wie heeft er nog meer een klacht danwel probleem met Eijerkamp danwel Montel, wij zijn ten einde raad...
In mei vorig jaar hebben wij twee lederen bankstellen gekocht van het merk Montel (onderdeel van Eijerkamp). Inderdaad vrij prijzige bankstellen. Maar hartstikke mooi..
In mei van dit jaar ontstaat er een slijtage plek op één van de zitkussens, precies op het deel waar het meeste gezeten wordt, het leer begon te schilferen. Gebeld met Eijerkamp, hoes wordt opgehaald en gerepareerd, echter is dit niet goed gegaan. Men heeft de hoes deels opnieuw gespoten met een duidelijk zichtbaar andere kleur!! Inmiddels begon het tweede kussen dezelfde klachten te vertonen en was al meegenomen door eijerkamp.. na heel wat telefoontjes is onze tweede hoes spoorloos, en dus volgens hen waarschijnlijk al in de werkplaats om ook te repareren op dezelfde (verkeerde) wijze!! Inmiddels begint ook een derde rugkussen dezelfde klachten te vertonen!! er wordt besloten dat beide bankstellen opgehaald zullen worden.. echter gebeurt dit niet op de afgesproken dag.. uiteindelijk worden ze opgehaald en het zal zo'n vier weken duren voor men weet wat er gedaan moet worden..
Na heel wat telefoontjes krijg ik te horen dat de banken terugkomen en zijn gerepareerd.. een aantal dagen later krijg ik wederom een telefoontje dat ik de schade mezelf aan kan rekenen aangezien deze is veroorzaakt door huisdieren!!! Oftewel ik zou dus liegen..Bij twee gesleten hoezen is er niets aan de hand, maar kom je met kussen nummer drie dan ligt het aan je huisdier.. knap trouwens dat zo'n beest ovale slijtplekken kan veroorzaken..
Aangezien dit niet het geval is, blijf ik volhouden.. tegenvoorstel van Eijerkamp, laat de banken opnieuw bekleden á 2600 euro!! Na zeer lang volhouden dat ik in mijn recht sta wordt een laboratoriumonderzoek voorgesteld. Deze zal uitwijzen wat de toedracht van de slijtage is.. Ligt het aan ons dan mogen wij het onderzoek betalen á 150 euro.. Op de uitkomst van dit onderzoek wacht ik inmiddels tot ik een ons weeg.. het zou twee á drie weken duren. Nu na zo'n 5 weken krijg ik te horen dat er iets fout is gegaan.. niet bij eijerkamp natuurlijk maar tussen leverancier en laboratoriuminderzoeksbureau.. banken zijn nog steeds niet onderzocht.. gaat nog zo'n 5 weken duren.. hier wordt je moedeloos van..
Ook een bezoek brengen aan Eijerkamp zelf haalt niets uit!! Zodra je iets aangeschaft hebt vervalt alle service en klantgerichtheid.. Jammer erg jammer..
Maar goed 7 maanden en heeeel wat telefoontjes later blijf ik hopen op een goede afloop.. we shall see
Ben benieuwd of anderen ook deze ervaringen hebben.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Problemen met Eijerkamp/Montel
-
Re: Problemen met Eijerkamp/Montel
Hallo,
Ook wij zitten helaas in het traject van koop-wanprestatie door Montel c.q. Meubelman. Tot op heden nog geen positief resultaat voor ons.
Zie voor ons verhaal in het forum 'Meubels'. Daar zult u vele reacties kunnen lezen van mensen die kampen met dezelfde problemen. Wellicht kunnen we als consument via de media ons recht proberen te halen?
Mvg
Caroline
Ook wij zitten helaas in het traject van koop-wanprestatie door Montel c.q. Meubelman. Tot op heden nog geen positief resultaat voor ons.
Zie voor ons verhaal in het forum 'Meubels'. Daar zult u vele reacties kunnen lezen van mensen die kampen met dezelfde problemen. Wellicht kunnen we als consument via de media ons recht proberen te halen?
Mvg
Caroline
-
Hoi Carona,
Lijkt me een goed idee.. echter heb ik reeds tweemaal mijn verhaal gemaild naar de belbus van het programma Kassa. Echter kreeg ik een autoreply terug dat aangezien het programma nu op tv is, de redactie vakantie heeft.. Dus als jij nog andere ideeën hebt danwel programma's weet.. dan houden wij ons aanbevolen.
Vandaag trouwens andere leenbankstellen ontvangen aangezien die anderen voor geen meter zaten.. Ben er blij mee maar ja, heb natuurlijk mijn bankstellen nog niet terug. Vorige week een bezoek gebracht aan Montel/ Eijerkamp maar helaas zonder ook maar enig resultaat.
Graag hoor ik van je, alvast bedankt.
Groeten Eva
p.s. mailadres is [email protected]
Lijkt me een goed idee.. echter heb ik reeds tweemaal mijn verhaal gemaild naar de belbus van het programma Kassa. Echter kreeg ik een autoreply terug dat aangezien het programma nu op tv is, de redactie vakantie heeft.. Dus als jij nog andere ideeën hebt danwel programma's weet.. dan houden wij ons aanbevolen.
Vandaag trouwens andere leenbankstellen ontvangen aangezien die anderen voor geen meter zaten.. Ben er blij mee maar ja, heb natuurlijk mijn bankstellen nog niet terug. Vorige week een bezoek gebracht aan Montel/ Eijerkamp maar helaas zonder ook maar enig resultaat.
Graag hoor ik van je, alvast bedankt.
Groeten Eva
p.s. mailadres is [email protected]
geinig idee, maar ik denk niet dat je daar je problemen mee oplost. schrijf gewoon gezamelijk een brief naar montel en zeg dat je anders stappen onderneemt..