In de tussentijd heeft Practicomfort gereageerd. Een van hun managers is bij mijn schoonmoeder thuis geweest, erkend dat er een meetfout is gemaakt en een nieuwe stoel aangeboden. Die is zij zelf gaan uitzoeken in de showroom, waarbij ruim de tijd genomen werd haar wél deskundig te adviseren.
We trekken dan ook onze klacht in.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Practicomfort
Practicomfort
Laatst gewijzigd door joelmarco op 08 mei 2010 09:42, 2 keer totaal gewijzigd.
Re: Practicomfort
U moet de stoel vergelijken met de bon die ze maakte en daar heeft U als het goed is een van gekregen...
Als de stoel anders is als bij opmeet bon mag U andere stoel vragen.
Anders jammer.... met meten gaat het ook wel eens fout als iemand dikke kleding droeg.
Als de stoel anders is als bij opmeet bon mag U andere stoel vragen.
Anders jammer.... met meten gaat het ook wel eens fout als iemand dikke kleding droeg.
Ze heeft alleen een bestelbon ontvangen; geen bon waar de meetresultaten opstaan.
Bovendien had ze 30 dagen omruilgarantie. Gedurende die tijd is ze aan het lijntje gehouden door zogenaamde adviseurs van Practicomfort. Toen er eindelijk werd gereageerd, was de omruilgarantietermijn al verstreken.
Hoe weet u dan zo zeker dat er een fout is gemaakt bij het opmeten ?joelmarco schreef:Ze heeft alleen een bestelbon ontvangen; geen bon waar de meetresultaten opstaan.
U kunt het niet eens controleren.
Het vertragen is om te voorkomen dat ze binnen 30 dagen gratis moeten ruilen dus altijd harder optreden en niet accepteren.
In de tussentijd heeft Practicomfort gereageerd. Een van hun managers is bij mijn schoonmoeder thuis geweest, erkend dat er een meetfout is gemaakt en een nieuwe stoel aangeboden. Die is zij zelf gaan uitzoeken in de showroom, waarbij ruim de tijd genomen werd haar wél deskundig te adviseren.
Ik trek hierbij onze klacht dus in.
Ik trek hierbij onze klacht dus in.