LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Populiers

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
duveltje

Populiers

Ongelezen bericht door duveltje »

Ik heb een bank besteld bij Poppeliers, jawel, daar zijn ze weer....
Inmiddels is de leveringsterijn al overschreden en ik heb nog geen bank. Ik ben na verschillende telefoontjes met het hoofdkantoor, waar ze iedere keer iets anders zeiden, naar het filiaal gegaan waar ik de bank heb besteld. Om samen tot een oplossing te komen... maar helaas, dit bleek niet mogelijk. De verkoper kon er niks aan doen dus als ik kwaad was moest ik niet bij hem zijn. Toen vroeg ik netjes waar ik dan wel moest zijn en toen werd mij verzocht om maar buiten iemand te zoeken en daar tegen te schelden. Toen heb ik vriendelijk verzocht om mijn papieren terug te geven, die ik in eerste instantie niet gelijk van de verkoper terug kreeg, en ben de zaak uitgelopen. Opnieuw gebeld met de informatie lijn en daar gevraagd waar ik met mijn klachten terecht kon. Maar helaas, dat hebben ze niet dus ik kon eigenlijk nergens anders heen.... Wat moet ik hier nu mee aan?? Ik heb eigenlijk geen zin meer in die bank na dit alles. De levertijd was 8-12 weken en we zitten nu in de 14e week. Kan ik hier onderuit???[/i]

16again

Re: Populiers

Ongelezen bericht door 16again »

Volgens de voorwaarden kun je zonder kosten onder de overeenkomst uit indien de levertijd met een maand verstreken is. Even wachten dus tot de 16e week is verstreken.......

Gesloten