijt voor reparatie

U staat op zich in uw recht een poging te doen de koop ongedaan te maken en dat zou ik er als laatste redmiddel ook bijzetten.

Jannes22
Berichten: 229
Lid geworden op: 05 jan 2009 16:22

Re: Piet Klerkx

Ongelezen bericht door Jannes22 »

Sluit me volledig aan bij bovenstaand, zeer nette post.

Gesloten