LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] problemen baby en tienerstore
problemen baby en tienerstore
Hallo,
Ik zou graag jullie mening willen over het volgende:
We hebben ongeveer 6 weken geleden een half hoogslaper gekocht bij baby en tienerstore.
Na vier weken kregen wij het bed binnen tot zover geen problemen.
We wilde het bed in elkaar gaan zetten, maar een aantal planken klopte niet.
Bij de ene plank gaten aan de verkeerde kant, de volgende plank was te kort, een plank erbij met een flinke beschadiging, wat ze zelf (of een andere klant) heel lelijk hebben opgelost
Het bed koste bijna 500 euro (voor ons een aardig bedrag) daar verwacht je toch iets goeds/moois voor.
4 jaar geleden hebben wij bij hun een babykamer gekocht, waar bij een aantal planken ook flink beschadigd waren.
We waren er een beetje klaar mee, toen ook dit product niet klopte.
We hebben ze gevraagd of we het product konden retourneren en ons geld terug konden krijgen, maar daar wilde ze niet gelijk aan beginnen, ze wilde eerst een kans om het goed te maken.
Vervolgens krijgen wij een brief dat het wel tot 8 weken kan duren voordat die paar planken die we besteld hebben geleverd kunnen worden, voor een paar planken is dat toch erg lang?
we zitten zo al 3 maanden zonder bed
mijn zoontje slaapt al die tijd op de grond, zijn hele kamer staat vol met planken waar we niks mee kunnen (klein huis, dus we kunnen ze niet ergens anders kwijt)
geen excuses, montage kost 100 euro als we het willen laten doen.
moeten we dit zo maar laten of hebben wij recht op ons geld terug?
Ik zou graag jullie mening willen over het volgende:
We hebben ongeveer 6 weken geleden een half hoogslaper gekocht bij baby en tienerstore.
Na vier weken kregen wij het bed binnen tot zover geen problemen.
We wilde het bed in elkaar gaan zetten, maar een aantal planken klopte niet.
Bij de ene plank gaten aan de verkeerde kant, de volgende plank was te kort, een plank erbij met een flinke beschadiging, wat ze zelf (of een andere klant) heel lelijk hebben opgelost
Het bed koste bijna 500 euro (voor ons een aardig bedrag) daar verwacht je toch iets goeds/moois voor.
4 jaar geleden hebben wij bij hun een babykamer gekocht, waar bij een aantal planken ook flink beschadigd waren.
We waren er een beetje klaar mee, toen ook dit product niet klopte.
We hebben ze gevraagd of we het product konden retourneren en ons geld terug konden krijgen, maar daar wilde ze niet gelijk aan beginnen, ze wilde eerst een kans om het goed te maken.
Vervolgens krijgen wij een brief dat het wel tot 8 weken kan duren voordat die paar planken die we besteld hebben geleverd kunnen worden, voor een paar planken is dat toch erg lang?
we zitten zo al 3 maanden zonder bed
mijn zoontje slaapt al die tijd op de grond, zijn hele kamer staat vol met planken waar we niks mee kunnen (klein huis, dus we kunnen ze niet ergens anders kwijt)
geen excuses, montage kost 100 euro als we het willen laten doen.
moeten we dit zo maar laten of hebben wij recht op ons geld terug?
-
- Berichten: 3573
- Lid geworden op: 03 mar 2009 15:37
Re: problemen baby en tienerstore
Ze hebben het recht om het eerst met u op te lossen, u heeft dus niet zo maar recht op uw geld terug.
De winkel pakt het nu dus goed aan.
De winkel pakt het nu dus goed aan.
Re: problemen baby en tienerstore
oke bedankt voor je reactie.
jammer, als ik het bed terug had ik kunnen geven en er 1 bij Ikea had kunnen kopen dan was alles klaar geweest. stond het bed in elkaar, hoeft mijn zoontje niet meer op de grond te slapen en is mn huisje weer wat opgeruimder
maar we wachten af
jammer, als ik het bed terug had ik kunnen geven en er 1 bij Ikea had kunnen kopen dan was alles klaar geweest. stond het bed in elkaar, hoeft mijn zoontje niet meer op de grond te slapen en is mn huisje weer wat opgeruimder
maar we wachten af
Re: problemen baby en tienerstore
Misschien zoontjelief op de bank laten slapen? Beter dan de grond, lijkt me.gerijz schreef:oke bedankt voor je reactie.
jammer, als ik het bed terug had ik kunnen geven en er 1 bij Ikea had kunnen kopen dan was alles klaar geweest. stond het bed in elkaar, hoeft mijn zoontje niet meer op de grond te slapen en is mn huisje weer wat opgeruimder
maar we wachten af
U geeft aan eerder een slechte vervaring te hebben gehad met deze leverancier. Waarom dan toch opnieuw daar kopen?
Re: problemen baby en tienerstore
ja heel dom, dat was 5 jaar geleden. hadden er niet aangedacht. vonden het bed erg leuk wat we gekocht hadden!
