zie brief die wij gestuurd hebben naar dat **** bedrijf
mensen koop hier nooit wat u wordt belazerd waar u bij staat met dit bedrijf
Op 20-03-2010 hebben wij een bankstel gekocht bij woonsquare in Nieuwegein.
We hebben van jullie bericht gekregen dat ons bankstel zaterdag 12-06-2010 geleverd zou worden, echter kregen
we op vrijdag 11-06-2010 te horen dat onze 3 zits bank in het magazijn zoek was dus konden ze niet leveren.
Toen werden we de week erop gebeld dat ze de 3 zits bank weer gevonden hadden en dat ze deze op donderdag
17-06-2010 zouden afleveren. We werden die dag gelijk al gebeld dat ze niet konden leveren omdat de vrachtwagen stuk was.
Een kennis die hier in de buurt woont heeft echter wel het bankstel afgeleverd gekregen die dag, dus vonden we dat erg vreemd.
Vervolgens kwam ons bankstel op zaterdag 19-06-2010 echter totaal beschadigd echt schandalig.
De pootjes ontbraken en rondom was de 3 zits bank beschadigd.
De jongens die dit bankstel kwamen bezorgen wisten al dat deze bank beschadigd was en dat er daarom niet uitgeleverd werd,
deze bank stond al zo in het magazijn en ook zij zeiden dat dit geen nieuwe bank kon zijn daarom hebben zij deze ook weer mee terug
genomen.
De 2 zitsbank is wel gebleven maar ook deze was niet goed zagen we later. Hier hebben we maandag 21-06-2010 ook gelijk over gebeld
maar hier wordt je niet echt netjes geholpen. We hebben op dit moment geen zitplaatsen in de woonkamer omdat we de 2 zitsbank ook op
willen laten halen.
Ik vind dat jullie verplicht zijn om ons tijdelijk een andere leenbank te geven en het probleem zo spoedig mogelijk op te lossen.
De bank zit overigens heel anders als in de winkel, deze bank is namelijk veel harder als in de winkel.
Ik ben erg teleurgesteld in de behandeling bij woonsquare en ik heb er spijt van bij jullie een bank te hebben gekocht.
Op internet staan ook geen goede reacties over jullie en ik heb er spijt van dat ik dit niet eerder gezien heb want dan was ik hier nooit aan begonnen.
Wij hebben inmiddels de rechtsbijstand en Radar op de hoogte gesteld en deze zouden ons helpen als jullie niet snel actie ondernemen want dit is geen
manier van zaken doen.
ik verzoek u vriendelijk binnen een week met een oplossing te komen en te reageren op mij brief.
ben benieuwd hoe ze nu reageren op deze brief
dus mensen koop hier nooit wat u bent gewaarschuwt
fam hazekamp
uit maartensdijk
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] poppelliers nieuwegein
Re: poppelliers nieuwegein
Het kan zijn dat het winkelmodel flink is ingezeten. Een bank zit pas zoals het hoort na ong. een half jaar. De bank zakt altijd nog 10 tot 20% in. Het is dus goed mogelijk dat de bank harder is dan het winkel model.De bank zit overigens heel anders als in de winkel, deze bank is namelijk veel harder als in de winkel.
Voor de rest ben ik benieuwd naar de reactie. Had je niet liever willen wachten op de reactie alvorens het hier te plaatsen?