LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] PMK
Re: PMK
On line bestellen bij PMK heb ik nog nooit gedaan, daar de winkel bij mij in de buurt is. Over de winkel ben ik erg tevreden. Ze hebben prima matrassen voor een erg leuke prijs. Daarbij zijn ze erg goed in adviseren. Ze verstaan hun vak. Al zolang ik me kan herinneren koop ik daar mijn matrassen ( zeker al zo'n 20 jaar). Het lijkt me dat ook de webwinkel te vertrouwen zal zijn! Veel succes.
Ik heb bij PMK een opklapbed (1 persoons) gekocht voor 99 euro, ik weet het niet erg duur. Maar dit bed heeft erg slappe buizen en verschillende schroeven zijn al gebroken.
Helaas, dit product is niet erg sterk.
Dit bed wordt beslapen door mijn dochter van 9 jaar.
Cisca
Helaas, dit product is niet erg sterk.
Dit bed wordt beslapen door mijn dochter van 9 jaar.
Cisca
-
Homepage bestaat nog, maar naam is inmiddels veranderd in beds4less.
-
De kwaliteit van spullen is wisselend. De prijs echter ook. Als je nu op de site kijkt staat er dat het goedkooopste matras 2 jaar meegaat.
Ik weet ook dat ik over mijn latex matras van toendertijd (12 jaar of zo geleden) erg tevreden ben, al is dat nu aan vervanging toe.
Waarom ze van naam veranderd zijn weet ik niet. Ik weet wel dat ik er ga kijken (ook bij Ikea overigens).
Ik weet ook dat ik over mijn latex matras van toendertijd (12 jaar of zo geleden) erg tevreden ben, al is dat nu aan vervanging toe.
Waarom ze van naam veranderd zijn weet ik niet. Ik weet wel dat ik er ga kijken (ook bij Ikea overigens).