Re: problemen baby en tienerstore
Is dat niet een beetje overdreven?gerijz schreef: we zitten zo al 3 maanden zonder bed
mijn zoontje slaapt al die tijd op de grond, zijn hele kamer staat vol met planken waar we niks mee kunnen (klein huis, dus we kunnen ze niet ergens anders kwijt)
Slaapt uw zoontje werkelijk al 3 maanden op de grond (naast zijn oude bed???)
En alle planken liggen nog steeds overal in zijn kamer ?
Dat is wel erg triest hoor...
Re: problemen baby en tienerstore
met een matras op de grond natuurlijk! sorry had ik er niet bijgezet. en ja de planken staan wel overal, maar als er een paar ontbreken hoe moet dat bed dan in elkaar?
Re: problemen baby en tienerstore
en zn oude bed is naar zn zusje want die paste niet meer in het ledikant!
en als je verder geen plek in je huis hebt waar je anders de planken kan laten? zijn er best veel
en als je verder geen plek in je huis hebt waar je anders de planken kan laten? zijn er best veel
-
- Berichten: 12013
- Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30
Re: problemen baby en tienerstore
@gerijz, ik vind het niet kunnen, een oplossing van " lik me vestje "!
Incompleet bed leveren voor € 500 ( veel geld) , waar u 4 weken op moest wachten, nu weer 8 weken wachten op een stel planken en dan maar hopen dat die planken wel passen en goed zijn,
en dan zouden zij het eventueel kunnen monteren en dan moet u dat ook nog zelf betalen! Kom op!
Dit is geen adequate oplossing vd zaak...en u maar wachten en hopen dat het goed komt.
Zij moeten het bed maar ophalen en u alsnog een compleet bed leveren , desnoods het show model, (en dat met korting ) anders uw geld terug vragen. Zij horen een deugdelijk product te leveren , compleet , en zeker voor dat geld!
Incompleet bed leveren voor € 500 ( veel geld) , waar u 4 weken op moest wachten, nu weer 8 weken wachten op een stel planken en dan maar hopen dat die planken wel passen en goed zijn,
en dan zouden zij het eventueel kunnen monteren en dan moet u dat ook nog zelf betalen! Kom op!
Dit is geen adequate oplossing vd zaak...en u maar wachten en hopen dat het goed komt.
Zij moeten het bed maar ophalen en u alsnog een compleet bed leveren , desnoods het show model, (en dat met korting ) anders uw geld terug vragen. Zij horen een deugdelijk product te leveren , compleet , en zeker voor dat geld!
Re: problemen baby en tienerstore
Dat is subjectief. De overlast veroorzaakt ts zelf door het bed door te schuiven ondanks dat het nieuwe bed niet gemonteerd kan worden.vogels schreef:Dat ben ik helemaal niet met je eens. Als de oplossing van een verkoper, de koper teveel (over)last geeft, heeft hij recht op zijn geld terug. En ik vind hier toch echt sprake van behoorlijke overlast.VioletPrue schreef:Ze hebben het recht om het eerst met u op te lossen, u heeft dus niet zo maar recht op uw geld terug.
De winkel pakt het nu dus goed aan.
Re: problemen baby en tienerstore
wat moet je anders, als je dochter niet in het ledikant meer past?
moet zij op de grond, dat is toch het zelfde probleem.
moet zij op de grond, dat is toch het zelfde probleem.
Re: problemen baby en tienerstore
Tijdig een nieuw bed kopen, voordat ze echt niet meer past. Kinderen groeien niet zo enorm snel dat het van de ene op de andere dag niet meer past.gerijz schreef:wat moet je anders, als je dochter niet in het ledikant meer past?
moet zij op de grond, dat is toch het zelfde probleem.
Re: problemen baby en tienerstore
In het verleden ook een slechte ervaring, bij Ikea een goedkoper bed. Waarom niet meteen? Service is, in het algemeen, daar beter.
Re: problemen baby en tienerstore
Als dit een online aankoop was dan mocht de klant weldegelijk het product retourneren. De winkel had ze daarop moeten wijzen. Door dit niet te doen is de zichttermijn verlengt en mogen ze alsnog retourneren.VioletPrue schreef:Ze hebben het recht om het eerst met u op te lossen, u heeft dus niet zo maar recht op uw geld terug.
De winkel pakt het nu dus goed aan.
Als het geen online aankoop betreft mag de klant alsnog de koop ontbinden. Reparatie van het non-conforme product moet namelijk zonder grote overlast voor de klant plaatsvinden en 3 maanden wachten op een paar planken terwijl zoontje op de grond slaapt vind ik meer dan genoeg reden om de koop te ontbinden.
Re: problemen baby en tienerstore
Onzin. De verkoper levert een incompleet bed en doet er vervolgens 2x zo lang over om het op te lossen als dat de hele bestelling geduurt heeft.crazyme schreef:Dat is subjectief. De overlast veroorzaakt ts zelf door het bed door te schuiven ondanks dat het nieuwe bed niet gemonteerd kan worden.
Natuurlijk weer heel makkelijk om het op de klant af te schuiven.
Re: problemen baby en tienerstore
bedankt voor jullie reactie. na een paar keer gebeld en gemaild te hebben nog geen stap verder en ook nog niks binnen helaas